Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тези мътят нещо!!!
Collapse
X
-
Re: Тези мътят нещо!!!
fiat_love написа:Чудят се как да го направят.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
tomazo написа:...Затова ако купувайте кола гледайте да е след 2002 годинаFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Не мога да твърдя за другите автомобили как е, но ако сте чели материали относно изискванията за изгорелите газове ще видите, че нормите са все още твърде либерални. Така например забелязах, че по дани на производителя (ФИАТ) за автомобил Marea 1.9 JTD 105 к.с. (произведени след 99-та година) отговаря на най-високите стандарти! Нещо повече, има въприета графика на намаляване на емисиите, която трябва да достигне определени /желани от екологична гледна точка/ стойности някъде (най-рано) към 2012-2014 година, като бяха дали какви ще са изискванията през 2008, 2010, 2012 година. До колкото разбрах от изнесените дани по отношение на CO и CO2, въпросния автомобил споменат по-горе все още ще отговаря на най-строгите изисквания (ако всичко по него е изрядно разбира се) дори и пред 2008-ма година.Цялата история е заради автомобилите с голяма мощност. Големите фирми (като Ферари, Порше и т.н.) имат големи лобита и интерес безпроблемно да се продават техните автомобили, които между другото замърсяват неколкократно спрямо "нормалните" автомобили. Второ ФИАТ се слави, като един от концерните вграждащи най-строгите и иновациони технологии по-отношение на опазването на околната среда и намаляване на вредните емисии. Така например автомобил ФИАТ от 98-99-та година в някой случаи превъзхожда еквивалентни по мощност коли на други производители, но произведени през 2004-та да речем!П.П. В конкретния случай става дума за дизел, но и бензиновите двигатели на ФИАТ са над средното ниво по отношение на екологичните норми!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Ето кокво се мъти според днескашния брой на Стандарт
Ще е хубаво да прочетете всички теми свързани с цените на вноса на автомобили втора ръка, както и цените на новите возила в рубриката "Пазар", а именно:http://www.standartnews.com/bg/categ...0-04&cat=153И така след прочетеното от мен вече аз и все ище се питам, защо чисто новото Сейченто на Фиат, което ще продължи да се произвежда до средата на 2007 година преди да бъде спряно от производство се произвежда с екостандарт ЕВРО 3, който въобще не отговаря на изискването за ЕВРО 4 ?
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Чисто новото Сейченто започва да се произвежда от 1 януари 2007 година с катализатор ЕВРО 4 !!! СУПЕР:
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар