Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой ползва ли energy smart?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз контактнах доставчик на устройството и ми бе обяснено, че трябва да го включа не в контакт, а непосредствено след таблото на апартамента.Някой по-грамотен електротехнически, би ли обяснил детайлите и функциите в у-вото снимано от Еспер (за което съм му много благодарен, че бях на косъм да поръчвам).
    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

    Коментар


      #17
      Yavor написа:
      Ко се оплакваш, ти имаш цели 14 части в меджик бокса!
      Не се оплаквам бре, нали е интЕлЕгантен без един активен елемент от тия 14.Пък и нали не съм давал пари за него... Е, след вчера даже и през ум не ми минава да го оставя включено :D Всъщност дори и идеята на тези устройства куца...Електромер се лъже не с отнемане на реактивна енергия а с добавяне на големи количества такава.Казано по друг начин с трошене на cos (фи) а не с довеждането му до 0 и то това работи при старите електромери.Което е вече незаконно но споко - тези устройства не правят такива неща.Те не че правят каквито и да било неща които имат някакви финансови измерения ама тва е друга тема Това е брутална измама! Както казах по-горе тия търговци трябва да ги затварят.Няма как да не знаят, че рекламират пълни простотии.Поне да го продаваха за 3-4лв колкото реално струва тази безмислица...
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #18
        tyson написа:
        Аз контактнах доставчик на устройството и ми бе обяснено, че трябва да го включа не в контакт, а непосредствено след таблото на апартамента.Някой по-грамотен електротехнически, би ли обяснил детайлите и функциите в у-вото снимано от Еспер (за което съм му много благодарен, че бях на косъм да поръчвам).
        Детайлите на снимката са 4 диода, кондензатори, 2 съпротивления, 2 светодиода. Нищо "енергоспестяващо", дори напротив - само по себе си консумира ток, а като цяло работата му е да мига. Т.е. скъпа мигалка, но за контакт.Че и натоварване 19 киловата му писали, т.е. ако ще включваш повече - да си купиш повече такива щуротии. Това е като "чипа" за тунинговане на някои коли - кутийка с 2 кабела и вързан кондензатор вътре - нейде из мрежата има и снимки и текст. За да има нещо, което да подобрява консумацията на уреда то тоя уред трябва да е включен в това нещо, а не нещото включено къде да е и да "оптимизара" инсталацията, няма начин просто.Най-доброто енергопестене е да се гасят консуматорите, които не се ползват в момента - компютри, монитори, зарядни за телефони, телевизори, уредби. Защото 4 телевизора + уредба + няколко зарядни, микровълнова и DVD примерно, които не се ползват но си стоят включени папкат около 100W/час...
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #19
          Благодаря ти jenshen73!
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #20
            jenshen73 написа:
            За да има нещо, което да подобрява консумацията на уреда то тоя уред трябва да е включен в това нещо, а не нещото включено къде да е и да "оптимизара" инсталацията, няма начин просто.
            Само това не е верно. С останалото съм съгласен.Без да съм електричар, да обясня, че икономия наистина е възможна, но само за консуматори, които са с електродвигатели. И то само на енергията, ползвана от ел.двигателя. Иначе няма значение къде ще се включи, стига да е след електромера. И не са нужни 14 елемента, а само 1 голям кондензатор, правилно оразмерен.В заводите, където има много и големи ел.двигатели, и те са основен консуматор, си имат станции за регулиране на косинус Фи, които представляват една стая пълна с кондензатори, големи колкото акумулатор.Някой ел.инженер може по-добре да го обясни, но това е което съм виждал и знам.

            Коментар


              #21
              Immortal написа:
              jenshen73 написа:
              За да има нещо, което да подобрява консумацията на уреда то тоя уред трябва да е включен в това нещо, а не нещото включено къде да е и да "оптимизара" инсталацията, няма начин просто.
              Само това не е верно. С останалото съм съгласен.Без да съм електричар, да обясня, че икономия наистина е възможна, но само за консуматори, които са с електродвигатели. И то само на енергията, ползвана от ел.двигателя. Иначе няма значение къде ще се включи, стига да е след електромера. И не са нужни 14 елемента, а само 1 голям кондензатор, правилно оразмерен.В заводите, където има много и големи ел.двигатели, и те са основен консуматор, си имат станции за регулиране на косинус Фи, които представляват една стая пълна с кондензатори, големи колкото акумулатор.Някой ел.инженер може по-добре да го обясни, но това е което съм виждал и знам.
              Кондензаторните батерии са предназначени, не да икономисват енергия, а да коригират cos (ф) т.нар. фактор на мощността. Със и без кондензатори ел. двигателят си е "едиколкоси" киловата.Факторът на мощността отчита точното разпределение на тази мощност по компоненти - активна и реактивна.Големите заводи имат скала за кос фи на електромерите и имат глоби и допълнителни плащания при нарушения, затова се монтират кондензаторни батерии.
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар


                #22
                Никой не измерва реактивната енергия на битови потребители. Такива устройства с кондензатор вътре може в някаква степен да подпомагат електрическата мрежа, но това няма да Ви се отрази на сметката.От 5.04.2013 г. е в сила ,,НАРЕДБА № 1 от 18.03.2013 г. за регулиране на цените на електрическата енергия

                Коментар


                  #23
                  Ето нещо подобно, но за автомобили
                  ** ЯПОНСКИ ПАТЕНТ И СЪВРЕМЕННА ТЕХНОЛОГИЯ ЗА ИКОНОМИЯ НА ГОРИВО ПРИ АВТОМОБИЛИТЕ! ** УВЕЛИЧАВА СЕ МОЩНОСТТА НА ДВИГАТЕЛЯ И СЕ УДЪЛЖАВА СРОКА НА ИЗПОЛЗВАНЕ НА АКУМУЛАТОРА! ** ОПАЗВА СЕ ОКОЛНАТА СРЕДА! НЕЗАБАВЕН ЕФЕКТ НА ИКОНОМИЯ!
                  Японците ако знаят какво са измислили, ще си направят сепуко и харакири. Мошенниците обаче си праявт секуро (като сепукото, само че си местят оная работа в другия крачол).И още няколко:
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #24
                    Добре де а КЗП за какво ни е ?! при положение че пазара ни е залят от всякакви измишльотини със свръх сили, заблуждавайки потребителите които искат да спестят някой лев отгоре....
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #25
                      Извадка от Наказателния кодекс (благодарение на Lex.bg):Чл. 234в. (Нов - ДВ, бр. 26 от 2004 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 33 от 2011 г., в сила от 27.05.2011 г.) Който сам или чрез другиго осъществи неправомерно присъединяване към електропреносна или електроразпределителна мрежа, или към газотранспортна, топлопреносна, водоснабдителна или канализационна система, система за пренос на течни горива, или неправомерно въздействие върху уредите за търговско измерване на електрическа енергия, природен газ, течно гориво, топлинна енергия или вода, или отведена отпадъчна вода, с което създаде условия за непълно отчитане на потребените електрическа енергия, природен газ, течно гориво, топлинна енергия или вода, или на отведена отпадъчна вода, се наказва с лишаване от свобода до пет години и глоба до петнадесет хиляди лева.(2) (Изм. - ДВ, бр. 33 от 2011 г., в сила от 27.05.2011 г.) Ако деянието по ал. 1 е извършено повторно, наказанието е лишаване от свобода от една до осем години и глоба до двадесет хиляди лева.
                      Fiat Ulysse 2.0 JTD S (16V) 01.2001г.
                      Opel Vectra A 01.1992г. - ЕХ

                      Коментар


                        #26
                        avvasilev написа:
                        А на мен ми се иска колегата по-горе да обясни, как ТОЧНО този уред коригира косинус фи в мрежата?
                        Точно този уред нищо не прави. Аз говорех принципно за подобни играчки (не точно такива тъпотии като въпросният "уред"). Ти си го обяснил много хубаво в един от по-горните си постове
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #27
                          А най ме е яд, че преди няколко месеца баща ми взел, че и той поръчал като брат си същата чек..я!Още тогава му казах, че е пълна простотия без да съм го отварял и без да знам дори колко струва.Ей за това ме е най яд майка им търгашка!Тия хора са пенсионери и за тях тези суми не са никак символични.Купуват подобни неща заради шибаните търговски трикове, които са всъщност чиста проба измама.Нищо де... Точно с тия пари китки да им купят на мизерниците скапани!
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #28
                            Ето една фейсбук реклама на поредната измама: http://www.ecofuelmanagement.com/bg2/Вижте коментарите от ефекта на 2200 uF кондензатор по-долу.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #29
                              vgeorgiev написа:
                              Ето една фейсбук реклама на поредната измама: http://www.ecofuelmanagement.com/bg2/Вижте коментарите от ефекта на 2200 uF кондензатор по-долу.
                              2.2l/100 разход Какъв баламурник трябва да си, за да се вържеш?
                              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                              Коментар


                                #30
                                style34 написа:
                                vgeorgiev написа:
                                Ето една фейсбук реклама на поредната измама: http://www.ecofuelmanagement.com/bg2/Вижте коментарите от ефекта на 2200 uF кондензатор по-долу.
                                2.2l/100 разход Какъв баламурник трябва да си, за да се вържеш?
                                Неграмотен. Включваш си го и то ти пести гориво. Включено в запалката Муахаха. Като магнитите по горивопровода А коментарите не са реални, а рекламни - като рекламите за "магическите" магнитни наколенки, дето бабите ни убеждават как до преди тях едва ходели с проходилка, а веднага след като са си ги сложили и хукнали да гонят внучетата из парка, че и да ги изпреварват. Така се прави успешна реклама - като не допускаш реални коментари, а си създаваш свои собствени при това с неверояни резултати. По начина на "работа" на този продукт - при няколко такива сигурно резервоара ще започне да се пълни. Тотален булшет за балъци, каквито са всички двигатели работещи с чешмяна вода за гориво, перпетум мобиле от въздуха и прочие малоумщини...
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X