Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко струва според вас този автомобил ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO написа:
    Слав, колегата е написал съвсем друго от това, което си приел и отговорил в следствие на това.А и лично аз, ако колата е на майната си, ще повдигна въпрос за цената преди да дойда.Ако имам бюджет, който съм готов да дам за даден автомобил, а цената е по-висока и пише, че е възможен коментар, за какво да си губим излишно времето, ако коментара е 50лв?Ако цената още от началото не си я определил като твърда, то е съвсем нормално човек да попита за ориентировъчна такава, не мислиш ли?И за това винаги на моите коли, които съм продавал, съм писал колко реално искам за тях.Елементарно е.Най-голяма сделка беше за Типото ми. Аз си държах на определената цена, а човека каза, че ще я вземе, ама ако му сваля цената.Накрая (след 2 часа преговори сигурно) му свалих 1 лев и той веднага прие. Въпроса беше принципен в случая, че купувача не можеше да приеме, че няма да успее да свали от обявената цена.
    Значи , по-време на куфарната търговия по Турция, помня че бях си харесал някви дънки, и реших веднага да броя на магазинера, извадих парата и ги подавам,като му соча дънките, но той се отдръпна и махна с ръка че не става.Тогава не-помня кой беше смен, ми каза ако искаш да си ги купиш, трябва да се пазариш,било обидно на магазинера, да прави търговия без пазарлък.Асъл търговците така правят, ако дадена търговия стане без пазерене,после не могат да спят спокйно.....
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #17
      Колега колата ти е чудесна. Аз също имам купе и моето не се кара просто имам служебен пикап и съм предимно с него от две години не съм я изкарвал от гаража и е перфектна. Смятам скоро да я разтъпча до морето колата много си я харесвам и не бих я продал въпреки че не я карам.
      Обичам си работата.

      Коментар


        #18
        Аз като купих Бравата едно време за колосалната сега сума от 6200 лв. (2005 г.) стана така, че карах друга кола и около 2 години колата се караше по 3-4 дни в месеца. Иначе стоеше в хубав, сух гараж, но не отопляем. Даже като бях в САЩ за 4 месеца не беше палена и веднъж. През останалото време даже не се и палеше. Е, акумулатора, който едва преди 2 години сдаде багажа два пъти беше паднал, но дори и той не се предаде тогава. След това последваха 6 години ежедневно софийско каране и колата не е мръднала. Изключваме дребни ремонтчета, консумативи и леки външни забележки от некадърници.Ако аз имам кола, която гарантирано е на 60-70К километра никога няма да я продам за 3-4-5 хиляди лева. И не мога да разбера колегите, които са отбелязали цени от 1000-2000 лева. Но това явно са хора, за които няма значение дали колата е под 100К км или е милионник. Аз гласувах с 3500, с оглед на това, че колата е специфична, с оглед на това, че хората нямат пари и повечето купуват практични автомобили. Т.е. някаква реална цена според мен. Но пак казвам - ако съм аз и знам, че колата е на тези километри, които реално са нищо, и не съм на зор, няма да я дам за 3500.
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #19
          Слав написа:
          Не знам на какъв път си бил, но не съм те виждал. Единственият човек, който дойде да гледа това Купе беше колегата Чилиев и никой друг Много хора се обадиха, но искаха да коментират цената още по телефона...директно биваха отрязани (и в днешни времена пак е така :P )Ако си бил "на път", то най-много да си гледал обявата Няма значение и без това. Колата, че е седяла е седяла. Това е ясно. Иначе нямаше да е на тези километри. Само искам да отбележа, че колата седи в топъл и сух гараж целогодишно и когато се пали да я "разтъпча" работи минимум половин час. Мие се само на ръка с мека гъба под течаща вода и шанса да се надраска или увреди боята е минимален. (Не е като да ти я дерат по автомивките)Отделно въпреки, че не се кара съм й сменил маслото зимата, само заради това, че е седяло в колата година и половина (то си беше ново - смених го пак с ново, защото четох много по въпроса и аз не съм много убеден, че е така, но някои специалисти твърдят, че маслото се оксидирало дори и да не е достигнало километрите за смяна само от стоенето в ДВГ) Отделно редовно я преглеждам за напукани маркучи, редовно сменявам водата на казанчето за чистачките, за да не се получаяват отлагания, а когато дойде зимния период източвам антифриза, сипвам го в колата, която карам, а на Купето сипвам нов антифриз...е такива "дребни" неща.Не е като да седи на улицата и да не се кара. Правете ралика, когато ги пишете тези неща, защото ми става обидно. Едва ли не се опитвеам да "пробутам" застоялата си стока. Ако трябва да бъда съвсем откровен с всеки изминал ден желанието ми е не да я продавам тази кола, а да си я запазя. Особено като гледам какви кандидати има...ако може да я вземе за без пари, да кара докато се счупи и за части...т’ва да не е скрап бре ???Ей...мислете преди да пишете :D
          Когато идвах, колата ми я показа баща ти, така че не ме изкарвай като поредния, който ти е изгубил времето.... Колата ми хареса много тогава, но се усъмнихме в редовността на документити и както се оказа по-късно не напразно..... Дори с теб имахме уговорка, да донесеш документите до София да ги погледне човек от КАТ и ако всичко е наред да я взема, но същата вечер беше писал, че колата вече е капарирана. Но това какво значение има изобщо, темата е за съвсем друго. Искаш мнение и ти казвам най-нормално как седят нещата като собстеник на купе, в което е вложена доста сериозна 5 цифрена сума и много добре знам, че ако тръгна да го продавам няма кой да го оцени. Това, че не ти харесва истината си е абсолютно твой проблем.... само се чудя изобщо защо си я пуснал тази тема, като не приемаш чуждото мнение......
          ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
          Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
          Jet Black E46 M3

