Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сложихте ли зимните гуми?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1вото е максималната маса на автомобила. 2рото е максимална маса при теглене в състав. Ако се загледате доло на 1- и 2- това е макс. натоварване по оси, което е равно на първия ред...

    Коментар


      ThE_PuNiSHeR написа:
      1вото е максималната маса на автомобила. 2рото е максимална маса при теглене в състав. Ако се загледате доло на 1- и 2- това е макс. натоварване по оси, което е равно на първия ред...
      А бе все си мисля, че 1075+1180 не прави 2195 в моя случай. :D Или не мога да смятам.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        ФЕРАРИСТ написа:
        Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
        Значи да предположим че ти дърпаш въпросния "пън" с въже.Дърпаш го без товар и ти е лесно,аз в движение слагам две торби цимент върху пъна и на теб ти става още по-лесно...? Баси физиката
        Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

        ZFA16000002608488

        ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

        Коментар


          nanobanano написа:
          ФЕРАРИСТ написа:
          Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
          Значи да предположим че ти дърпаш въпросния "пън" с въже.Дърпаш го без товар и ти е лесно,аз в движение слагам две торби цимент върху пъна и на теб ти става още по-лесно...? Баси физиката
          Удобен пример, но неправилен.Ето ти още един:Два автомобила карат един до друг с 50 км/ч. Двата дърпат по един пън, но в/у единият пън има 2 торби цимент. Двата автомобила спират едновремено. Според теб кой пън ще спре по бързо? По-тежкия или по-лекия?
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            nanobanano написа:
            ФЕРАРИСТ написа:
            Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
            Значи да предположим че ти дърпаш въпросния "пън" с въже.Дърпаш го без товар и ти е лесно,аз в движение слагам две торби цимент върху пъна и на теб ти става още по-лесно...? Баси физиката
            Спрете да се правите на интересни, много добре знаем за какво става на въпрос и какво се опита да каже колегата с пясъка.

            Коментар


              chaveto написа:
              ...Спрете да се правите на интересни, много добре знаем за какво става на въпрос и какво се опита да каже колегата с пясъка.
              Да бе, от толкова философия и физика почнах да се съмнявам в нещо толкова елементарно а именно, че повече тегло над двигателните колела зимата помаха за проходимостта
              msotiroff написа:
              Esper, ASR-a не е ли точно фабричния блокаж на Е-класата??? Или само отнема газта при пребоксуване?! Ако бавареца няма такава система може това да е разковничето
              Вече съм забравил тези абревиатури. Зная само, че по-старата, която включва блокаж (шпер) се нарича ASD.Новите са ASR ESP бла-бла.Това което имам на колата ба ли га как се казваше но не включва блокаж (няма физически) както и не включва системата, която с помощта на ABS-а контролира до някаква степен пробоксуването на колелата. При мен връща само газта и свети триъгълник вътре.И не се изключва освен с жицата на диагностичният конектор.Иначе има естествено шпер на някои модели но не и на моят.E46-цата за която говоря също няма блокаж но бачка с ABS-а за контрол на боксуването и също връща газта. Не помня как се казваше но има бутон с който се изключва.Според моя френд за зимата има доста положителен ефект.Казва, че на сняг нещата драматично зазляват като я изключи.
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                ФЕРАРИСТ написа:
                Коментара на ситуацията беше че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението в завой и при спиране.....НЕ ГО ПОДОБРЯВА......баси тва е елементарна физика......Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
                Абе аз все си мисля, че мога да чета, та тук друго е казано:
                ФЕРАРИСТ написа:
                Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....
                Следният текст вероятно ще бъде изтрит от модератор-пурист, та затова прилагам и линк:http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_resistanceFor pneumatic tires, the direction of change in Crr (#Rolling resistance coefficient) depends on whether or not tire inflation is increased with increasing load.[42] It’s reported that if inflation pressure is increased with load according to an (undefined) "schedule", then a 20% increase in load decreases Crr by 3%. But if the inflation pressure is not changed, then a 20% increase in load results in a 4% increase in Crr. Of course this will increase the rolling resistance by 20% due to the increase in load plus 1.2 x 4% due to the increase in Crr resulting in a 24.8% increase in rolling resistance.На колегата дето дърпа двата пъна - ти кажи кой пън ще спре по-бързо.Понеже знам, че си мислиш за инерция, ето какво казват физиците:"Инерция е свойството на телата да запазват състоянието си на движение, ако не са подложени на въздействие. Това понятие е в пряка връзка с принципа за инерцията: Всяко тяло запазва състоянието си на покой или на равномерно праволинейно движение, ако не му действат други сили."Понеже в дадения от теб пример има въздействие от други сили и в частност от силата на триене, ето как се изчислява тя:"В случая на сцепление Силата на триене е пропорционална на силата, притискаща повърхностите една към друга, и на коефициента на триене: F_f = mu_fF_p където Ff е силата на триене, Fp е силата, перпендикулярна на контактната повърхнина, а μf е коефициентът на триене."Е, сега ти кажи при равни други условия, кой пън ще спре първи - лекият или тежкият?
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  Е, сега ти кажи при равни други условия, кой пън ще спре първи - лекият или тежкият?
                  Ами направете проба двамата .Единия да сложи чували пясък в багажника , на другия багажника да е празен ,засилете се към някаква стена и тогава ще разберем кой е крив и кой е прав съгласно получения резултат .
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    коцев написа:
                    Е, сега ти кажи при равни други условия, кой пън ще спре първи - лекият или тежкият?
                    Ами направете проба двамата .Единия да сложи чували пясък в багажника , на другия багажника да е празен ,засилете се към някаква стена и тогава ще разберем кой е крив и кой е прав съгласно получения резултат .
                    Ако имаш да кажеш нещо по-смислено с удоволствие ще го прочета.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      Абе вие наистина ли заформихте дискусия с формули за да си доказвате че чувалчетата пясък в багажника при колите със задно зимата помагат ?!?Аууу... Т’ва не е истина просто
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        Лаф да става . :D
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          Чуда се само Оги докога ще ни търпи
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            Сложих ги в сряда миналата седмица

                            Коментар


                              смених ги най-накрая. новички сложих само отпред и сега ми е интересно кво ще става по завоите. задните имат грайфер колкото си искат, ама дот-а е 2008-ма и малко са се вкостили.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар


                                Тука отдавна се говори за физика, пясък и немски кочини. Кво се обаждате с тия ваши гуми?
                                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                                Коментар

                                Working...
                                X