Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ДАИ спира колите без катализатори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    катализатор

    ами като имаш някакъв проблем с гърнетата - изпускателната системаили нещо проблем който не е намерен и отстранен по двигателя обикноовенно ти казват /МАЙСТОРИ/ свали катарлизатора и ще се оправи/като ти върви спънато даваш газ а тя не върви/и ти отиваш при някой където се занимава с гърнета и той те пита на колко км.е ти казваш примерно на 170000 е те на катализаторите им дават до 120000 трябва верно да се махне или смени ти него сменяш щото е 700лв маха катализатора слага ти едно резонаторно гърне - тръба и като тръгнеш усещаш колата наистина върви МАЛКО ПО ДОБРЕ но това е привидно добре а майстора ти взима парите за ремонта и ти ПРИБИРА /СТАРИЯ катализатор/ от него взима още 30 лв и той доволен и ти товолен но само в началото той катализатора лесно неможе да се разбере дали е запушен или не ТА ПАЗЕТЕ СИ КАТАЛИЗАТОРА
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Re: катализатор и преглед неволи

      fiat_love написа:
      Ивайло Стефанов Попов написа:
      kluchar написа:
      Та днес минах преглед с мъка на газанализатора на празен ход добре в нормите но като даде малко газ-ускорение отчете че не е в нормите имало много вредни газове и нямаше да ме пусне за малко .кеза ми че като съм свалил Катализатора от дотгодина няма да мога да карам ако нее в нормите .и каза че за сондата трябва да се провери на PC ТРУДНО СТВА за ПРЕГЛЕДИ . НЕ СИ СВАЛЯЙТЕ КАТАЛИЗАТОРИТЕ само в краен случай.Нов е поне 700 лв
      Добре де някой може ли да ми обясни, защо е било необходимо до сега да си сваляте катализаторите и по каква причина се прави това. Изобщо какво се печели от цялата тази работа ??????
      Най-малкия проблем на стария катализатор е, че мирише яко на сяра. Запушения катализатор намалява драстично мощността на автомобила, а разхода може да скочи над 2 пъти.
      Кога разхода може да скочи над 2 пъти не разбрах колега когато катализатора е стар и мирише на сяра, когато е запушен или когато изобщо колата има катализатор, който е напълно изправен??????

      Коментар


        #18
        fiat_love написа:
        Koгато катализатора е запушен качва разхода и колата не върви. Запушването е именно защото катализатора си има ресурс. Стария и запушен катализатор прегрява и характерния белег е миризмата на сяра.
        Мерси много колега за инфото. Сега разбрах всичко относно катализатора, което не ми беше ясно и ме интересуваше.

        Коментар


          #19
          fiat_love написа:
          Ивайло Стефанов Попов написа:
          fiat_love написа:
          Koгато катализатора е запушен качва разхода и колата не върви. Запушването е именно защото катализатора си има ресурс. Стария и запушен катализатор прегрява и характерния белег е миризмата на сяра.
          Мерси много колега за инфото. Сега разбрах всичко относно катализатора, което не ми беше ясно и ме интересуваше.
          Има и няколко неща които скъсяват живота на катализатора:- богата смес - води до прегряване на катализатора- детонации и гърмежи в ауспуха от лоша работа на двигателя - има опасност от разрушаване на керамичната пита. По тази причина кола с катализатор не се дърпа или пали с бутане, защото в този случаи може в изпускателната система да се събере много неизгоряла смес и да детонира там.- горене на масло - новите масла не са агресивни към платината на катализатора, но старите минерални бяха- антифриз в цилиндите - скапва катализатора за отрицателно време- оловен бензин - възможно нак-лошото което може да причиниш на един катализатор и ламбда сонда. Оловото "отравя" благородните метали катализатора и сондата и дори и само няколко литра са достатъчни да ги съсипят непоправимо.
          Значи ясно като купя новата кола, а тя така или иначе ще се обслужва задължително не само по време на гаранционния срок в оторизирания лицензиран сервиз на Фиат, а изобщо през цялото време. Така, че там механиците и монтьорите в сервиза ще имат грижата за това и за всичко останало.

          Коментар

          Working...
          X