          Коментар


            #20
            Аз също клоня към запазване. Не си заслужава да я продам. Ще оставя анкетата само заради статистиката Ако успея да взема почивни дни ще дойда на Италфеста с нея :P Засега вместо с нея ще се простя с кемпера. Ще ме почака нейде по Германия до следващото лято П.П. Колега, ако те е отвел да я гледаш баща ми може и да не съм разбрал. Както и да е. Приемам, че е така и се извинявам
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #21
              Слав написа:
              Не е като да седи на улицата и да не се кара. Правете ралика, когато ги пишете тези неща, защото ми става обидно. Едва ли не се опитвеам да "пробутам" застоялата си стока. Ако трябва да бъда съвсем откровен с всеки изминал ден желанието ми е не да я продавам тази кола, а да си я запазя. Особено като гледам какви кандидати има...ако може да я вземе за без пари, да кара докато се счупи и за части...т’ва да не е скрап бре ???Ей...мислете преди да пишете :D
              Тази кола е на 19 години?!?!? Няма регистрация?Помисли и ти преди да пишеш.Колкото и да описваш как си я мил с мека гъба и с какво ли не, все тая. Даже и всяка вечер да си и чел поезия и да си я цункал за лека нощ, всичко си е само да си чешеш егото и да си мислиш, че имаш нещо кой знае колко ценно. Е не, нямаш. Ако искаш може да добавиш още по някоя нула на числата в анкетата. Все тая. Както ти казаха, колята струва толкова, колкото можеш да вземеш за нея. За момента единствено знаеш колко НЕ струва. Не струва парите, които и искаш.Всъщност може да почакаш още няколко години и евентуално тя да стане ценна. По спомени за да се счита за ретро един автомобил трябва да са минали 25 години от спирането му от производство.
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #22
                style34 написа:
                Но това явно са хора, за които няма значение дали колата е под 100К км или е милионник.
                Мога да ти покажа кола на МНОГО МНОГО километри, която е перфектно подържана и в перфектно състояние.Също така мога да ти покажа и кола на под 100.000 км реални, която е абсолютна морга.Километрите не са мерило за състоянието на една кола. И това е нещото, което никога не гледам, като си купувам автомобил.Казвам ти го в качеството си на вещо лице - авто-оценител.Аз бих посъветвал колегата да си поддържа колата в гаража, да се грижи за нея без да я кара много, да я разтъпква веднъж на 2-3 месеца.След още 10-15 години ще й вземе парите с кеф.Не е задължително да е в България.

