tyson написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Молба за оглед и резултата: купих си Volvo V40!
Collapse
X
-
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
-
snake написа:tyson написа:Xenon-че? :D
Коментар
-
Наистина 205/55 R16 е масова и по-евтина гума. За съжаление обаче една кратка разходка из форума на Волво показва, че при някои ситуации тези гуми опират. Но има време. Нека дойде следващата зима, тогава ще му мисля по-сериозно. С 205/50 R16 ми се струва абсурдно да карам през зимата.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Immortal написа:Честито, Венко!Дълги и безаварийни километри!tyson написа:... Споделяй впечатления), съм оптимистично настроен, колкото и относителни да са показанията.- Колата е по-тясна от очакваното. Външно е с 26 см. по-дълга от другата ми кола (Астра Г седан), а реално вътрешното пространство е по-малко. Удобно е за шофьора. Удобно е и за пасажера до него, но само ако издърпа седалката си порядъчно назад. Иначе краката му опират в масивната централна конзола. За пътниците отзад, особено ако са с ръст над 1.80, направо е тясно, а коленете им опират в предните седалки.- Въпреки оптимистичния "дорожный просвет" - 150 мм. от Auto.ru, колата е ниска заради красивия нож на бронята и увисналите кори под двигателя, с които обмислям да се разделя.- При доста волва от този модел има някаква драма с рамената на предните чистачки, които се изкривяват и започват да задират в капака при отварянето му. При моето няма такъв проблем, но пък част от пасажерската чистачка не чисти добре, когато е в най-горно положение. Явно и нейното рамо се е деформирало.- Кофти размер гуми: 205/50 R16. Рядко срещани, ниски и скъпи. Но щом такива е препоръчал производителят, такива ще търся. С тези се надявам да изкарам лятото и ги изхвърлям. Имат още около мм до ограничителите.Плюсове:+ Това е колата с най-добра возия, която съм карал! Мека возия, неравностите не се усещат, а същевременно го няма досадното полюшване като в лодка, характерно за повечето коли с мека возия от нисък клас. Купето е много добре обезшумено. Колата е маневрена, кара се изключително леко, воланът е лек и реагира веднага.+ Изключително удобни седалки. А шофьорската се регулира по няколко начина - можеш да повдигаш само предната или само задната й част, да я помпиш и други полезни глезотии. Два подлакътника, 4 ел.стъкла, а от шофьорското място мога да забранявам/разрешавам свалянето на задните стъкла. Воланът също може да се регулира по няколко начина, но засега съм доволен от положението, в което го заварих, и не съм го местил.+ Голям и функционален багажник. В отделението за резервната гума има предвидено място за всичко необходимо: крик, ключове и т.н. Мисля, че ще успея да сместя там и пожарогасителя (който още не съм купил
). Отделението за резервната гума е покрито с твърда кора, а не с мека картонена, както е при много коли. Вдига се много лесно и няма нужда да се изпразва целия багажник, за да се извади резервната гума.+ Страхотна музика-имам предвид качеството и силата на звука. Иначе самият плеър не е нищо особено и не изключвам вероятността да го сменя след време. Озвучаването фабрично е с поне 6 тонколони, макар да ме убеждават, че били 8, но аз поне не съм открил другите две
. В една кухина в багажника има и нещо внушително, поставено там заводски. Прилича ми на туба или там каквото слагат, за да дънят басовете. До момента не съм чул да възпроизвежда някакви звуци, но скоро ще му обърна по-специално внимание.+ Два тарикатски сгъваеми ключа + заводска аларма.+ Когато са включени чистачките и дам на задна, автоматично се включва и задната чистачка.+ Има датчик за осветление, благодарение на който осветлението на таблото се включва само когато притъмнее.+ С изгасянето на двигателя се гаси абсолютно всичко, включително и радиото. В същото време ел.стъклата все още действат, докато не извадя ключа от таблото.+ Много, много добри фарове с лупи. Толкова добри и толкова добре насочени, че за момента не виждам смисъл от ксенон.И още много умно измислени уж дреболии, които пропускам в момента, но за които съм щастлив, че ги има. А с частите засега проблем никакъв. Всичко се намира още на същия ден. С поръчка ми доставиха само един о-пръстен, всичко друго на момента. По моргите също има Volvo V40 в порядъчни количества.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Първи засечен комбиниран разход, при това с доста голяма точност, защото разстоянието между двете зареждания догоре е голямо - 1400 км. Резултат: 6,4 литра / 100 км. Звучи ми доста добре за комбиниран разход, като се има предвид, че извънградското ми в повечето случаи е по магистралата, а градското е почти само на къси разстояния. Ще взема да стана фен на дизела.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Първи засечен комбиниран разход, при това с доста голяма точност, защото разстоянието между двете зареждания догоре е голямо - 1400 км. Резултат: 6,4 литра / 100 км. Звучи ми доста добре за комбиниран разход, като се има предвид, че извънградското ми в повечето случаи е по магистралата, а градското е почти само на къси разстояния. Ще взема да стана фен на дизела.Аз затова станах нафтов фен ще
Не ща и да чуя за газ повече. Вярно - с дизела е 30% по скъпо, ама...
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Малко статистика от първата ми волво-година:С Волф сме заедно от 10 месеца. Купих колата през месец март 2013 година.- Изминати километри до края на 2013 г. по пътищата на родината (и не само): около 14 000 км.- Среден комбиниран разход на гориво: 6.66 л. дизел / 100 км.- Ремонти - 180 лв.Мисля, че не е зле.И може би е по-добре да не споменавам другите разходи, но нека все пак да сме точни:- Разходи за първоначално обслужване, 3 смени на моторно масло, акумулатор, парктроник, пожарогасител, чистачки Бош, 6 бр. гуми (4 нови и 2 втора употреба) - 1800 лв. В тази сума влизат и едни напразно дадени около 100 лв., защото при първоначалното обслужване погрешка ми сипаха масло 5W 30 (макар да им бях написал ясно и четливо 5W 40), което смених след около 500 км. Е, направих една промивка, лошо няма.И още нещо: всеки 100 км. са ми стрували 17.03 лв.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Малко статистика от първата ми волво-година:С Волф сме заедно от 10 месеца. Купих колата през месец март 2013 година.- Изминати километри до края на 2013 г. по пътищата на родината (и не само): около 14 000 км.- Среден комбиниран разход на гориво: 6.66 л. дизел / 100 км.- Ремонти - 180 лв.Мисля, че не е зле.И може би е по-добре да не споменавам другите разходи, но нека все пак да сме точни:- Разходи за първоначално обслужване, 3 смени на моторно масло, акумулатор, парктроник, пожарогасител, чистачки Бош, 6 бр. гуми (4 нови и 2 втора употреба) - 1800 лв. В тази сума влизат и едни напразно дадени около 100 лв., защото при първоначалното обслужване погрешка ми сипаха масло 5W 30 (макар да им бях написал ясно и четливо 5W 40), което смених след около 500 км. Е, направих една промивка, лошо няма.И още нещо: всеки 100 км. са ми стрували 17.03 лв.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар