Вчера сутринта се качих на Витоша да се порадвам на първият сняг. Няма такава красота. По пътя не е минавал никой - безценно. Дърветата натежали от снега, навсякъде искрящо бяло - приказка.Навръщане обаче в ранния следобяд си е@а капаците просто...три БМВ-та (не заедно, а независимо на различни места) се нахвърляли напряко през дърветата, тълпи от хора, полиция гнус, киша, камиони, които опесъчават...изобщо съжалих, че не спах в някоя хижа горе, за да не си развалям удоволствието.Та мислълта ми беше, че БМВ-тата като цяло, че са лошо проходими, че са с леки задници, че не стават за сняг и пр. си е самата истина, но според мен каквито и гуми да сложиш и колкото и бордюри да навреш в багажника - щом нямаш никой в главата - нищо не може да те спаси или да ти помогне. Просто или си тъп или не си...
БМВ-тата били с лека задница?Може ли да ми кажеш кой Фиат е с по-тежка задница от средностатистическото 320 да речем?п.п.
BO написа:
Ей сега сложих зимните гуми на джантите, ама още не съм ги сложил на колата. Прибрах ги. Чакам първия сняг.
Добре, че жената ме изкара тази вечер да сменяме гуми, иначе пак щях да си джиткам с летните.И единствено ги сложих, за да мога да изляза от гаража, че рампата е една такава, малко коварна. :D
Е така де ама двигателните колела на фиатите са от към по-тежката им част, вярвам знаеш... Аз лично никога не съм изпитвал нужда да слагам нещо да тежи в багажника на комбито но то като цяло е доста по-тежко от 3-ката.Тройката не зная колко е но мечока е над 2 тона със сигурност.Мой приятел има E46 и независимо от гумите и системите за стабилност всяка зима си вози над двигателните колела по 2 чувалчета пясък.Казва, че без тях няма излизане от мястото, където живее.Аз излизам от същото място без проблем единствено заради теглото.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Е така де ама двигателните колела на фиатите са от към по-тежката им част, вярвам знаеш... Аз лично никога не съм изпитвал нужда да слагам нещо да тежи в багажника на комбито но то като цяло е доста по-тежко от 3-ката.Тройката не зная колко е но мечока е над 2 тона със сигурност.Мой приятел има E46 и независимо от гумите и системите за стабилност всяка зима си вози над двигателните колела по 2 чувалчета пясък.Казва, че без тях няма излизане от мястото, където живее.Аз излизам от същото място без проблем единствено заради теглото.
Най-вероятно моята 3-ка няма да е по-лека от твоя "мечок", ама това е друга тема вече. А иначе за 2-та тона - лек автомобил, който да е над 2 тона са само най-високите класове - 7-ци, С-класи и т.н. Май не се сещам за модел, който да е от ранга на 5-ца или Е-класа и да е над 2 тона.
ВО е прав за двутонните леки автомобили.Навремето карах Латвия като маршрутка .Стар модел двигател-тежък,заден мост плюс кардан рама отдолу и накрая на кантара -1680кг без водач вътре.А иначе съм чувал и алабализми от рода на полския Фиат му е дабела ламарината и тежи над два тона затова е муден :D :D :D
Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Опитвам се да намеря снимка на тъпата табела но за момента не ми се удава.ОК, може и да не е много по-тежка но примера по-горе с точно това 320 е факт.Няма друго обяснение освен теглото за мен. Ние даже сме с еднакви гуми.И все си мисля, че пишеше 2000+ кг. Както и да е, ще я намеря със сигурност. И няма да барам фотошопа.То не че мога дори и да искам ама и това е др. тема
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Тази табела върху автомобила не показва самото тегло, а евентуално максимално допустими маси върху осите.Отвори си книжката, обикновено вътре пише разни такива технически детайли.Гарантирам ти, че ще си нещо от рода около 1.8 тона макс, плюс-минус.Не всичко е тежест. И тя трябва, но на БМВ-то това не е проблем, защото отзад си е достатъчно тежко.Намерих достоверна информация за това:E-290 TD Estate 1996 (95 kW) - точно 1640кг на кантара.Според зависи от твоя модел (не го знам), то трудно би прехвърлил заветните 2000 килограма.
Мерцедеса и БМВ се въртят от друго не за това че са леки така си са направени /недодялано /а и шофорите са едни все специалисти само дават газ а колите им не вървят :D ;
Добре де, довечера ще кажа.Нямам навика да казвам на черното бяло.Може и да сте прави и ако е така ще се покая публично.Ама факта че излизам на конкретното място без пес0к остаа.И не намирам никаква друга причина освен теглото
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Това че съм изключил АБС-а и съм махнал еърбеците не ме прави велик шофьор, просто им нямам вяра на тия неща. А и съм свикнал да се нося по завоите, просто ми е кеф.
Че кво общо имат еърбезите и АБС-а с поднасянето? Иначе въздушните възглавници са спасили хиляди животи ама щом казваш, че не струват...Ей много сме учени българЕте - всичко, че отхвърлим.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Добре де, довечера ще кажа.Нямам навика да казвам на черното бяло.Може и да сте прави и ако е така ще се покая публично.Ама факта че излизам на конкретното място без пес0к остаа.И не намирам никаква друга причина освен теглото
Гуми, шофьор, усет, различни скоростни кутии, често Е-класите имат заводски шпер, което може да не го знаеш, а да е реално разликата, която е огромна и още хиляди зависимости.Вземете веднъж се сменете, просто ей така. Поне едната променлива от десетките да отпадне като вариант.
За зимата хората са направили и автомобили . Очаквам след някоя и друга година да има два вида автомобили като гумите . За зимата и за лятото . И тогава пак ще има коментарии. А за да си сигурен на пътя в зимна обстановка от завода на Фиат са се погрижили и са направили Фиат Панда 4 по 4 и пей сърце . Блазе им на тези които го притежават . :D :D :D
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Гуми, шофьор, усет, различни скоростни кутии, често Е-класите имат заводски шпер, което може да не го знаеш, а да е реално разликата, която е огромна и още хиляди зависимости.Вземете веднъж се сменете, просто ей така. Поне едната променлива от десетките да отпадне като вариант.
Да прав си че има доста условности и субективни фактори но шпер нямаме и двамата.И двамата сме с почти еднакви гуми а задкормилното устройство... Ше ме накараш тая вечер да му звънна да пробваме Виж какво си намерих по архивите - не е моят това, правил съм оглед някога на някаква Е класа за някого.Не е коби а седан според другите снимки.Нанам какво точно значи но мисля първото да е сухо тегло.Затова имам спомени за цифри около 2000кг ...
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Мой приятел има E46 и независимо от гумите и системите за стабилност всяка зима си вози над двигателните колела по 2 чувалчета пясък.
Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар