Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Молба за оглед и резултата: купих си Volvo V40!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Симпатяга е, браво! Да ти е жива и здрава!
    Fiat Stilo 1.9 jtd
    Fiat Tipo 1.7

    Коментар


      #47
      Жалко че нашата марка предлага малко решения като автомобил и когато човек опре до нещо повече се налага да сменяме...
      94' Fiat Punto 1.2 Rosso Swift
      03' Alfa Romeo 156 SW 2.4 jtd Nero Metallico
      02' Fiat Stilo 1.6 16v Grigio Steel

      Коментар


        #48
        браво колега честито да си я караш със здраве и аз от няколко дни се оглеждам в същата марка но залагам на S80
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #49
          Много лачен Форд Венко, защо заряза ръждоносеца?
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #50
            Нищо не съм зарязал. Астрата остава в семейството и поема скоро към Студентски град.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #51
              За Екотакса си приготви 240лв. направо. Явно си купил колата с фактура от автокъщата и за това са ти дали тази декларация с техен печат, защото те са вносител на автомобила, и Екотаксата ще е на тяхно име. Около вашият КАТ има офис или офиси, които продават Екотакси, там ще ти я направят. Може да е САМО от 2 фирми БРК или Ауторек! Не вземай от друга, че да не те върнат в КАТ.П.П Честито за автомобилът! Със здраве да си го караш!
              Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
              Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
              Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
              BMW X3 3.0D Aut

              Коментар


                #52
                Мдаа, не чак 240, но 230 ми струваше екотаксата, защото колата е до 10 г. Голяма драма с тези екотакси. Наредили са павилиончетата пред КАТ, плюят се едно друго, че били нелегитимни и те така. Що за цигания?! Та засега разходите са 670 лв. обслужване, 230 лв. екотакса, 80 лв. в КАТ. Днес отидох и да регулирам фаровете, защото единия ми го смениха в автокъщата. Вместо това олекнах с още 170 лв., защото и акумулаторът сдаде багажа . Отделно от това се оказа и че в автокъщата са монтирали фара по най-грубия, некадърен и свински начин. Поради това се наложи да се сваля бронята, за да се нагласи както трябва и да може да се регулира...Дърпането надясно се оказа заради крива джанта и сега съм я оставил да я изправят. Междувременно успях да ремонтирам, залепя или да сменя всичко счупено по интериора(абсолютни дреболии, но дразнят - например в един от задните колани имаше пъхната верижка за куче, която не можеше да се извади), както и счупения светлоотразител на задната броня. Остана ми само да си оправя решетката отпред - утре ще ми залепят счупеното парче, което се оказа в жабката. Впечатленията от колата като цяло са положителни: кара се много леко, воланът се върти с два пръста. Доста маневрена е. Сменя скоростите като по конец. Засега разход не съм засичал, но скоро и това ще стане. Вътре има много на брой добре измислени глезотии, има и недомислици. На мен като водач ми е изключително удобно в шофьорската седалка! Малко трудно се влиза и излиза от колата, но влезеш ли вътре си цар! Не така стоят нещата за пасажера. Пасажерското място отпред е тясно, особено за по-висок човек като малкия ми син, който вече гони 1.92. За да стане достатъчно широко за пасажера, трябва седалката да си издърпа така, че отзад зад него почти не остава място. Тази кола е с 30 см. по-дълга от астрата ми, а вътре не е така простортно, както предполагат външните размери. Багажникът не е особено голям, но като се има предвид, че има и височина нагоре, е приемлив. Обаче пък е хитро измислен - кората над резервната гума е твърда, а не картонена както при много други комбита. Има и разни удобни мрежи вътре, като естествено не всички са налични. Ами това е засега.И да не пропусна: за вечния спор дизел-бензин . В града бензиновият двигател определено е по-пъргав, пък кой каквото ще да се приказва. На магистралата обаче, като си влезе в обороти, дизеловата кола просто лети. Но пък миризмата на изгорелите газове от дизела е по-гадна отколкото на бензина . Надявам се да започна да ставам фен на дизела, когато засека разхода.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #53
                  Хм, аз пък смятам точно обратното за дизела в града. Още на около 1700 оборота турбото ме изстрелва и ми дава пъргавина. Когато съм с Фиата съответно доста мудно ми се струва докато влезе в обороти. Пежото, обаче, по-мудно вдига 190 отколкото Бравата, но това може да е субективно, понеже то не мърда с тази скорост, а с Бравата всеки момент имам чувството, че ще литна. :D
                  The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                  Коментар


                    #54
                    Това е коментирано на дълго и на широко.При еднакви коне и кубатура и предавка , дизела се изтрелва, а атмосферката като влезе в обороти.Друг е въпроса, че ЕГР ще е затлачен, соленоида на турбото също или че ще има спукан въздушен път.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      Венко, честото, много безавариини километри ипопътен вятър Като го гледам това комби, и още една капка натежава над идеята че е е време да се оборудвам с комби. Само не разбарх модела S40 или е V40?
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #56
                        10x, Слави! V40 е колата. Но просто пуснах темата с молба за оглед на един седан S40, а вече не мога да сменя заглавието.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #57
                          S-40 не са ли само седан?

                          Коментар


                            #58
                            s - седанv - комби
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #59
                              van_dal написа:
                              ... липсва ти средната част от ножа отпред на бронята, но визията е добре.
                              Вече нищо не липсва. Срещу 50 лв. всички външни забележки са отстранени. Всъщност трябва да сменя и единия светлоотразител на предната броня (не се вижда на тази снимка - отстрани на бронята е), защото е пукнат. Днес тъкмо го намерих в една автоморга близо до Пазарджик, но ме отказаха с цена от 30 лв. Подозирам, че ако си го поръчам нов, цената няма да е по-висока.
                              Прикачени файлове
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #60
                                Xenon-че? :D
                                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                                Коментар

                                Working...
                                X