Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сложихте ли зимните гуми?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз също бих предпочел такова глупавото решение пред алтернативата да имам драма с излизането от вкъщи всеки път като натрупа сняг.Ти какво друго би направил на негово място?Да сменя колата, къщата или да сменя марки гуми докато намери такива, дето да се справят ли? :DВсичко ми се вижда значително по-скъпо от 2 чувалчета пясък.При това явно работи
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      ФЕРАРИСТ написа:
      Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....
      А каква е целта на спойлерите на състезателните автомобили? Не е ли именно създаване на натиск за по-добро сцепление? Което въпросния човек постига с чувалчета с пясък?
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        Когато и аз имах Мерцедес вместо чували с пясък бях сложил в багажника две тенекии от сирене пълни със сипица и когато някъде забуксувам с лопатката нахвърлям през задните колела от тая сипица и така потеглях .Хем тежяха в багажника , хем помагаше при забуксуване .
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          Спойлерите правят същото да но няма инерционните сили които ти изтикват задницата при излизане от завой при колите със задно.Или когато товариш задницата с товар за увеличаване на сцеплението.Порше не съм карал ама зазоове доста и малко шкодички.Е съвсем различно е особено при по-агресивно каране.Колко пък да е агресивен един запорожец но наистина поведението се променя при увеличаване на масата отзад.В конкретният случай както казах няма избор. Чувалчетата пясък са просто необходимото зло.Виж идеята на Коцев бих я променил малко с едно буре с вино примерно А и ако си мислиш, че човека за който говоря само го вози и не го ползва за опесъчаване като ножа застърже в кокала - лъжеш се.Понякога простите решения са убийствено практични!
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            Ясно е, че инерционните сили се увеличават, но постът ми беше насочен конкретно към твърдението, че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението. Това е леко невярно
            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

            Коментар


              style34 написа:
              S_BANKOV написа:
              Това че съм изключил АБС-а и съм махнал еърбеците не ме прави велик шофьор, просто им нямам вяра на тия неща. А и съм свикнал да се нося по завоите, просто ми е кеф.
              Че кво общо имат еърбезите и АБС-а с поднасянето? Иначе въздушните възглавници са спасили хиляди животи ама щом казваш, че не струват...Ей много сме учени българЕте - всичко, че отхвърлим.
              Абе младеж ти на тая торба с прахоляк ли разчиташ да ти спаси живота? Най много да се отворив движение и после бела.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                Колегата е написал "донякъде помага на сцеплението" а не че не помага или поне аз не видях подобно твърдение в поста му.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  Esper написа:
                  Колегата е написал "донякъде помага на сцеплението" а не че не помага или поне аз не видях подобно твърдение в поста му.
                  Специално за теб:
                  ФЕРАРИСТ написа:
                  Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    S_BANKOV написа:
                    Абе младеж ти на тая торба с прахоляк ли разчиташ да ти спаси живота? Най много да се отворив движение и после бела.
                    Колан слагаш ли? Или викаш кво ще те спаси тая връвка?
                    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                    Коментар


                      [quote="Lane Staley"]
                      ФЕРАРИСТ написа:
                      А каква е целта на спойлерите на състезателните автомобили? Не е ли именно създаване на натиск за по-добро сцепление?
                      Натиска от въздуха чрез спойлерите не влияе на центробежните сили на колата тъй като не е част от нейната МАСА......
                      Lane Staley написа:
                      Ясно е, че инерционните сили се увеличават, но постът ми беше насочен конкретно към твърдението, че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението. Това е леко невярно
                      Коментара на ситуацията беше че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението в завой и при спиране.....НЕ ГО ПОДОБРЯВА......баси тва е елементарна физика......Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        Esper написа:
                        BO написа:
                        Гуми, шофьор, усет, различни скоростни кутии, често Е-класите имат заводски шпер, което може да не го знаеш, а да е реално разликата, която е огромна и още хиляди зависимости.Вземете веднъж се сменете, просто ей така. Поне едната променлива от десетките да отпадне като вариант.
                        Да прав си че има доста условности и субективни фактори но шпер нямаме и двамата.И двамата сме с почти еднакви гуми а задкормилното устройство... Ше ме накараш тая вечер да му звънна да пробваме Виж какво си намерих по архивите - не е моят това, правил съм оглед някога на някаква Е класа за някого.Не е коби а седан според другите снимки.Нанам какво точно значи но мисля първото да е сухо тегло.Затова имам спомени за цифри около 2000кг ...
                        Тва дето пише 2 тона май беше с хората и някъв дребен багаж(не помня как се мереха точно),второто е допустима максимална маса с прикачен товар,а там дето пише 1 и 2 е допустимо максимално натоварване на всяка ос

                        Коментар


                          Esper, ASR-a не е ли точно фабричния блокаж на Е-класата??? Или само отнема газта при пребоксуване?! Ако бавареца няма такава система може това да е разковничето
                          M-Benz E 250 TD 150hp
                          M-Benz 200d 75 hp
                          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                          Коментар


                            Esper написа:
                            BO написа:
                            Гуми, шофьор, усет, различни скоростни кутии, често Е-класите имат заводски шпер, което може да не го знаеш, а да е реално разликата, която е огромна и още хиляди зависимости.Вземете веднъж се сменете, просто ей така. Поне едната променлива от десетките да отпадне като вариант.
                            Да прав си че има доста условности и субективни фактори но шпер нямаме и двамата.И двамата сме с почти еднакви гуми а задкормилното устройство... Ше ме накараш тая вечер да му звънна да пробваме Виж какво си намерих по архивите - не е моят това, правил съм оглед някога на някаква Е класа за някого.Не е коби а седан според другите снимки.Нанам какво точно значи но мисля първото да е сухо тегло.Затова имам спомени за цифри около 2000кг ...
                            Ами в този случай ето колко ми тежи 3-ката: Не е мечо, ама какво да правиш.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              аз вече си сложих гумите и май е точно навреме
                              ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
                              Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
                              Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

                              Коментар


                                BO написа:
                                Ами в този случай ето колко ми тежи 3-ката: Не е мечо, ама какво да правиш.
                                Ми чувалче пес0к по-малко горе-долу - колкото да кача баира без него ОК, може и да сте прави - това да не е точно чисто тегло а с 4 задника вътре багаж и пълен резервоар.Благодаря и на Оги за офлайн коментара.Намерих я пустата снимка от инат - да бях снимал тъпата табела 3 пъти до сега: ПС: Какво ги криете тези VIN номера все едно са пинове за дебитна карта дейба...ПС2: Още няма да заключваме темата - аз още карам с летните. Студено и не ми се занимава с монтаж на гуми баш ся... :D
                                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                                Коментар

                                Working...
                                X