Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Казус/гатанка с щеката за измерване на нивото на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    van_dal написа:
    Сам казваш, че щеката се вади много трудно, според мен при издърпването пърия път се получава ефекта на спринцовката и дръпва малко масло нагоре по канала на щеката и после като потопиш е по-високо.
    Да не си мислиш, че канала свървша в самото маслото? Той е доста по-нагоре. Не е потопен в маслото и реално това няма как да се получи.
    kiro_of_the_day написа:
    ogi28b написа:
    Като отвориш 1-я път - изравняваш налягането. Нататък предполагам се сещаш сам
    ...бах това налягане... Колко налягане трябва да има !?
    Точно и аз това си помислих. Какво ще да е това налягане, което да може да свие течност над 1 сантиметър.А и би трябвало като издърпам щеката да чуя звук, наподобяващ отваряне на шампанско в новогодишната нощ.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      Спираш, махаш щеката, след 2-3-4 часа топиш и мериш и за мен това би било меродавното.....както ще ти покаже при последващи мерения е без значение....
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        #18
        BO написа:
        van_dal написа:
        Сам казваш, че щеката се вади много трудно, според мен при издърпването пърия път се получава ефекта на спринцовката и дръпва малко масло нагоре по канала на щеката и после като потопиш е по-високо.
        Да не си мислиш, че канала свървша в самото маслото? Той е доста по-нагоре. Не е потопен в маслото и реално това няма как да се получи.
        Да завърша казусът.Оказа се, че наистина щеката е по-къса от тръбата, в която влиза.Та след като двигателя заработи, нивото на маслото спада до дадената граница (около минимума).След което като загасиш двигателя, маслото се стича в картера. Но понеже О-пръстена в горната част на щеката не позволява да излиза въздух, то в тръбата се получава налягане, което не позволява на маслото в тръбата да се покачи заедно с останалата част в картера. В момента на издърпване на щеката, налягането в тръбата се изравнява с атмосферното и автоматично с това навлиза масло в тръбата, като нивото му се изравнява с това в останалата част на картера.Това е решението на казусът.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Имам два въпроса:Това на каква кола е? - Мултиплата от подписаСигурен ли си за причината или това е ’обосновано предположение?

          Коментар


            #20
            Една нивомерна колонка ще свърши чудесна работа!
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              u_bo написа:
              Имам два въпроса:Това на каква кола е? - Мултиплата от подписаСигурен ли си за причината или това е ’обосновано предположение?
              На БМВ-то. Това е физически обоснованото предположение. Иначе другото ще бъде магия.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар

              Working...
              X