Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за прободен трион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е ми, купих го , прежалих се и го купих. От първите проби останах много доволен. Теглих няколко черти на един талашит /или ПДЧ, както го наречете/ и пробвах рязане в права линия с лазера, за първи път работя с такъв уред и за мое учудване и задоволство се справих доста добре, получиха се мога да твърдя доста добри прави линии, не било чак толкова трудно. Пробвах с 3 вида ножчета: оригиналното от комплекта и 2 Боша с противоположни зъби, а така също и на няколко скорости на ножчето и на махалото. Забелязах и че ми издухва стружките от детайла, на някои има допълнителна дюза. Като цяло съм доволен, вярвам че с нормална работа и късмет ще ми върши добра работа.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Еми със здраве да си го ползваш На мен лично не ми вдъхва никакво доверие но дано не съм прав.Преди години купих едно спарки и не помня колко пари беше но май малко над 100лв.Перфектно работи машинката, има система за водене на ножа и го държи устойчиво.До момента няма проблем с него.Съжалявам, че като избирах перфоратор предпочетох макита пред спарки.Не, че имам каквито и да е оплаквания от нея... Работи без забележки и в момента.Просто беше двойно по-скъпа а не мисля, че е по-добра или по-надеждна от еквивалента на Спарки по никакъв начин.Скоро ми предстои да взимам лентов шлайф и нямам никакви чуденки относно марка.Дори няма да си права труда да правя каквито и да било проучвания.Изберете българското (доколкото е бърлгарско, де) - понякога не боли
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #18
        Да ти е честито и дълго време да си го ползваш!

        Коментар


          #19
          Направих си шкафчето. За сега съм много доволен от покупката. Оказа се че може да се реже и в идеала права линия, просто сложих една алуминиева лайстна като водач и плъзгах масичката на зегето по нея, разбира се всичко беше стегнато със стяги за плота на циркуляра /него го ползвах като маса/.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            Имам райдър зеге от около 6 години,ъглошлайф от 5 последно си взех дрелка съвсем за любителска употреба.За сега си работят,няма ядове.Затова си мисля за във къщи,( ако не произвеждам дълги серии изделия Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 )е пре доволно.Но имам един въпрос колега,а именно че рязането във права линия не е проблем, но повърхносста на среза не се ли завива в долният край?
            Bravo 1.6 16v 97г.
            Mercedes 307D-за работа Мноу верен

            Коментар


              #21
              В какъв смисъл да се завива, да не е перпендикулярен ли? На 18 мм ПДЧ /моето в случая е талашит от татово време, доста качествен се оказа/ нямах никакви проблеми. Рязах с ноче Бош с вътрешен чапраз и гладко отстрани за да не роши, карах без маховидния ход и на половина обороти с леко подаване на ход.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Зегато е склонно да прави не-вертикални срезове.Ако има допълнителен водач на ножа ( не всички зегета имат такъв ) и качествено ножче резултатът се доближава до срез с циркуляр.По принцип големите машини за кроене на плоскости използват голям диск, който не се криви както ножчето по време на рязане.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар

                Working...