1вото е максималната маса на автомобила. 2рото е максимална маса при теглене в състав. Ако се загледате доло на 1- и 2- това е макс. натоварване по оси, което е равно на първия ред...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложихте ли зимните гуми?
Collapse
X
-
ThE_PuNiSHeR написа:1вото е максималната маса на автомобила. 2рото е максимална маса при теглене в състав. Ако се загледате доло на 1- и 2- това е макс. натоварване по оси, което е равно на първия ред...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
nanobanano написа:ФЕРАРИСТ написа:Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
nanobanano написа:ФЕРАРИСТ написа:Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
Коментар
-
chaveto написа:...Спрете да се правите на интересни, много добре знаем за какво става на въпрос и какво се опита да каже колегата с пясъка.msotiroff написа:Esper, ASR-a не е ли точно фабричния блокаж на Е-класата??? Или само отнема газта при пребоксуване?! Ако бавареца няма такава система може това да е разковничетоI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Коментара на ситуацията беше че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението в завой и при спиране.....НЕ ГО ПОДОБРЯВА......баси тва е елементарна физика......Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......ФЕРАРИСТ написа:Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Е, сега ти кажи при равни други условия, кой пън ще спре първи - лекият или тежкият?
Коментар
-
коцев написа:Е, сега ти кажи при равни други условия, кой пън ще спре първи - лекият или тежкият?like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар