Колеги, днес на маркетинг мейла ни дойде едно писмо уж от PayPal, което сериозно разтревожи меринджейката ни.И това при положение, че дори нямаме фирмен акаунт там
Понеже доста хора използваме PayPal, си позволявам да обобщя съдържанието му тук, за да няма "опарени".Та писмото като цяло гласи следното:Поради 3 неуспешни логвания, профила Ви беше блокиран. За да го разблокирате, цъкнете на един линк, който уж води към PayPal, обаче насочва към техен сайт и цели да ви вземе името и паролата в истинския PayPal.Та ако и вие получите нещо подобно, директно го изтрийте, без да кликате по каквито и да е линкове.Ето така изглежда:

From: PayPal [mailto
o.not.reply@no.reply.com] Subject: (Case ID #PP-002-144-488-733) Incorrect login. Dear Customer,Within PayPal latest security checks, we recently discovered that today there were 3 incorrect login attempts to your account.For your safety, PayPal set your account status to limited. For your account status to get back to normal, you will haveto Sign In correctly at: https://тук е линкаDue to our latest fraud attempts, the following IP adresses were recorded:Invalid login from:*.*.22.138 dells.nlInvalid login from:*.*.17.178 serv.ukInvalid login from:*.*.8.121 net.dk Protect Yourself from Fraud: Don’t send money to someone you don’t know. Find out how to help safeguard your transactions and your personal information to avoid online fraud. This message is mandatory, if you do not complete it in less then 24 hours, your account may get deactivate.Copyright 1999-2013 PayPal. All rights reserved.

Коментар