Сам казваш, че щеката се вади много трудно, според мен при издърпването пърия път се получава ефекта на спринцовката и дръпва малко масло нагоре по канала на щеката и после като потопиш е по-високо.
Да не си мислиш, че канала свървша в самото маслото? Той е доста по-нагоре. Не е потопен в маслото и реално това няма как да се получи.
kiro_of_the_day написа:
ogi28b написа:
Като отвориш 1-я път - изравняваш налягането. Нататък предполагам се сещаш сам
...бах това налягане... Колко налягане трябва да има !?
Точно и аз това си помислих. Какво ще да е това налягане, което да може да свие течност над 1 сантиметър.А и би трябвало като издърпам щеката да чуя звук, наподобяващ отваряне на шампанско в новогодишната нощ.
Сам казваш, че щеката се вади много трудно, според мен при издърпването пърия път се получава ефекта на спринцовката и дръпва малко масло нагоре по канала на щеката и после като потопиш е по-високо.
Да не си мислиш, че канала свървша в самото маслото? Той е доста по-нагоре. Не е потопен в маслото и реално това няма как да се получи.
Да завърша казусът.Оказа се, че наистина щеката е по-къса от тръбата, в която влиза.Та след като двигателя заработи, нивото на маслото спада до дадената граница (около минимума).След което като загасиш двигателя, маслото се стича в картера. Но понеже О-пръстена в горната част на щеката не позволява да излиза въздух, то в тръбата се получава налягане, което не позволява на маслото в тръбата да се покачи заедно с останалата част в картера. В момента на издърпване на щеката, налягането в тръбата се изравнява с атмосферното и автоматично с това навлиза масло в тръбата, като нивото му се изравнява с това в останалата част на картера.Това е решението на казусът.
Коментар