Аз също бих предпочел такова глупавото решение пред алтернативата да имам драма с излизането от вкъщи всеки път като натрупа сняг.Ти какво друго би направил на негово място?Да сменя колата, къщата или да сменя марки гуми докато намери такива, дето да се справят ли? :DВсичко ми се вижда значително по-скъпо от 2 чувалчета пясък.При това явно работи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложихте ли зимните гуми?
Collapse
X
-
ФЕРАРИСТ написа:Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Спойлерите правят същото да но няма инерционните сили които ти изтикват задницата при излизане от завой при колите със задно.Или когато товариш задницата с товар за увеличаване на сцеплението.Порше не съм карал ама зазоове доста и малко шкодички.Е съвсем различно е особено при по-агресивно каране.Колко пък да е агресивен един запорожец но наистина поведението се променя при увеличаване на масата отзад.В конкретният случай както казах няма избор. Чувалчетата пясък са просто необходимото зло.Виж идеята на Коцев бих я променил малко с едно буре с вино примерно А и ако си мислиш, че човека за който говоря само го вози и не го ползва за опесъчаване като ножа застърже в кокала - лъжеш се.Понякога простите решения са убийствено практични!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
style34 написа:S_BANKOV написа:Това че съм изключил АБС-а и съм махнал еърбеците не ме прави велик шофьор, просто им нямам вяра на тия неща. А и съм свикнал да се нося по завоите, просто ми е кеф.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Esper написа:Колегата е написал "донякъде помага на сцеплението" а не че не помага или поне аз не видях подобно твърдение в поста му.ФЕРАРИСТ написа:Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
[quote="Lane Staley"]ФЕРАРИСТ написа:А каква е целта на спойлерите на състезателните автомобили? Не е ли именно създаване на натиск за по-добро сцепление?Lane Staley написа:Ясно е, че инерционните сили се увеличават, но постът ми беше насочен конкретно към твърдението, че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението. Това е леко невярноAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Esper написа:BO написа:Гуми, шофьор, усет, различни скоростни кутии, често Е-класите имат заводски шпер, което може да не го знаеш, а да е реално разликата, която е огромна и още хиляди зависимости.Вземете веднъж се сменете, просто ей така. Поне едната променлива от десетките да отпадне като вариант.
Коментар
-
Esper написа:BO написа:Гуми, шофьор, усет, различни скоростни кутии, често Е-класите имат заводски шпер, което може да не го знаеш, а да е реално разликата, която е огромна и още хиляди зависимости.Вземете веднъж се сменете, просто ей така. Поне едната променлива от десетките да отпадне като вариант.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ами в този случай ето колко ми тежи 3-ката: Не е мечо, ама какво да правиш.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар