Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за климатиците MIDEA

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Е, що ги плюят - по същата причина, по която хората плюят и Фиат - никога не са имали. Аз нямам нужда и нямам климатик. Признавам си, че ако си купувам бих проучил добре и съм склонен да дам повече пари, но приемете, че 1000 лева разлика не са малко пари. Щото и по-хубав хладилник може да си вземеш и телевизор и печка... Дори тук в тази тема има 10 мнения кои са най-добрите климатици... Е кои са де? Дайкин ли, Митцубиши ли, Панасоник или 20 годишен Шарп?По темата - на работа сме с Фуджитсу, 3 броя, на сигурно 10 години и при минус 20 след 10 минути си тръгват и правят жега.
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #62
      Имам МИДЕЯ от 2007 г. Използва се основно за отопление. Оплаквания нямам. Съседа има Панасоник и му думна компресора миналата зима, а ги монтирахме по едно и също време. Другия климатик е Осака - и той е куче- закупен е 2005г. Другия съсед има Нео- като спира така трака, сякаш пада от стойката. пс Идвата климатика са нискотемпературни.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #63
        Мидея са едни от най-добрите китайски климатици.Здрави са, качествени са и не са по-малко надеждни от много по-скъпите "марки", които се правят пак в Китай, при това в техните заводи.Бил съм там и съм ги видял с очите си.Не в заводите на Мидея, в друга компания, но е все същото. Две паралелни линии, на едната правят Hisense, на другата - Hitachi.Мидея произвеждат също Toshiba и Sanyo.Лично аз имам в къщи една Мидея, при майка ми, вече 4-та година работи нормално.

        Коментар


          #64
          BO написа:
          jenshen73 написа:
          sharpradi написа:
          Имай на предвид , че климатици DAIKIN са мерцедесите в тази област.После са Panasonic и другите.
          В голяма заблуда си, но ти е простено. General, National, Sharp, Mitsubishi, Daikin. Задължително японски на 110V. Останалото са боклук правен в Китай по техонлогия от ерата на първия компресорен хладилник. Имам National у дома (Panasonic за останалия свят), който е модел от 1993 и бие по параметри новите Daikin правени в Китай, Тайван или Малайзия. В офиса сме с Sharp,, чиито COP е с 2 по-голям от този на новите инвертори на Daikin за по 1000-2000лв. Дори конкретния Sharp има режим за проветряване - тръба, която взима външен въздух, охлажда го през лятото и го топли през зимата и го вкарва в помещението. Всички масови марки нови климатици са мижи да те лажем. Или японски или никакъв.
          Може ли да споделиш този уникален модел на Шарп, който има 2 пъти по-голям СОР от сегашен климатик в диапазона до 2000лв?
          Японска втора употреба. Ако настояваш за модела - ще снимам етикета с йероглифите, но чак на пролет, че вратата към двора вече е зазимена.По темата с китайските тачки - имам 3 нео-та, които не спират през зимата и топлят, но си харчат. Купени са по времето, когато отричах всичко втора употреба. В последствие за офис купих един обикновен National и очарован от работата му за втора употреба закупих още един инверторен, който от 2007ма не е спиран. В офиса в момента сме с Шарп-а и първия National. Ако някое от NEO-тата спре ще бъде заменено веднагически с японска втора употреба. Определено има разлика, та дори и с всички маркови правени за юръп. Чилърите за по 3-5000лв. не ги броя. Но ако Мидея 18000BTU (18ка) е 600-650лв. (не знам колко са) по-съм склонен да дам още 150лв. отгоре и да си взема 14000BTU японски инвертор втора цедка.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #65
            Всички говорят за копа... обаче зимата, при -15 или -20 (пу пу, да не е уроки) копа не е това, което пише на етикета, ами е два пъти по-нисък, ако изобщо работи климатика. А Мидея работят (конвенционалки, от най-евтините), в офиса се топлим с такива и не са спирали зимата защото им е студено. Верно е, че и изхвърлените тошиби в нас работят (коп 5.8 и 6.32), ама копа сам по себе си не топли. Ако нямах възможност за тези боклуци, които купих (2000лв с монтажа), щях да си купя Мидея.Много по-важно е дали климатика изобщо ще работи на минусовите температури в БГ при това и да топли(!!!!!), щото ако не работи... ако ще и коп 20 да има, все тая.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #66
              КОП-а не топли, ама 39кг външно тяло и двуредов топлообменник дали не топли? Нещо хич не ми се вярва една 12-ка Мидея с 26кг външно тяло да ме стопли при -20.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #67
                spark написа:
                КОП-а не топли, ама 39кг външно тяло и двуредов топлообменник дали не топли? Нещо хич не ми се вярва една 12-ка Мидея с 26кг външно тяло да ме стопли при -20.
                Колега би ли разписал формулата, ако имаш такава изведена каква е зависимостта между килограмите външното тяло, външната и вътрешната температура и марката на климатика ?Ако теглото на външното тяло ти е основен мерител за възможностите на един климатик да работи при -20 градуса бих ти посочил модел на мидея - MSR 12 HRDN1, на който външното тяло тежи 34 кг. Кажи ми този климатик на каква температура може да работи да си направя и аз сметката.
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #68
                  siluro написа:
                  spark написа:
                  КОП-а не топли, ама 39кг външно тяло и двуредов топлообменник дали не топли? Нещо хич не ми се вярва една 12-ка Мидея с 26кг външно тяло да ме стопли при -20.
                  Колега би ли разписал формулата, ако имаш такава изведена каква е зависимостта между килограмите външното тяло, външната и вътрешната температура и марката на климатика ?Ако теглото на външното тяло ти е основен мерител за възможностите на един климатик да работи при -20 градуса бих ти посочил модел на мидея - MSR 12 HRDN1, на който външното тяло тежи 34 кг. Кажи ми този климатик на каква температура може да работи да си направя и аз сметката.
                  :P

                  Коментар


                    #69
                    СОР има отношение единствено и само към енергията, която ще ви изгори климатика, отнесено към това, което ще ви даде.Той е променлива величина и при всички климатици при много ниски температури клони към 1.Моите климатици - и Мидеята, и Нео-то, никога не са спирали. Вярно е, че и температурите рядко падат под -10 при нас де.

                    Коментар


                      #70
                      С тоя нагревател на външното тяло нали се сещаш, че едни 100 вата вместо да те топлят ще размразяваш леда в тавата на този т.н. климатик... Кой климатик на каква температура какви % си запазва от мощността която по подразбиране се смята за 100% при 20С зададени и +7С външна си има сервизни ръководства с таблици и т.н. Отделил съм достатъчно време да проуча преди да дам пари за климатици и не съжалявам и за стотинка от парите, които съм платил.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #71
                        spark написа:
                        С тоя нагревател на външното тяло нали се сещаш, че едни 100 вата вместо да те топлят ще размразяваш леда в тавата на този т.н. климатик... Кой климатик на каква температура какви % си запазва от мощността която по подразбиране се смята за 100% при 20С зададени и +7С външна си има сервизни ръководства с таблици и т.н. Отделил съм достатъчно време да проуча преди да дам пари за климатици и не съжалявам и за стотинка от парите, които съм платил.
                        Колега, наистина ли в сервизното ръководство има таблица със съотношение "кг външно тяло / температура" те питам. Сервизни ръководства и аз съм чел ама такива творби не съм срещал. Колкото до реотаните в нашия офис имаме 2 дайкина и едно митсубиши всичките еквивалент на 32-ки и си имат реотани. Преди около 6-7 години в стария ми офис лично учавствах в избора и монтажа на 32-ка Фуджитсо-Дженерал - и този беше с реотан, произведен в Япония при това, не в Китай. И тоя реотан ако го няма, ако се обледи отдолу тавичката и леда се докопа до перката жална му майка на климатика. п.п. Не се и съмнявам в успешния ти избор на климатик.
                        Fiat Coupe 1.8

                        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                        Коментар


                          #72
                          Добре де, кажете му на колегата spark, че лъжете и климатиците ви не стават за нищо и готово, всички доволни.
                          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                          Коментар


                            #73
                            Колеги вече си купих климатик може да спрем с тази тема :D Мерси за съветите все пак
                            FIAT STILO 1.9 JTD 115hp
                            FIAT TIPO 1.6 i.e 75hp
                            FIAT MAREA 1.6 16V 103hp

                            Коментар


                              #74
                              Добре де....какво си взе?
                              Powered by Emzo

                              Коментар


                                #75
                                Някъде да съм писал, че има формула?! Това за килограмите е някакъв ориентир, едно вътрешно тяло 6-7кг дето почти няма топлообменник нали се сещаш, че 15мин ще ти прави дефрост. Лед ще ти направи в тавата калпав климатик или неправилно оразмерен такъв. Аз на моите миналата зима дори бях забравил да им махна тапите, а се оттичат само през една 15мм ПВЦ тръба. Как пък без нагревател в тоя влажен въздух тук не ми направи лед за 5 месеца нон-стоп работа. То за цяла зима не знам дали и 2-3 пъти дефростна. Аз лично много се радвам, че комшиите ми отгоре са нанизали 4 Дайкина вместо 4 Мидеи... защото тази на по-горния етаж я чува целия вход и вече има разправии, нищо че е нов модел няма и 2 години, а вече особено зимата не може да се спи.
                                siluro написа:
                                spark написа:
                                С тоя нагревател на външното тяло нали се сещаш, че едни 100 вата вместо да те топлят ще размразяваш леда в тавата на този т.н. климатик... Кой климатик на каква температура какви % си запазва от мощността която по подразбиране се смята за 100% при 20С зададени и +7С външна си има сервизни ръководства с таблици и т.н. Отделил съм достатъчно време да проуча преди да дам пари за климатици и не съжалявам и за стотинка от парите, които съм платил.
                                Колега, наистина ли в сервизното ръководство има таблица със съотношение "кг външно тяло / температура" те питам. Сервизни ръководства и аз съм чел ама такива творби не съм срещал. Колкото до реотаните в нашия офис имаме 2 дайкина и едно митсубиши всичките еквивалент на 32-ки и си имат реотани. Преди около 6-7 години в стария ми офис лично учавствах в избора и монтажа на 32-ка Фуджитсо-Дженерал - и този беше с реотан, произведен в Япония при това, не в Китай. И тоя реотан ако го няма, ако се обледи отдолу тавичката и леда се докопа до перката жална му майка на климатика. п.п. Не се и съмнявам в успешния ти избор на климатик.
                                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                                Коментар

                                Working...
                                X