Разработката едва ли може да се продаде. Не и в този вид.Целта е вероятно предстоящо имитиране на акции или повишаване на цената им за "по бързо придвижване на идеята до производство"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ротационен двигател с мощност 2000 к.с.
Collapse
X
-
Според мен историята си е истинска, проблема е че никой няма да се наеме да продава перфектен двигател-ами продажба на резервни части, ами масла, охладителни тичности, ами държавите от третия свят....нали всички ще му скочат на главата...Възможно е просто някой предприемач да се заеме с това, не голям производител. След това постепенно да придобие слава, и да започне продажба в големи количества. Обикновено никой не се занимава с малките риби. Мисля че затова щанда е малък и прочее. Ще дам един пример с СМАРТ, рекламираха го че харчи 3.9 на сто, заради електрониката по двигателя. Отначало нямаше кой знае какви продажби. Сега е доста популярна кола.Ако можеше някой от нас да си направи за в къщи такъв двигател, ще избие рибата. Мисля че е невъзможно, естествено, трябват чертежи и машини, горивото също не е дизел, а някакъв природен дизел. Едва ли е като този в южна америка.Тези разработки са за след години, когато запасите от нефт ще свършат или поне ще намалеят дотолкова че да не работи индустрията.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Да бе те големите производители през това време лапат мухи ...В момента нивото на технологиите е такова че за да се направи някакво полезно за индустрията откритие освен идея трябват и много пари.Преди нещата са били далеч по лесни - пада ти ябълка на главата и хоп измисляш закона за гравитацията.
Коментар
-
Е да не забравяме, че дори един такъв двигател- чудо ще има нужда от консумативи за работата си. Освен това мен ако питате печалбата е по- голяма от продажбата на нов автомобил отколкото от резервни части за стари... сега и без това май тенденцията е колите да се правят с идеята да изкарат 2-3 години и след това да се скапят. Така клиента ще е принуден да си купи нова. Само в страни като нашата вървят колите на старо защото не можем да си позволим нови, но ние така или иначе не сме от голямо значение за производителите. Идеята ми е, че подобен двигател ще е голямо предимство за всеки производител на коли и камиони с икономичността си и малките си габарити.Освен това както човека каза стандатните двигатели са тук от около 100 години и са се усъвършенствали доста. Има и доста независими сервизи, които ги поддържат (макар, че с толкова електроника на последък) а един решително нов двигател ще дава доста дефекти в първите си поколения а липсата на квалифициран персонал в повечето сервизи ще принуждава клиентите да демонтират автомобилите си само в оторизираните сервизи. Излиза, че призводител с такъв двигател в автомобила си ще избива рибата.... и би трябвало да се избиват за него. Освен това човека каза, че може да работи и с бензин и с дизел и с биодизел а ако пуснат в призводство бензинови и дизелови версии няма от какво да се притесняват, че петрола ще остане непродаден ... Предполагам, че само времето ще покаже дали това е истина. Просто на мен доста неща ми се струват гнили...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар