Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да изгасим фаровете си!!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Ако за сериозните проблеми в държавата се спореше толкова, щяхме да стигнем Американците
    Lancia Lybra 2,4JTD '03
    Фиат Браво 1.9TD75 '97
    Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
    Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex

    Коментар


      #77
      standox_ написа:
      Ако за сериозните проблеми в държавата се спореше толкова, щяхме да стигнем Американците
      Именно, понеже всичко друго оправихме и ни е наред, единствените ни "сериозни" проблеми, които ни останаха, са карането на фарове и пушенето в заведенията :D p.s. Като видях темата, бях готов да се обзаложа, че няма да го докара и до една страница, пък я оставиха да стане цели шест?!
      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

      Коментар


        #78
        Е сега пък вие. Знаете ли какъв огромен проблем е да караш на включени светлини. Явно е, че има и хора сънуващи кошмари за автомобили с включени светлини. А за разхода да не говорим - ОГРОМЕН !!!

        Коментар


          #79
          Тази зима минавам през един проход с доста движение и мъгла - а познайте сега на колко коли им се виждаха добре задните светлини? И това е само месеци след въвеждането на закона. Представям си всичките таралясници след няколко години светене в какво състояние ще са им светлините... и то точно когато наистина трябват, но както казаха някои колеги няма как от карането на фарове да нагорят фасунги и т.н. Подкрепям отмяната на закона, въпреки че съм си сложил дневни светлини и не ми дреме за малоумния закон.Стария режим или в краен случай светене само извън града след знака за винетка става. Межу другото в страни далеч по северни от нашата - Англия, Германия, Франция и Австрия не е задължително карането на фарове, ама то сигурно щото ония са тъпаци, а ние Българите сме ехеййй. Разхода огромен или не на една кола едва ли е проблем, ама на над 4 милиона коли - как мислите, кой го диша това нещо?И последно както някои колеги казаха ако не можеш да виждаш нещо в движение с размера на кола, ами по - добре не се качай да караш и най - малкото отиди на очен, може да ви помогнат.

          Коментар


            #80
            На мен не ми е проблем карането със светлини. Проблем ми е, че някой полюционер ще има още един повод да се заяде с мен. Проблем ми е това, че винаги наще 240 педали гледат да се изкарат по-католици от папата, а аз видиш ли трябва да се съобразявам солигофренията на 240 пълни нещастници.Тоя закон беше предложен и приет по предложение на Валентин Микев - депутат от Кюстендил, дългогодишен кадър на СБА и виден "бивш" комунист, съден и осъден за убийство.МеВеРе, и в частност КАТ дори беше дори против приемането му, и на аргументите им тоя хубостник заяви "Мене не ме интересуват статистики и изследвания, аз знам и по мои наблюдения карането на фарове намалява ПТП-тата".Той разбираш ли знаел.... Това е човек, който трудно му стига акъла и до вкъщи да се прибере. Даже ГЕРБ го отсвириха за корупция...
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #81
              Проблема не се свежда май само до каране с или без фарове, ще да е дугаде http://vbox7.com/play:871f236211
              punto HGT

              Коментар


                #82
                chaveto написа:
                Това съвсем не е вярно. Дали МПС ще е със запалени фарове или не за мен е без значение. Обаче когато МПС е със запалени фарове има значение за разхода и за още куп неща. Тези куп неща + разход си е енергия. Тази енергия която се използва за фаровете, за направата на крушки, транспорт........ не е безвредна. Така, че карането на фарове не е най безвредното. А добрият водач просто шофира.
                Айде сега, от едни запалени крушки, тръгнахме да спасяваме китовете и да намаляваме глобалното затопляне.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #83
                  todorakiggg написа:
                  Разхода огромен или не на една кола едва ли е проблем, ама на над 4 милиона коли - как мислите, кой го диша това нещо?
                  Да бе, ти не дишаш разхода от 10/100 на всичките тея 4 000 000 коли и няма проблеми, но като светнат късите - разходът им става 10.1 /100 и тогава вече го дишаш и край! Задушаваш се, изнемогваш, вие ти се свят... в тоя момент всички спират фаровете и поемаш дълбока глътка свеж въздух. Само да ти кажа, че като се изсилиш да хванеш зеленото на следващия светофар, си изхабил толкова повече гориво, колкото е нужно за 10 км каране на фарове. Като караш градско, двигателят генерира едни 20-30 киловата енергия и тези 0.15 кВ, които са късите заедно с габаритите, прЕко сили, са решаващи, наистина. Като давате някакви аргументи - поне да има смисъл в тях. Що пък да не отменим цялото осветление на автомобила, а да останат само късите? Ами че то ако не виждате кола, която се движи назад, завива, спира, или нещо друго - какво изобщо правите на пътя? Отивайте на очен. На едните светлини ли ще разчитаме?!

                  Коментар


                    #84
                    ogi28b написа:
                    todorakiggg написа:
                    Разхода огромен или не на една кола едва ли е проблем, ама на над 4 милиона коли - как мислите, кой го диша това нещо?
                    Да бе, ти не дишаш разхода от 10/100 на всичките тея 4 000 000 коли и няма проблеми, но като светнат късите - разходът им става 10.1 /100 и тогава вече го дишаш и край! Задушаваш се, изнемогваш, вие ти се свят... в тоя момент всички спират фаровете и поемаш дълбока глътка свеж въздух. Само да ти кажа, че като се изсилиш да хванеш зеленото на следващия светофар, си изхабил толкова повече гориво, колкото е нужно за 10 км каране на фарове. Като караш градско, двигателят генерира едни 20-30 киловата енергия и тези 0.15 кВ, които са късите заедно с габаритите, прЕко сили, са решаващи, наистина. Като давате някакви аргументи - поне да има смисъл в тях. Що пък да не отменим цялото осветление на автомобила, а да останат само късите? Ами че то ако не виждате кола, която се движи назад, завива, спира, или нещо друго - какво изобщо правите на пътя? Отивайте на очен. На едните светлини ли ще разчитаме?!
                    Браво, харесвам как избирателно четете и отговаряте. Аз също така не видях отговор на въпроса си в началото на поста ми и също така и за другите по - северни от нашата страни, ама както и да е, на мен не ми дреме за малоумния закон (с изключение на изгорелите газове), вече поясних защо. :D

                    Коментар


                      #85
                      @ogi28bКолега, не че нещо, но вечно назидателния ти тон дразни. Много. Представи си, че има хора с друга гледна точка и мнение. Що всеки си мисли, че той е най-умен, а цели държави и то не от третия свят като нас, са пробвали, проучили, изследвали и стигнали до някои изводи. Ама Ганьо си знае неговото...[quote:88f68d6e5a]- Хърватска от 2009 г. дневните светлини са отменени.- В Австрия са отменени от 2008, поради ръст на инцидентите от 12.2% след въвеждането им.- В Полша след въвеждането им през 2007 инцидентите скочили с 5.7%.- В САЩ през 2008 Агенцията по сигурността на трафика (NHTSA) заключава, че
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #86
                        Явно подобрената пътна мрежа за последните години е довела до намаляване на ПТП-тата, а не фаровете!
                        Няма начин да няма начин!

                        Коментар


                          #87
                          [quote:273b654386="style34"]@ogi28bКолега, не че нещо, но вечно назидателния ти тон дразни. Много. Представи си, че има хора с друга гледна точка и мнение. Що всеки си мисли, че той е най-умен, а цели държави и то не от третия свят като нас, са пробвали, проучили, изследвали и стигнали до някои изводи. Ама Ганьо си знае неговото...[quote:273b654386]- Хърватска от 2009 г. дневните светлини са отменени.- В Австрия са отменени от 2008, поради ръст на инцидентите от 12.2% след въвеждането им.- В Полша след въвеждането им през 2007 инцидентите скочили с 5.7%.- В САЩ през 2008 Агенцията по сигурността на трафика (NHTSA) заключава, че

                          Коментар


                            #88
                            [quote:56f8647a31="style34"][quote:56f8647a31]- Хърватска от 2009 г. дневните светлини са отменени.- В Австрия са отменени от 2008, поради ръст на инцидентите от 12.2% след въвеждането им.- В Полша след въвеждането им през 2007 инцидентите скочили с 5.7%.- В САЩ през 2008 Агенцията по сигурността на трафика (NHTSA) заключава, че
                            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                            Коментар


                              #89
                              avvasilev написа:
                              При положение, че 85 % от водачите на МПС в България са с IQ близко до това на елените и лосовете, от фаровете ще има полза и в бъдеще ...
                              Нали Значи да не бъда разбран погрешно - побеснявам, когато при смрачаване, дъжд и т.н. видя някой с невключени фарове. Но при 50 градуса навън и ярко слънце просто не виждам в градски условия защо трябва да ми бичат 8 крушки по колата (без да смятам тези за таблото ).
                              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                              Коментар


                                #90
                                style34 написа:
                                Значи да не бъда разбран погрешно - побеснявам, когато при смрачаване, дъжд и т.н. видя някой с невключени фарове. Но при 50 градуса навън и ярко слънце просто не виждам в градски условия защо трябва да ми бичат 8 крушки по колата (без да смятам тези за таблото ).
                                Точно заради тея, които се правят на интересни и не включват фаровете си, когато наистина е задължително - заслужавате да ви задължат всички до един по този начин, със закон, да използвате светлините. За да не забравите да ги включите като завали. Макар че - кво като вали дъжд и сняг или има мъгла? Да не сте слепи, че да не видите движеща се кола през деня А като те дразни мнението ми, не чети. Аз например често пропускам мненията на потребители, които ме дразнят или са неграмотни. Освен в техническите раздели. Аз и там чета и се опитвам да помагам на хората, които имат нужда, за разлика от писателите тук. Айде пишете си, извинявай, че ви се намесих в поредната тема, която е обсъждана десетки пъти и всички си повтарят едно и също.

                                Коментар

                                Working...
                                X