Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Струва ли си ъпгрейд Пунто мк3 -> Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Струва ли си ъпгрейд Пунто мк3 -> Стило

    Наумул съм си да сменям пунтото че ми омръзна. Една приятелка е навита да го купи.Много се колебая за ъпгрейд към стило 1.9 JTD 115 коня или Меган 1.5 или 1.9 dCIПунтото е 1.3 мултиджет.Доколкото разбирам извънградско стилото ще харчи с около 1 литър отгоре.Пунтото засега ми е безпроблемно за 25 000 км които съм минал с него. Стилото същото ли е като надеждност?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Струва ли си ъпгрейд Пунто мк3 -&gt; Стило

    infineon написа:
    Наумул съм си да сменям пунтото че ми омръзна. Една приятелка е навита да го купи.Много се колебая за ъпгрейд към стило 1.9 JTD 115 коня или Меган 1.5 или 1.9 dCIПунтото е 1.3 мултиджет.Доколкото разбирам извънградско стилото ще харчи с около 1 литър отгоре.Пунто засега ми е безпроблемно за 25 000 км които съм минал с него. Стилото същото ли е като надеждност?
    115те коня ще харчат на извънградско реално не по малко от 5,5 и то ако караш внимателно.Алфата ми яде 6,5, но е ремапната, а и аз карам по-бързо.На градско - зависи от режима, от 7 до 10/100. Това е реалистично.След 1,3 мултиджета на малка кола ще ти се стори че изхранваш 2бр с тоя мотор.Иначе Стилото е доста по-кола от Пунто по принцип. Мегана също не е лош - същата история, ама други проблеми 1,5 дци е пълен мъртвец...
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Вярно, че са в различен клас, но това Пунто не е ли по-ново като модел от Стило? Multijet не е ли следващото поколение дизели на FIAT след JTD? То това си е даунгрейд, освен ако не ставаше въпрос за Стило Абарт :D По-добре изчакай още няколко години да поевтинеят новите Браво-та, вместо да взимаш кола морално по-стара от сегашната ти.
      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

      Коментар


        #4
        Ужас, май ще се откажа от това. В момента градско ми дава 5.5А 1.5 dCi смяташ че ще е по голям мъртвец от пунтото ли?Той поне се надявам се ще дава разход като на пунтото.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          infineon написа:
          Ужас, май ще се откажа от това. В момента градско ми дава 5.5А 1.5 dCi смяташ че ще е по голям мъртвец от пунтото ли?Той поне се надявам се ще дава разход като на пунтото.
          Ами на купе, като това на Меган 1,5 дци би трябвало да не е много пъргаво и икономично за разлика от на Клио да речем. Аз карах едно ново Сандеро с този двигател ( около 70 коня) - ами отказа ме. Тих двигател, но немощен. Може би базата ми за оценка е друга. Иначе тези двигатели ги водят уж по-успешните на Рено пред 1.9 дци. За 1.9 дци двигателите на Рено говорят ( колкото и да е условно това ), че турбинките им били консуматив.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            Мда, има нещо такова за 1.9. Като пак с уговорката, че всичко е относително с автомобил втора употреба. Иначе няма как да очакваш един и същ разход от една малка кола, с малък двигател и от една по-голяма, с по-голям и мощен двигател. Пежото от подписа е 109 к.с. извънградско със 130, заковани на темпомат, разход 5.5 по борд. Последно София-Велинград-София пак 5.5 беше. Със 110 пада под 5 ама не карам с толкова. Градско зимата 9-10. Това обаче е в София, сутрин и вечер час пик, къси разстояния по 6-7 км. Уточнявам, че някои карат по 20 километра по околовръстното и после му викат "градско". И я настъпвам колата. При спокойно каране не знам.
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              #7
              infineon написа:
              Ужас, май ще се откажа от това. В момента градско ми дава 5.5А 1.5 dCi смяташ че ще е по голям мъртвец от пунтото ли?Той поне се надявам се ще дава разход като на пунтото.
              Трудно ще намериш кола която да ти дава разход като Пунтото, честно казано..Освен ако не е някой модерен хибрид Каквото и да вземеш се приготви за по-висок разход.1,5дци не може да гори колкото пунтото най малкото заради доста по-голямото купе и заради това че мотора идва малко слаб за него - т.е. относително подаваш доста повече газ за да върви колата.Пресни данни от днес: 650км с гориво за 150лв, среден разход - 8,8/100. От тях 240 извънградско, но планинско ( ходене от Чепеларе ), останалото градско, засега без климатик. Може би има още малко от тая нафта, но разхода не е под 8,5 /100. Това за 115 коньовия фиатски мотор. Сега само да не кажете че изцяло аз съм виновен че ми гори толкова. Ти на тия 5,5 дето си свикнал, не знам, мъка.Служебните пежа с 1,4хди горят средно 6,5...и нагоре.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                Виж ся, решаваш дали искаш лагерна количка със смешно нисък разход или кола с хубава возия и висок разход ! Бонус към второто получаваш побелели коси
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  infineon написа:
                  Ужас, май ще се откажа от това. В момента градско ми дава 5.5А 1.5 dCi смяташ че ще е по голям мъртвец от пунтото ли?Той поне се надявам се ще дава разход като на пунтото.
                  Това 1.5 ДЦИ е толкова заспало че чак е умряло, карах такова веднъж и след 5 км градско спрях колата и слязох, то просто не върви. А е ново, 2011год. е. 1.9 жтд е страхотен двигател но стилото просто не е моята кола, незнам защо са го кръстили стило като не виждам нищо стилно / говоря за мен лично /
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Емка, по-скоро трябва да реши дали му трябва градска кола с нисък разход в града или нещо по-кола за извънградско
                    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                    Коментар


                      #11
                      Абе Мегана умрял, умрял, колко да е умрял?110 коня и 240 Nm въртящ момент , а с 255Nm на 1,9 Стило направо е самолет 1,9 мегана на 6та те залепя, по-малкия не може, което е нормално. Ако искаш мение на собственик, а не на лаладжия, мога да ти обясня повече на ЛС - 2 години притежавах Меган 3 1,9, 130 коня ( около 40 К км с него ), в момента имам 1,5, 110 коня.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #12
                        Ами аз карах такова като твоето на снимката 1.5 само че бяло, 2011год., аз не намерих вътък в тая кола, пък къде са му 110коня незнам , сигурно не мога да карам.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Lane Staley написа:
                          Абе Мегана умрял, умрял, колко да е умрял?110 коня и 240 Nm въртящ момент , а с 255Nm на 1,9 Стило направо е самолет 1,9 мегана на 6та те залепя, по-малкия не може, което е нормално. Ако искаш мение на собственик, а не на лаладжия, мога да ти обясня повече на ЛС - 2 години притежавах Меган 3 1,9, 130 коня ( около 40 К км с него ), в момента имам 1,5, 110 коня.
                          Тия френски ...... аааа .... приказки в ренде форума.Тя и лагуна дци 2.2 е 150 коня ама припада от стило.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            То че темата е безумно тъпа не подлежи на съмнение, но не разбирам желанието ви да допринесете още повече за това.На емзо няма да му коментирам поста, не виждам смисъл.Банков, ако не си свикна на дизел може и ти да не успяваш да изкараш необходимото от колата. 1,5 не е състезател, но определено не е мъртвец.
                            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                            Коментар


                              #15
                              Lane Staley написа:
                              ...Банков, ако не си свикна на дизел може и ти да не успяваш да изкараш необходимото от колата. 1,5 не е състезател, но определено не е мъртвец.
                              Възможно е и това да е причината, вярно е че не съм фен на дизела и винаги съм карал само бензин.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X