Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задължителен изпит за водачите на всеки 15 години

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задължителен изпит за водачите на всеки 15 години

    СБА започва обсъждане на промяна в Закона за пътищата, според която водачите ще трябва да преминават задължителен изпит на всеки 15 години. Информацията е ОТТУК Какво мислите по въпроса? За мен е безпрецедентно. И става дума за конфликт на интереси - "експертите" са тези, които после ще вземат пари от изпитите. По тази логика трябва и дипломите да се презаверяват на 15 години, след полагане отново на Държавен изпит.

    #2
    Кола

    Да логиката ги е същата Всички дипломи все едно да имат давност То и сега има като нямаш точки да има изпит но даваш едни пари и готово и после ще стане така
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Абе изпит не, но един опреснителен курс на 10 години според мен ще е полезно.

      Коментар


        #4
        Аз съм за, но или да няма такса или да е символична.И да има мнооооого паркиране и каране нс задна, че съм се нагледал на некадърници.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Аз съм за, но или да няма такса или да е символична.И да има мнооооого паркиране и каране нс задна, че съм се нагледал на некадърници.
          Те не могат още да се научат да дават мигачи, ти говориш за каране назад....Наистина карането особенно в София е някакъв ад, просто хората незнаят какво е мигач, за останалото няма да говоря и като му свалиш джама и го питаш, защо е направил така, той изобщо не разбира за какво му говориш, защото не знае, че трябва да подаде мигач Шофирането е професия, не се отдава на всеки, ако ще и на 5 години да го направят пак ще се трепят по улиците .... гаранция
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Не съм чувал някъде по света да има такива практики!Че сме по забравили някой неща от правилника сигурно е вярно ама чак пък опреснителни курсове и изпити ...
            F31 BMW 320d

            Коментар


              #7
              Абе логиката е да се вземат едни пари. Аз съм изпратил запитване до СБА, за да ми предоставят статистиката и да видим колко процента от ПТП са поради незнание на закони. Най-странното е, че голяма част от тези текстове са неприложими и на практика в много случаи се кара по неписани правила. След вземане на свидетелство, проблемът с опресняване на знанията е за сметка на водачите. Не съм съгласен да ходя на изпит, ако нямам нито едно регистрирано нарушение за 20 години. Да не говорим, че два пъти, официално съм показвал по-добро познаване на законите от "контролните" органи.Проблемът не е в знаене или незнаене на закони, а във волята за спазването им. Най-техките ПТП са по съвсем дръги причини - превишена скорост и употреба на алкохол. Който иска - да опреснява за пари. И сега не е забранено. Но да ме задължават, айде стига.

              Коментар


                #8
                Re: Задължителен изпит за водачите на всеки 15 години

                Emil74 написа:
                СБА започва обсъждане на промяна в Закона за пътищата, според която водачите ще трябва да преминават задължителен изпит на всеки 15 години....Какво мислите по въпроса?
                Мисля, че тия, същите, дето съблякоха Петев трябва да се поразтъпчат и до СБА, но като влязат вътре да не събличат, а да блъскат в главата де кого настигнат.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #9
                  Emil74 написа:
                  Абе логиката е да се вземат едни пари. Аз съм изпратил запитване до СБА, за да ми предоставят статистиката и да видим колко процента от ПТП са поради незнание на закони. Най-странното е, че голяма част от тези текстове са неприложими и на практика в много случаи се кара по неписани правила. След вземане на свидетелство, проблемът с опресняване на знанията е за сметка на водачите. Не съм съгласен да ходя на изпит, ако нямам нито едно регистрирано нарушение за 20 години. Да не говорим, че два пъти, официално съм показвал по-добро познаване на законите от "контролните" органи.Проблемът не е в знаене или незнаене на закони, а във волята за спазването им. Най-техките ПТП са по съвсем дръги причини - превишена скорост и употреба на алкохол. Който иска - да опреснява за пари. И сега не е забранено. Но да ме задължават, айде стига.
                  Значи много се дразня, пак са тръгнали да откриват топлата вода. Решението е супер просто ще дам пример за УСА и Канада: Задължителна застраховка примерно 400 долара на година, след първо нарушение за каране с превишена скорост застраховката става $1000, след второ става $3000 и така за следващите няколко години, защото вече си рисков водач.Айде карай кола и не спазвай, после да видиш как V8 се кара според ограниченията. Това е решението, просто незнам защо не искат да го направят и в БГ. Ще видите как всички ще станат по - ниски и от тревата и ще намалеят и катастрофи и всичко, ама българина пак е решил да го играе умен и да мисли глупости.

