Темата си е много хубава, само снимките липсват, а следващия път може и аз да се домъкна и да взема малката с мене за да може малкия Банков да не скучае
Тази кола изглежда брутално. Това не е същата кола. Ние демонтирахме само газовата уредба. Банков ще го потвърди.Е, малко посчупи бронята, но си я фиксира на място с винтче. И щеше така да кара поне още 100 х. км. Гаранция от мен. :D
Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Да, изглежда брутално след намесата на майор Близнаков. Снощи свалихме това-онова и затова е в този вид. Огромни благодарности на батковците Оги и Миро! Да поръчват каквото им душа сака. Дидо плаща!
Ами, Оги, как по-точно да ти отговоря като не си дал снимка, картинка, схема със стрелка, не си показал проблема и т.н.? :D
Ами написал съм, че е останал само болта, около който се върти алтернатора за изпъване на ремъка. Не питам по принцип как се сваля. Проблемът се оказа в това, че около болта има ухо, което е много плътно и нямам такава подходяща вложка. Питах ако някой знае някой тарикатлък за тоя болт или си иска точната вложка. Няма значение вече, алтернаторът остана на колата. Запалката - не знам защо сте се мъчили, държи се на една щипка. Тъкмо щях да я свалям и дойде камионът. Пак - за 2 часа успяхме доста да поразглобим, предвид липсата на инструменти и това, че бяхме отишли да свалим 4 джанти.
Малииии!Чак сърцето ме заболя.Последно и аз я видях цяла и здрава.Благодаря на колегите, които се отзоваха!Черпнята е от мен! П.П. Той алтернатора доколкото знам последно не е работел, тъй че не е голям кахър.
Трябваше да се напънете и стъклата и дръжките на вратите да смъкнете, все на някой щеше да му свършат работа , ама виж така като се гледа отстрани нещата много лесно се демонтират
Абе манете я тая запалка бе, свалих стартер, карбуратор, 4 джанти, табло с бушони, клапана на серво-усилвателя на спирачките, тромбите... чудя се какви пари да им търся на тея неща?
Еми пускай си тема в раздела и почвай да я ъп-ваш. :D Ма доста добре си се справил, като се има предвид, че си отишъл едни джанти само да свалиш.Трябваше и грънците да демонтираш. Дидо имаше клиент за тях.А за запалката - fihi се обади, че ще ми осигури.
Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Здравейте колеги извинявам се че пиша тук но не знам къде се пуска тема като цяло.От скосо имам Фиат Дукато 2.8 idtd и по принцип тези модели са с оборотомер на таблото а моя няма,та вапроса ми е някой от вас дали е запознат дали ако си взема табло с оборотомер какво трябва да направя за да заработи.Най-напред прочети правилата на форума, моля!Модераторски екип на fiat-bg.org
Сега чакам тема за "нов" Тезис във форума :D...или поне 166 2,4
Надали ще е тезис, особено след като разбра за цените на някои неща. :P :P :P Но все пак: не се знае, знае ли се. :P :P :P
В момента, в който можем да си го позволим, ще го вземем. Аз и за капата какво ли не бях слушала, преди да я взема, най-вече за скъпата поддръжка, а изобщо не излезе вярно, така че живот и здраве скоро и ное ще имаме Тезис.
Коментар