Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Одисеята годишен преглед

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Одисеята годишен преглед

    Здравейте на всички и да ви разкажа какво видях с очите си и изпитах вчера.С колега караме Ситроен Дизел на преглед няма проблем с малко повечко работене на място минава.Следва Рено 19 с бензинов мотор и то на преглед,но преди него една Брава с 1,412В мотор я връщат два пъти и не може да покрие показателите на газоанализатора и да премине успешно.Качвам аз реното и същата работа нямало катализатор и ламбда сондата и тя била за смяна.Отивам на друго място за проба същата работа.И какво става в крайна сметка така са ги затегнали тия по пунктовете че няма минаване на преглед а да не говорим за соц возилата.Ако някой може да даде инфо за цени на катализатори и дали дизелите са със катализатор или филтър за твърди частици защото от пунктовете казват че дизелите минават по лесно на преглед отколкото бензините.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Аз минах на преглед преди няколко дни. Анализатора на изгорелите газове отчете много ниски стойности, доста под допустимите. Почти нищо друго не гледаха на колата, бяха много приятелски настроени. В общи линии - имитация на преглед
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #3
      При мен пък един идиот 20 минути ми оглежда колата, седя в канала 5 минути и зяпа... и накрая ми вика задната лявата гума е по-износена от лявата. Направи ми се на интересен, че не му нося и големият талон и ми взе накрая 30лв. за прегледа. Не ми се заяждаше, а пък и не исках да си развалям настроението. Просто следващият път няма да ходя до нас на преглед за по-лесно, а на проверено място макар и на другия край на София.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        преглед

        и аз ходих до един където прави преглед да го питам какво гледа имаше един Форд Сиера дизел и много пушеше и мина за учудване мое беше че имаше много тестове за газ и шум и много други техники дори нещо слагаше да мери отгоре на двигателя много интересно и всичко се записваше на компютър тестов лист и то дистанционно .може би на различни места е различно .това казваха и колеги негови от други гаражи че се минавало трудно .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Отгоре на двигатела не е ами е сонда на мястото на щеката за маслото която трябва да покаже 80 градуса на маслото иначе не започва прегледа.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Ми аз в един друг пост казах че без катализатор трудно се минава преглед ама тогава ми казаха че колата ми не е в ред и ако това стане с тях ще минели на газ и нали газта е екологично чисто гориво нямало да имат проблем. Да ама не както казваше един журналист ако тестера е от ро новите просто минаването ще е трудно без познат.И не се лъжете по катализатори за 150-200 лв и с тях шанса да минете преглед е малък -личен опит.
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #7
              ...а пък на мен вчера какво ми се случи Карам я мойта на преглед. Всичко ток - мина. Качвам се в колата и гледам ръчната спирачка - отдолу една гумаичка изкочила отгоре (зверски издърпана беше). Тръгвам аз и колата ляга назад. Блокирала ми беше лявата задна гума. Днес ми обясниха какво е станало - от натягането на ръчната едната челюст е останала до първото натискане на спирачката и когато съм натиснал спирачката цилиндърчето е отишло подяволите. Та го смених днес...Та онзи лольо дето ми беше на прегледа ми прецака спирачката (добре че я оправиха днес) и освен това си бях залепил една преливаща лента сенник с много зор, та успя и нея да ми я прецака гада... Направо съм бесен от вчера!
              FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

              Коментар


                #8
                На мен пък един гад като влезе в колата и вече с двата крака на спирачката, и след известно пънене ми спука едната тръбичка, направо откачих ама си се прибрах на ръчна и смених тръбичките ама всичките и след това минах, след един месец и баща ми отива там и познайте и неговите спирачки изкъртил тъпака.....ама той не мълчи като мен и вдигнал един голям панаир и след два дена го питам как е мина ли преглед и познайте на друго място без проблеми....просто по тези места има много селяни и некадърници дето свикнали с лади и москвичи и натискат драскат цапат....просто незнам ама са некадърници повечето
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #9
                  Колега радвай се че на валяците се е случило това с тръбичката. Помисли си какво би станало в една екстремна ситуация ако скочиш здраво на педала на спирачката и тая тръбичка гръмне. При изправна система такива неща ако ще и слон да натисне педала няма да има проблем.

                  Коментар


                    #10
                    еми и аз така се успокоявах ама......много нерви ми образува този човечец, а че има некадърници по тези места има, а по сервизите да не говорим п.с.как е малкото човече..... расте ли,..... кога ще те поздравяваме...
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      аз пък отивам на преглед с един приятел и оня пич на прегледа още от далече пита : имаш ли катализатор ,и пича вика ами нямам и човека от прегледа вика аааааааа иди другаде тогава че ние още нямаме няква си програма да лъжем компютъра че всичко е ОК и двамата ами добре и си тръгнахме отиваме на друго място и всичко ОК макар и без катализатор става въпрос за БМВ Е30 което по принцип трябва да си има такъв ,така че има и готини пичове на прегледите :D
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Аз ще ви кажа, че само си просят рушветче навярно, щото минах GAS PRUFUNG и взех EURO2 сертификат в Германия, (50 евро още) преди да я купя - и щото Брадвата загряла го покрива и с резонаторното гърне. Лично гледах какво ли не замериха (при колко обороти ква температура...) - и после сам съм рязъл до него меката връзка да надникна и установя, че то това не бил катализатор ами снаждащ заглушител останал от предни подмени ... чоже да мине различно загряла след дълго каране на друг пункт!
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #13
                          е как така друг се качва в колата? аз колкото пъти съм ходил, само аз съм си в колата. Тази година, минах по другия начин. Беше ми ясно че с тез газ тъпотии няма да мога да мина, щото съм без катализатор. Затова с познат директно ми дадоха талончето и ми лепнаха стикера на стъклото и така. Въобще не сме се занимавали да гледат и мерят нещо - дет се вика само по документи мина прегледа на колата. Та той ми разправяше че в техния град лъжат яко компютрите, защото просто никой няма да мине с тези изисквания. Каза че досега 2-3 души са върнали. И то те са били с някакви фрапиращи проблеми. Примерно единия бил без заден джам на колата Иначе аз когато си правя нещо по спирачките и после задължително ходя да ми ги тестват (мисля че 5 лв струва) и си знам в какво състояние ми е колата. Затова вече не мисля да ходя по нормалния начин на тези прегледи.
                          Audi 1.8S златен талон

                          Коментар


                            #14
                            ксерокопие от големия талон + 50 лв и до 2 дни ви се носи талончето с прегледа + лепенкатаили поне така съм чувал че правят (повече инфо само на ЛС)

                            Коментар


                              #15
                              buXus написа:
                              ксерокопие от големия талон + 50 лв и до 2 дни ви се носи талончето с прегледа + лепенкатаили поне така съм чувал че правят (повече инфо само на ЛС)
                              E 50лв. вече е прекалена сума... един колега мина с кофти спирачки и газова без преглед за 35лв. :D
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X