Благодаря на всички.....Ето впечатления:Най-малко гори при 130 км/ч на автопилот. На хлъзгав път се държи страхотно. По инструкции по телефона от продавача активирах разни ДТС-и и какво беше още там от АйДрайва...на завои без газ и на излизане с плавна газ. Това е правилото и като се спазва, няма проблеми. От време на време примигва индикация на таблото и се усеща леко странно поклащане на задницата но не поднасяне, а поклащане - едно такова странно. Направи ми впечатление че на два пъти при изрязване на ТИР-ве колата си стои стабилно на пътя, но с периферното зрение забелязвам че по таблото светват всякви лампички, но тъй като още не съм и свикнал толкова, гледам осторожно пътя а не таблото. Ясно е че са индикациите за активиране на системите за стабилност.Страхотен комфорт на движение. Пуснах си Шаде и 150 на автопилот по магистралата тазни нощ.......щях да заспя. В тази кола трябва да се слуша Джудас и то на макс. Негативни впечатления:- автоматичния режим на чистачките не струва. Горе писах. На Круз-а за две години никога не съм използвал ръчката. Там си работеше перфектно, тук обаче не.- слизам от кола със супер твърдо окачване, но пък за сметка на това с изключителна стабилност. Това люшкане по завоите на бавареца малко ме шашка. Не съм го изтървал до сега по завои, но ми е едно такова люшкащо и плашещо.- волана ми е огромен. Защо са го направили такъв, незнам......карам ТИР- амбиент светлините нощем нещо ме дразнят. От всякъде се прокрадват лъчове като в пиано бар. Вярно, че създава страхотна атмосфера, но нещо ме разконцентрира. - много копчета, много нещо. На вратата ми има 1000 бутона. Реших да си сваля стъклото, докато го налучкам стана като в скеч на мистър Бийн. Немците са го наблъскали с електроника. Копчета за щори, копчета за подглавниците отзад, детска безопасност и кво ли не. Още не мога да свикна.Иначе.....страхотна возия. Минах 1000 км и все едно не съм. Никаква умора, нищо. Просто пътя не се усеща. Мисля че бих тръгнал за Ню Йорк с нея.Легендите за безусловен разход над 15 литра на 100 без никакви алтернативи напълно отпадна. Така пишат и колегите с този мотор в БМВ форума, а всичко живо около мен ме плаши със "Забрави за разход под 15". Вярно че при екстремизъм по магистралата от 200 в час ще скочи до небето, но аз не съм такъв шофьор така или иначе. Изрязвам я само по необходимост.Ето снимка от трипа Варна - София в дъжда, за който писах по-горе:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Айде ново возило...
Collapse
X
-
Явор Митев
-
kosta написа:Immortal написа:Набореееее, честито!!!!Иначе аз не съм като вас, двамата адаши - изневерител. Следващата ми кола от сега се знае каква ще е.Дай боже по-скоро!
Коментар
-
Въпросното поклащане се дължи на непрекъснато опитващите се системи да държат колата в пътя. Не знам защо всички автомобилни производители решиха че една шепа пясък / силиции / може да компенсира качеството на окачването и баланса на автомобила. Явка дано не съм пророк, но още при първия сняг ще бъдеш разочарован от тази недомислица на автомобилостроенето. Перфектен автомобил за немските аутобани, но само до там. Ако ти опиша как електрониката може да ти се бърка в кормилното управление съвсем ще се притесниш. Дано не те подведе някъде неприятно.
Коментар
-
Честито! Вярно е, че при по-грубо вмешателство на стабилизиращите системи наистина може да се усеща нещо подобно на поклащане - просто колата активира спирачките от различни страни, а този самолет може и други неща да прави... Но пък да се усеща в такъв висок клас автомобил...Не съм карал седмица, а само много по-ниски класове коли със стабилизиращи системи, но там се е усещало само ако със зор се опитам да ги шашна или завивам агресивно и т.н. НО говорим за предно предаване, 300+ к.с. на задно предаване не знам... Щом така ги правят от толкова години значи си имат причините,пък и задното си има своите преимущества, макар и по-скоро в спорта.Та, колега, прегледай колата , колкото да ти е мирна главата, карай и се радвай Кефът предполагам е несравнимFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Нормално е да се поклаща при рязка смяна на посоката - все пак когато е правена още ги нямаше системите за контролиране на накланянето на автомобила.Това е бизнес лимузина, а не бегачка. Всичко се прави плавно.При тази мощност ако не е със задно предаване то остава варианта да е quatro.Друго си е да те бута отзад Ако караш в снежен коловоз и настигнеш някой, в момента в които тръгнеш да изпреварваш - нагазиш коловоза и ESPто усеща нестабилност и ти бие спирачки на опредени колела за да те вкара в ритъм, което е малко тегаво ако отсреща идва нещо. Но си имаш и бутон за изключване на ESPто.За кожата има едно мазило на MA FRA (crema nutriente) - веднъж на 2 месеца да е освежаваш.F31 BMW 320d
Коментар
-
Тurbodieselcomby написа:Нормално е да се поклаща при рязка смяна на посоката - все пак когато е правена още ги нямаше системите за контролиране на накланянето на автомобила.Това е бизнес лимузина, а не бегачка. Всичко се прави плавно.При тази мощност ако не е със задно предаване то остава варианта да е quatro.Друго си е да те бута отзад Ако караш в снежен коловоз и настигнеш някой, в момента в които тръгнеш да изпреварваш - нагазиш коловоза и ESPто усеща нестабилност и ти бие спирачки на опредени колела за да те вкара в ритъм, което е малко тегаво ако отсреща идва нещо. Но си имаш и бутон за изключване на ESPто.За кожата има едно мазило на MA FRA (crema nutriente) - веднъж на 2 месеца да е освежаваш.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тurbodieselcomby написа:Още и се кефи да бие камшика на всичките кончета. А и вероятно е още с зимните гуми.Не ми се вярва да има нужда от калибровка. Ако има проблем би трябвало компютъра да си каже (една диагностика не е излишна па макар и профилактично).A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Е*ем ти е автомобила. да ми говори, че нещо е му е в ред . кефа е голям, ама ... все пак това си е железо. Нещо не разбирам напоследък, каква страна вземат автопроизводителите Нали, ако закъса в планината, ще дойде глупавата УАЗ-ка да го изтегли,а не умното EBD,ESR,ESP и т.н. трибуквени означения. Аз все си мисля, че едно неодушевено "нещо", каквото е автомобила, ще слуша моите команди, а не обратното Пак да кажа, иначе - маже от кеф
Коментар
-
Явор Митев
Нищо и няма...още като я взех, ходихме заедно да и правим диагностика. Аз даже не настоявах, но човека искаше да се уверя. Гледах умно и и само поклащах глава, защото ко разбира мойта глава Човека е мой много близък приятел.....от тези, дето има една приказка "левия си бъбрек ще легна да му дам". 1000000% доверие му имам. Освен това е не върл маняк, а нещо повече........даже до скоро го бъзиках на тема БМВ, но от скоро мълча деликатно А онзи ден, когато ви обяснявах, че се клатушкаше, беше ад......лед и обилен снеговалеж. В комбинация с крака на Явор, още несвикнал, няма как да не се активират стабилизациите. Още повече че тези 333 коня, колкото и да го галиш педала, не се пипат просто. Но сега свикнах.Между другото и Шевито е с подобните екстри и то зимата на лед и сняг си "индикираше"Иначе кефа е несравним. Още повече че вече и свикнах, "опознахме се" един друг и аз самият вече започнах да се отпускам. До скоро малко се шашках, но от вчера вече може да се каже, че се наслаждавам.Голям параход, голямо нещо.
Коментар
-
Явор Митев
Да допълня.....при ниските обороти при подаване на газ не се чува нищо.....ама нищо. Усещам, че колата тръгва по клатенето. Поради тази причина ми беше малко трудно в началото да си регулирам усилието на натискане. Нямах никаква отправна точка. А скорост от например 60 км/ч зад ТИР и леко газ, за да го изпреваря в комбинация със завъртане на волана на лед и сняг отгоре - същото. А кик-даун ефект със задно на лед - предполагам че и стабилизациите няма да ми помогнат.Имам самочувствие на шофьор с вероятно вече милион километри зад гърба си, но в такова чудо за сефте сядам - " от лявата страна". Така че за мен това, което се случваше онзи ден е нормално.
Коментар
-
Явор Митев написа:Да допълня.....при ниските обороти при подаване на газ не се чува нищо.....ама нищо. Усещам, че колата тръгва по клатенето. Поради тази причина ми беше малко трудно в началото да си регулирам усилието на натискане. Нямах никаква отправна точка. А скорост от например 60 км/ч зад ТИР и леко газ, за да го изпреваря в комбинация със завъртане на волана на лед и сняг отгоре - същото. А кик-даун ефект със задно на лед - предполагам че и стабилизациите няма да ми помогнат.Имам самочувствие на шофьор с вероятно вече милион километри зад гърба си, но в такова чудо за сефте сядам - " от лявата страна". Така че за мен това, което се случваше онзи ден е нормално.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар