Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo или Golf 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря за бързите отговори момчета. От тях стигнах до извода, че не е толкова важна марката ( VW или Фиат), а състояноето на колата. Единствено ме притесняваше подръжката, защото не знам какви са цените на части за Типо и лесно ли се чупят. И на вас ви е известно, че повечето хора смятат, че италянските коли се чупят по-лесно (признавам и аз съм един от тях, или поне бях). Мисля да изчакам 2007-а да видя какво ще стане с митата и ДДС, пък и да посабера още малко пари. Отново ви благодара, ще се радвам да стана един от вас!!!

    Коментар


      #17
      B_TURBO написа:
      Благодаря за бързите отговори момчета. От тях стигнах до извода, че не е толкова важна марката ( VW или Фиат), а състояноето на колата. Единствено ме притесняваше подръжката, защото не знам какви са цените на части за Типо и лесно ли се чупят. И на вас ви е известно, че повечето хора смятат, че италянските коли се чупят по-лесно (признавам и аз съм един от тях, или поне бях). Мисля да изчакам 2007-а да видя какво ще стане с митата и ДДС, пък и да посабера още малко пари. Отново ви благодара, ще се радвам да стана един от вас!!!
      Поддръжката на типо е много по евтина от на голфа
      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

      Коментар


        #18
        Да кажи аз някоя дума ...наистина за голф-3, а не 2, но и за старите коли по принцип. майка ми има Г-3 на 245 000 км реални - колата е карана в семейството. Купувана е нова в Бг и е карана само тук, като не са жалени пари за поддръжка - примерно карана е само с "Кастрол магнатек". Е, с навъртането на километрите се появяват проблемите. Съвсем наскоро се направиха следните работи по колата : смяна на съединителя, смяна на тампони на двигателя, смяна на гумички на клапаните, смяна на тампони на носачите. смяна на биелетките, смяна на гарнитурата на клапаните. Правих и ауспух. Плюс масло и обичайните консумативи. по различни поводи са боядисвани различни елементи -- калници, врата. Просто километрите и годините си казват думата, каквато и да е колата. Мисля, че колегите са прави -- важно как е стопанисвана.
        Тойота Приус

        Коментар

        Working...
        X