                  Коментар


                    #10
                    Мислиш ли, че тия дето карат последните модели ще им дреме като им вдигнат застраховката от 400 на 1000 долара, те почнаха да се ги мерят кой за колко време ще вземе разстоянието София-Бургас след като направиха новия участък от магистралата, та ще ги бутнат едни 1000 долара. Последно нали бяха снимали една мадама с някакво БМВ на магистралата с над 200км .... плаща си смешната глоба и другия уикенд е пак с 200 на магистралата , като почнат да ги глобяват спрямо доходите, които получават тогава може и да се мирнат, ама надали все пак сме в БГ
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      didich написа:
                      Мислиш ли, че тия дето карат последните модели ще им дреме като им вдигнат застраховката от 400 на 1000 долара, те почнаха да се ги мерят кой за колко време ще вземе разстоянието София-Бургас след като направиха новия участък от магистралата, та ще ги бутнат едни 1000 долара. Последно нали бяха снимали една мадама с някакво БМВ на магистралата с над 200км .... плаща си смешната глоба и другия уикенд е пак с 200 на магистралата , като почнат да ги глобяват спрямо доходите, които получават тогава може и да се мирнат, ама надали все пак сме в БГ
                      Е да де според доходите е още по - добре или според цената на колата, че тука в БГ всички са бедни... ама карат коли за по 200К, но повярвай ми това нещо със застраховките работи изключително добре.

                      Коментар


                        #12
                        didich написа:
                        Мислиш ли, че тия дето карат последните модели ще им дреме като им вдигнат застраховката от 400 на 1000 долара, те почнаха да се ги мерят кой за колко време ще вземе разстоянието София-Бургас след като направиха новия участък от магистралата, та ще ги бутнат едни 1000 долара. Последно нали бяха снимали една мадама с някакво БМВ на магистралата с над 200км .... плаща си смешната глоба и другия уикенд е пак с 200 на магистралата , като почнат да ги глобяват спрямо доходите, които получават тогава може и да се мирнат, ама надали все пак сме в БГ
                        Те обикновено тези хора на хартия се водят безработни...колата е н някой приятел...и т.н. така, че е много субективно да се определят глобите според приходите...да има изпит отново след 10-15-20 години също не е особено ефективно защото това просто ще е практика да се вземат рушвети за да минеш теста...и по никакъв начин няма да спрат купуването на книжки...варианта със застраховката е добър, но тогава пък българина ще заламти, че се обслужват определени застрахователни компании...все пак парите от гражданската не отиват в държавата...угодия няма...чисто и просто според мен е време да се появят някакви по-големи школи с по-високо качество които да поставят някакви стандарти...а не някакъв сульо до вчера лежал на дивана днес станал инструктор...много по стриктни трябва да са правилата за да станеш инструктор....някакви специализирани курсове...специална подготовка...цедката трябва да е ибииствено малка...така само хората с глави на раменете ще успеят да станат такива...отделно като скочат цените от 400 на 700-800лв...и те хора реално започнат да припечелват доволно...ще се замислят сериозно дали да си рискуват работата за рушвет от някакъв мангал или паралия дето го мързи да ходи на курмуване...
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #13
                          Те да вземат да отстранят основните причини за катастрофи, после по-маловажните. Пияни шофьори, каране със 100 в населено място, неотбиване от камиони да пропуснат колона, каруци по пътищата... Ама там няма пари...
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Тurbodieselcomby написа:
                            ... Че сме по забравили някой неща от правилника сигурно е вярно...
                            Именно затова според мен трябва да има такива работи, че дори и на много по-малко време, на всеки 2-3-5 години, защото някои забравят правилника за много по-малко време от 15 години. По същата логика не би трябвало и книжките да имат давност от 10 години но уви - имат. Разбира се, таксата не трябва да е като за нов курс а някаква символична.Генерално, начи никой не реве, че на всеки 10 години трябва да даде по едни 20 лева за преиздаване на книжка, всяка година се дават по едни 200 лева (примерно) за ГТП/винетки/ГО, дане говорим за парите за гориво почити ежедневно, а не може да даде и още едни 20 за проверовъчен изпит на всеки няколко години... страшна логика. С две ръце ЗА!

                            Коментар


                              #15
                              А ако разкарат и неграмотниците с книжки, които не могат да си напишат името без грешка, но са "прочели и научили" ЗДП и са си взели шоф. изпит, цена няма да имат.
                              Lupo - The Monster
                              Е83 3D

                              Коментар

                              Working...
                              X