Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за предимство

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    S_BANKOV написа:
    Второто кръстовище е регулирано, така че Дидо е пропуснал една малка подробност
    Нищо не съм пропуснал - нарисувал съм си го както си е - регулирано е с пътни знаци.

    Коментар


      #32
      Абе що си мисля че точно там има светофар за трамвая?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #33
        Всяка сутрин минавам от там - няма светофар за никой

        Коментар


          #34
          presinka написа:
          Не виждаш ли, че хората не знаят закона? Защо ги мъчиш изобщо???Пускай го трамвая, най-малкото от човешка гледна точка - ти си сам и си с кола, а хората са много и обикновено докато стигнат до крайната си точка се радват много на удобството на луксозния трамвай. Още повече, че и нормативната уредба посочва трамвая като ППС с предимство.
          Много яка логика. Значи една С класа винаги трябва да пуска една Жигула, защото на тия в Жигулата им е по-неудобно и съответно трябва да минат първи. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Не превръщайте темата в разправия. Коментирайте по същество. Без лични нападки.Отнася се за всички!Модераторски екип на фиат-бг.орг
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #35
            Сори за спама ама се сетих за оная случка "Черен жип е с предимство" :D :D :D
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              #36
              Има такова крастовище и на Дондуков, малко преди ЦУМ! Какво не е ясно? Аз разбирам закона така - при 1ви вариант пропускасш трамвая, при 2ри той те пропуска, защото се намираш на път с предимство! Като цяло според мен всички трамвайни линии в София е трябвало да се направят от дясно, а не отляво на движението....това щеше да улесни движението и на колите и на трамвайте и на пешеходците! Единствения минус е паркирането!П.П. А този знак за забранено влизане не важи ли и за трамвая?П.П.П http://maps.google.bg/?ll=42.676291,...oid=po-5608001 това ли е мястото?
              Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

              Коментар


                #37
                rebel написа:
                Какво не е ясно? Аз разбирам закона така - при 1ви вариант пропускасш трамвая, при 2ри той те пропуска, защото се намираш на път с предимство! П.П. А този знак за забранено влизане не важи ли и за трамвая?П.П.П http://maps.google.bg/?ll=42.676291,...oid=po-5608001 това ли е мястото?
                На мен си ми беше ясно, но в коментари с приятели и колеги - повечето от тях твърдят, че трамваят винаги е с предимство. Та затова реших да сондирам мненията и тук. Интересно, ако не бях цитирал закона дали нямаше повече хора да се подведат.Забраненото влизане не важи за релсовите ППС ( и в някои случаи и за автобусите и тролейбусите на градския транспорт - когато има пояснителна табела отдолу).Да, точно това е мястото.

                Коментар


                  #38
                  Immortal написа:
                  rebel написа:
                  Какво не е ясно? Аз разбирам закона така - при 1ви вариант пропускасш трамвая, при 2ри той те пропуска, защото се намираш на път с предимство! П.П. А този знак за забранено влизане не важи ли и за трамвая?П.П.П http://maps.google.bg/?ll=42.676291,...oid=po-5608001 това ли е мястото?
                  На мен си ми беше ясно, но в коментари с приятели и колеги - повечето от тях твърдят, че трамваят винаги е с предимство. Та затова реших да сондирам мненията и тук. Интересно, ако не бях цитирал закона дали нямаше повече хора да се подведат.Забраненото влизане не важи за релсовите ППС ( и в някои случаи и за автобусите и тролейбусите на градския транспорт - когато има пояснителна табела отдолу).Да, точно това е мястото.
                  Всъщност знака не важи за градския транспорт и няма разграничение по отношение на релсови и нерелсови и съответно не е необходима пояснителна табела

                  Коментар


                    #39
                    Не само за градския транспорт не важи този знак (B2):Чл. 50, ал. 2: Забраните, въведени с пътни знаци: 1. В1, В2, В3, В21, В22, В23 и В27 - не се отнасят за пътните превозни средства, коитоизвършват обществен превоз на пътници по утвърден от съответните власти маршрут; 2. В2 и В3 - не се отнасят за пътни превозни средства: а) собственост на лица, живеещи в зоната, в която е въведена забраната; б) които по утвърден от съответните власти ред обслужват обекти с местонахождениев пътните участъци, където е въведена забраната; 3. В2, В3, В14, В27 и В28 - не се отнасят за пътни превозни средства, обслужващилица, притежаващи документ за инвалидност;

                    Коментар


                      #40
                      ogi28b написа:
                      Не само за градския транспорт не важи този знак (B2):Чл. 50, ал. 2: Забраните, въведени с пътни знаци: 1. В1, В2, В3, В21, В22, В23 и В27 - не се отнасят за пътните превозни средства, коитоизвършват обществен превоз на пътници по утвърден от съответните власти маршрут; 2. В2 и В3 - не се отнасят за пътни превозни средства: а) собственост на лица, живеещи в зоната, в която е въведена забраната; б) които по утвърден от съответните власти ред обслужват обекти с местонахождениев пътните участъци, където е въведена забраната; 3. В2, В3, В14, В27 и В28 - не се отнасят за пътни превозни средства, обслужващилица, притежаващи документ за инвалидност;
                      Предвид темата, споменах само за него...

                      Коментар

                      Working...
                      X