Да не ви секвам ентусиазма, ама нали знаете до къде ще стигне каузата...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на големия талон при монтиране на газова уредба
Collapse
X
-
Мда няма да има санкции, но факта, че трябва да си промениш талона си остава. Това се опитвам и аз да разбера защо след като съм минал преглед и се е установило че колата е с газ трява да правя промени по талона. Нали прегледа също е направен от оторизирани сервизи, следи се от камери и какви ли не още защити от злоупотреби.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Synthy написа:Айде сега всички, които написаха или си помислиха "АМАН ОТ ТАЯ ДЪРЖАВА" да застанат пред огледалото и да кажат на глас "Аз съм част от народа, АЗ СЪМ ДЪРЖАВАТА, защото какъвто народа - такава и държавата"!Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
???
В крайна сметка от 40к човека във форума има ли някой минал през КАТ за такава процедура ,да даде информация от първа ръка.Че наща така се е шашнала,че сигурно другата седмица ша ходим да се разделяме доброволно с тея 20-30 лв (зависи и колко ще е превода до банката )Аман от тъпотии,вече не знам кво да прайм.Иначе додох глас в пустиня и аз по въпроса.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Газова
Падна на 100 лв узаконяванетодори май 50 лв само за газовата демек за едно лисче да се представи в КАТhttp://banks.dir.bg/2013/11/25/news15601792.html Аз като си имам паспорт към газовата когато е монтирана и от фирма занимаваща се само с това пак ли трябва да давам пари не мога да разбера
Коментар
-
Re: Газова
kluchar написа:Падна на 100 лв узаконяванетодори май 50 лв само за газовата демек за едно лисче да се представи в КАТhttp://banks.dir.bg/2013/11/25/news15601792.html Аз като си имам паспорт към газовата когато е монтирана и от фирма занимаваща се само с това пак ли трябва да давам пари не мога да разбера
Коментар
-
Закон за нормативните актовеЧл. 14. (1) Обратна сила на нормативен акт може да се даде само по изключение, и то с изрична разпоредба.(2) Обратна сила на нормативен акт, издаден въз основа на друг нормативен акт, може да се даде само ако такава сила има актът, въз основа на който той е издаден.(3) Не може да се дава обратна сила на разпоредби, които предвиждат санкции, освен ако те са по-леки от отменените.т.е. С думи прости - тази наредба нажи само за новопоставени газови уредби.Поставена ли ти е уредбата преди да е взлязла в сила - да го духат.Аман от журналисти и техните истерии.Аман и от путьовци на държаван служба, дето толкова време не излизат да дадат категорична позиция.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Не знам дали ще ви свърши работа, но ще ви кажа, при мен как станаха нещата. Преди 2 седмици регистрирах Мареата, която е нов внос от италия, при прегледа видяха, че колата има метанова уредба(така или иначе, аз щях да кажа де) и ме попитаха, дали имам преглед или някакви документи. Аз отвърнах, че нямам никакви стикери и прегледи, единствено италианският талон, в който било отбелязано, че колата е на алтернативно гориво. Въз основа на това нещо, ми отбелязаха в големия талон, че е на природен газ.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
През 2008 г. закупих автомобила си от магазин, поръчката ми беше с АГУ, но то не е фабрично а е поставено от оторизирана фирма на Ауто Италия. При регистрацията в КАТ в големия талон е отбелязано бензин/природен газ. През 2009 г. регистрирах джип който беше с АГУ, в талона му също пише бензин/природен газ. Явно и в тия години е имало нормативни изисквания. Сегашното положение е благодарение на европейски директиви но просто не са им давали гласност. За момента за да смениш големия талон, отиваш в КАТ, попълваш заявление, представяш паспорта на АГУ и прегледа, минаваш на канал за да сверят номерата на рама и двигател, разделяш се с около 25 лева с банковите такси и си с нов талон и един загубен ден.Не всичко което има две бузи ......... е лице.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар