Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Струва ли си ъпгрейд Пунто мк3 -> Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Изобщо не съм фен на френските коли, изключая DS линията на Ситроен, но да казвате че 1,5дци е мъртвец е направо смешно... Турбото се включва на по-ниски обороти от 1,3 и съответно... Карал съм 1,5 в Меган и Логан и си върви много добре. Много ясно, че е по-слабо от 1,9 на Фиат, обаче сравнение с 1,3 е изтребител. Много хора са се чудили кво може 1,5...Разход 1,5 и 1,3 е един и същи. Аз 1,9 на Фиат под 7 трудно го свалям, ама кракът ми е много тежък 1,9дци е по-добре да се избягва.

    Коментар


      #17
      Lane Staley написа:
      То че темата е безумно тъпа не подлежи на съмнение, но не разбирам желанието ви да допринесете още повече за това.На емзо няма да му коментирам поста, не виждам смисъл.Банков, ако не си свикна на дизел може и ти да не успяваш да изкараш необходимото от колата. 1,5 не е състезател, но определено не е мъртвец.
      Е, добре де, 1,5дци не е мъртвец...Вярно - живо е, ей го на - мърда, даже се движи! От тук нататък мъртвец ще наричаме само кола, която не пали.Айде бе хора, дайте да говорим както си е - по нагоре емзо го е казал - трябва да решиш какво искаш - евтина возия или кеффф...За побелелите коси няма да коментирам - аз не получих Те се получават само от миризма на пропан-бутан или метан
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар

      Working...
      X