                Коментар


                  #23
                  ^ Добре де, но това какво общо има с колата от темата? Аз доколкото разбирам колата е на малко километри и е перфектна според собственика и хора, които са я гледали. Естествено, че ако ще и от магазина да я вземеш и я караш на прекъсвач и не я поглеждаш ще е гробница преди 100 хил. км. Но ако не изпадаме в крайности и вземем една кола с нормална експлоатация, мисля, че е ясно, че колата ще е в по-добро състояние ако е на възможно най-малко километри. От друга страна колкото и да я къташ, ако е на МНОГО, МНОГО километри както казваш пак няма да я взема. В колата има хиляди части, които се износват и се чупят с времето, нормално. И ако си сменил някои от тях, то скоро неминуемо ще започне и друго да се разваля. Да, ако сменяш всичко и наливаш пари с шепи няма ядове, но точно това всеки иска да избегне в максимална степен.
                  The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                  Коментар


                    #24
                    Колега @Lane Staley:В крайна сметка аз добре съм помислил преди да пиша цена.Няма регистрация - така е, но може да се регистрира. Не претендирам, че имам нещо много ценно, а чисто и просто не искам да я давам на безценица. Има разлика, нали?Плюс това колко може да е ценна кола за 3500 лева? Изобщо не става въпрос за това. Да не говорим, че аз по природа изобщо не съм материалист. Вещите не са това, което ми носи радост или с което да "чеша" егото си, а ти реши че претендирам за ценност чак. Да - мия я с мека гъба, защото всички коли си ги мия сам и си ги мия по този начин. Въпрос на гледна точка и условия, които мога да ползвам (това го казвам във връзка с подигравателното отношение относно миенето и четенето на поезия). Изобщо не ми е зор да я продам скъпо, а да й взема реалната цена. Ако ще я продавам на някой за без пари, който със сигурност ще я съсипе за 3-4 години, то по-добре да си седи в гаража. И съм сигурен, че ще я съсипе, защото човек, който не може да отдели тази сума, за да си вземе читава кола, то със сигурност няма да може да си позволи и да поддържа автомобил по принцип. Елементарно е. Не ми се иска да давам хубавата ябълка на прасетата с други думи казано И тук не става въпрос за материализъм, а за това, че по стечение на обстоятелствата изглежда съм един от малкото фенове на италианките (не се лекува да знаете-пробвал съм )Просто гледам цените и аз по автомобилните сайтове и си давам сметка, че има коли, на които пак им искат също толкова, а не са в такова добро състояние. Реално аз дори нямам и необходимост да я продам. Не ми пречи и ще си седи. Колегата @Immortal е много прав и ще го послушам. Ако някога реша да я продавам по-скъпо, то няма нужда да е в България. Тук просто бедността и немотията са изкривили съзнанието на хората и няма кой да оцени реално какво бих му продал. Гледа се да се мине по-тънко винаги, независимо колко ще се наложи да се плаща заради евтинията след това. Това за мен е голата истина.
                    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                    Коментар


                      #25
                      на мен пък ми е интересно какви точно проблеми с документите е имала ,че не може да се регистрира пък сега може и на колко % е това може не ,че нещо ама в Германия е пълно с 20 год.коли на по под 70к км ,та ми стана интересно иначе евала на колегата за грижите към колата и по мое мнение ,ако искаш да я продадешпо добре я регистрирай, и си я карай! хубавите неща не са ,за да седят в кафеза,много от така наречените ценители не се ровят из форумите
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #26
                        Слав написа:
                        Колега @Lane Staley:.............Изобщо не ми е зор да я продам скъпо, а да й взема реалната цена.
                        Пак не вдяваш. Реалната и цена и цена която ти желаеш да бъде реална са различни неща. Има една цена, която то си решил, че е реална, но пазарът ти показва, че не е.Тази кола е на 19 години. Това е достатъчно.
                        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                        Коментар


                          #27
                          И какво като е на 19 години? Предпочитам нея вместо новото Ренде на аватара ти още повече че съм притежавал такава марка.
                          Обичам си работата.

                          Коментар


                            #28
                            Трябва да има значение все пак каква е колата. Щото кола на 19 години може да е тази:Може и да е тази:Мисля, че има разлика. Но за едно са прави колегите - струва толкова, колкото някой е склонен да плати за нея. Според мен си искай една цена и ако някой ти я даде ок - ако не си я дръж щом не си на зор.
                            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                            Коментар


                              #29
                              Мисля , че автомобила си заслужава обявената цена.Само погледнете в мобилето и други подобни сайтове какви гробове има ,и даже за повече пари .Лично аз не бих я продал,ако нямам належаща нужда от пари.

                              Коментар


                                #30
                                Слав, ако имах такава кола не бих я продал дори и за 5х.лв., рядко се намират такива коли, надявам се да си намериш причина да се откажеш от продажбата. Нищо че е на 19години, това е кола а не жена, че да и гледаш ЕГН-то. Аз също не бих си продал бравото, въпреки че в момента усилено търся Терано ІІ и то задължително преди 1996год. производство, пък нищо че ще е на 17+ години.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X