Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ротационен двигател с мощност 2000 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ротационен двигател с мощност 2000 к.с.

    http://video.google.com/videoplay?do...24724976235267 - принцип на действиеhttp://video.google.com/videoplay?do...00781365222249 - представяне на автомобилното изложение в Лос Анджелисhttp://video.google.com/videoplay?do...53047018998659 - в действие /добавено - още едно клипче с по-високо качество. Показва действието на прототип на мотора при свалена обвивка, демек виждат се буталата и останалите чаркове, които елиминират пулсациите в работата.http://www.americanantigravity.com/v...YT-Closeup.wmv (8МВ)
    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

    #2
    ...

    Коментар


      #3
      Sven написа:
      Уау!
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #4
        кога ли ще го вкарат в някоя кола?
        Audi 1.8S златен талон

        Коментар


          #5
          lllubo написа:
          кога ли ще го вкарат в някоя кола?
          Не знам кога, само че аз от вчера не мога да спра да мисля за т’ва... доста хитра идея... направо не ми дава мира! Свалих си всички възможни материали по темата от http://www.angellabsllc.com/resourse.html и ги гледах десетки пъти... Първото което ме впечатли, е че няма нужда от клапани, респективно разпределителни валове... Направо ме потресе колко лесно и просто става всмукването и изпускането на горивната смес и изгорелите газове; Второ - няма триене м/у "буталата" и "ризата", респективно няма нужда от солидно охлаждане... Също е направо страхотно това, че не се налага да има триене; те просто си обикалят по кръгова траектория и мисля, че със съвремнните технологии е елементарно да се постигне точност от порядъка на микрони за да се осигури максимално плътно прилягане без да се получава триене; Трето - ротационния принцип съхранява инерцията, не се налагат паразитни движения за изхвърляне на изгорелите газове, а всичко си се напасва идеално - всмукване/изпускане... Не знам как сте вие, ама аз честно направо не си намирам място... толкова е елементарно, че ти се приисква да си го измайсториш в гаража Майтапя се...
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            Sandeto написа:
            lllubo написа:
            кога ли ще го вкарат в някоя кола?
            Не знам кога, само че аз от вчера не мога да спра да мисля за т’ва... доста хитра идея... направо не ми дава мира! Свалих си всички възможни материали по темата от http://www.angellabsllc.com/resourse.html и ги гледах десетки пъти... Първото което ме впечатли, е че няма нужда от клапани, респективно разпределителни валове... Направо ме потресе колко лесно и просто става всмукването и изпускането на горивната смес и изгорелите газове; Второ - няма триене м/у "буталата" и "ризата", респективно няма нужда от солидно охлаждане... Също е направо страхотно това, че не се налага да има триене; те просто си обикалят по кръгова траектория и мисля, че със съвремнните технологии е елементарно да се постигне точност от порядъка на микрони за да се осигури максимално плътно прилягане без да се получава триене; Трето - ротационния принцип съхранява инерцията, не се налагат паразитни движения за изхвърляне на изгорелите газове, а всичко си се напасва идеално - всмукване/изпускане... Не знам как сте вие, ама аз честно направо не си намирам място... толкова е елементарно, че ти се приисква да си го измайсториш в гаража Майтапя се...
            Абсолютно по същия начин се чуствам и аз от както го прочетох!!!! Ами време беше да се измисли нещо радикално! както се казва във филмчето идеологията на днешния двигател не се е променила от 100 години!!!! а защо не .....?
            Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
            Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              Тоз пичага дето приказва на изложението ако не лъже... вика, че двигател с размера на консерва за кучешка храна дава мощност от 200 до 500 конски сили и с един галон дизелово гориво можело да се изминат 150 мили... С малко сметки, излиза че разхода е 1,36л/100км дизел!!!
              Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
              --- в сърцето завинаги... ---
              Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

              Коментар


                #8
                уф, звучи прекалено хубаво, за да е истина..
                "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                Коментар


                  #9
                  А според мен това си е чиста измама поне като гледам схемата де.

                  Коментар


                    #10
                    Това е 100% измама.В противен случай отдавна щяха да бъдат "приютени" под крилото на някой от големите в бранша чиито двигатели стават "излишни" А и не съм чул все още да е измислен перпетум мобиле ... този разход само по някое надолнище може да го направи кола тежаща почти 1 тон ...

                    Коментар


                      #11
                      Не казвам, че не е измама... не твърдя също така, че и тези цифри с разхода са верни... но идея има!!! Все пак почти два дена умувам и за сега не съм се сетил за нещо, което да е измама в концепцията... Друг въпрос са вече сметките, КПД, надеждност и т.н...
                      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                      --- в сърцето завинаги... ---
                      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                      Коментар


                        #12
                        замисляли ли сте колко е КПДто на съвременните двигатели с вътрешно горене
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #13
                          Всъщност е доста ниско. И нищо чудно, че от 100 години се използват все същите двигатели... черното злато трябва да се продава все пак
                          Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                          Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                          Коментар


                            #14
                            charlie написа:
                            замисляли ли сте колко е КПДто на съвременните двигатели с вътрешно горене
                            Доколкото си спомням на бензиновите беше 27-28 а на дизеловите 35-36 - оттам и по-ниския разход при дизеловите! Но защо ли ми се струва, че това е поредното перпетум-мобиле!?
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #15
                              Не знам за вас, но мен нещо ме съмнява тази работа - най- млакото на видеотата с демонстрацията ми изглеждаше прекалено нагласено и постно за толкова мащабен и значителен проект (все пак този твърдеше, че са инвестирали 4 миниона долара...). Вярно на авто- шоу, но нито един сериозен представител на автомобилната индустрия, рехаво щандче, и малка публика. Защо това ми напомня повече на Теле Шоп демонстраторите, които с евтини трикове се опитват да те впечатлят и да ти пробутат някакъв боклук.Помислете вие ако имахте нешо толкова революционно какво щяхте да правите - да пробутвате брошурки на публиката (водещия разправяше накрая на всеки да вземе брошурки и да ги раздава на познатите си зада научели за революционното изделие) или да преговаряте с автомобилните фирми за да започнете производство?Освен това в инжинерно отношение има някои аспекти, които ми се струват доста мъгляви най- малко.Да не говорим, че съвременните двигатели са с ниско КПД защото има много топлинни загуби и загуби от триене. Които са практически неизбежни - триенети си е триене и ако има компресия някъде, значи ще има и триене... И последно ако един дизел има КПД 30% а този двигател е 5 пъти по- мощен то значи, че по груби сметки това двигателче трябва да има КПД = 30х5 = 150%!!!Като цяло имам усещането, че някой се опитва да популяризира нещо изглеждащо като истинско зада може да го продаде на някой балък преди да се е усетил...Иначе би било много готино ако греша

                              Коментар

                              Working...
                              X