Това дето го разправяте за гражданските е малко как да кажа...разбрано-недоразбрано???Значи и двамата са виновни, но по-виновен е онзи дето е карал в насрещното...Но като е нямал гражданска и няма покритие на автомобила спрямо други лица и малко ме съмнява че иначе супер продажните куки ще се хванат за пари да пишат фралшива гражданска просто защото другия застраховател като тръгне да проверява(а те го правят преди да плащат-повярвайте ми) и като се разбере че гражданската е фалшива и фактически няма такава и ще стане дебела, а куките все пак си пазят работата.Сигурен съм че след намесата на застрахователите, колкото и безизходна да изглежда ситуацията, все пак нещата ще се оправят!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложна ситуация с полицията и една катастрофа...
Collapse
X
-
Е не е нужно да се заяждаш сега де... Адвоката е ангажирал човек от КАТ да отиде на мястото на произшествието и той е казал че има право на обратен завой.Аз лично за такова правило незнам да има (сравнително скоро взех книжка и закона съм го гледал от - до), но мога да греша разбира се!FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Извадка от ЗДП:Завиване в обратна посока. Движение назадЧл. 38. (1) Завиването в обратна посока се извършва наляво от най- лявата пътна лента по посока на движението.(2) При завиване в обратна посока водачът пропуска насрещно движещите се пътни превозни средства.(3) При недостатъчна широчина завиването в обратна посока може да започне и от друга част на платното за движение, но водачът на завиващото пътно превозно средство е длъжен да пропусне и попътно движещите се от лявата му страна пътни превозни средства.(4) При завиване в обратна посока на кръстовище не се разрешава движение назад.Чл. 39. Завиването в обратна посока е забранено на пешеходна пътека, железопътен прелез, мост, надлез, в тунел, в подлез, при ограничена видимост или при намалена видимост под 50 метра.Чл. 40. (1) Преди да започне движение назад, водачът е длъжен да се убеди, че пътят зад превозното средство е свободен и че няма да създаде опасност или затруднения за останалите участници в движението.(2) По време на движението си назад водачът е длъжен непрекъснато да наблюдава пътя зад превозното средство, а когато това е невъзможно, той е длъжен да осигури лице, което да му сигнализира за опасности.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар