А ако разкарат и неграмотниците с книжки, които не могат да си напишат името без грешка, но са "прочели и научили" ЗДП и са си взели шоф. изпит, цена няма да имат.
Тах не ги пипат, защото най-вероятно ще разкажат доста интересни неща. Изобщо идеята е да се лапат едни пари от нещастниците, които се блъскат из задръствания, предизвикани от малоумни проектантски решения, тесни улички, остаряла инфраструктура и това е. Щото кой минава на червено - тоя, който е чакал 3 светофара и накрая гледа да се сбута на жълт/червено след "щастливците", които са пред него. И ето, че те грози глоба от 1000 лв. Явно идеята е глобите да се регистрират от камери, за... бедния катаджия няма да има нищо вече
И аз не съм съгласен на всеки 15 години да държа изпит. Когато е трябвало съм го минал. Както казаха колегите по-горе, просто трябва да започнат да работят! Законите ги има, ама почти не се прилагат. Рушветите са също голям проблем.
Някои тапии имат давност и трябва да ги защитаваш през две години.За книжките не съм съгласен. Не трябва да има повече изпити. Просто да затегнат "раздаването" им.
kluchar написа:
Да логиката ги е същата Всички дипломи все едно да имат давност То и сега има като нямаш точки да има изпит но даваш едни пари и готово и после ще стане така
Като намалят корупцията при изпитващите и при зелените калъфи, няма да има нужда от проверки през n години. Всички ще знаят правилника и ще го спазват, по принуда. Но това няма да стане скоро, щото сме отворковци, така си ни харесва.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар