Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пълната класация за надеждността на двигателите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nikolovvd написа:
    Да! Задръства филтъра за твърди частици на всеки 20-30 000 км. До сега не съм чул италиански дизел да прави този проблем!
    Струва си значи.В интерес на истината, ако на тази Крома се изкъртят емблемите на ФИАТ и се лепнат "много-значещите" VW - тази кола ще се търгува поне на цена от 19-20 000 лева. :P
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #17
      Ако това го направиш на Форд Галакси ще получиш Фолксваген Шаран!Ако купиш Фод Галакси икономисваш 50% от цената само заради емблемата. Иначе двигателя е TDI на VW!
      Няма начин да няма начин!

      Коментар


        #18
        ntodorov написа:
        nikolovvd написа:
        Да! Задръства филтъра за твърди частици на всеки 20-30 000 км. До сега не съм чул италиански дизел да прави този проблем!
        Струва си значи.В интерес на истината, ако на тази Крома се изкъртят емблемите на ФИАТ и се лепнат "много-значещите" VW - тази кола ще се търгува поне на цена от 19-20 000 лева. :P
        разликата в цената идва по скоро от качеството на интериора и глезотийките .Няма по дразнещо нещо от кола с тракащи пластмаси ,скърцащи врати и прочие .Те затова японските коли ,пък даже и сааб-ите изглеждат като ретро вътре обаче са железни :D
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #19
          Те затова японските коли ,пък даже и сааб-ите изглеждат като ретро вътре обаче са железни
          Разводних темата, но да си кажа:Бях залитнал по Хонда FR-V 2.2 CTDI. Моделите от 2006 година се търгуват от 13 до 18 000 лева.Дано да има за, какво де. Иначе не е лоша кола. Добро ванче е, но вътре... Не ретро, ами ретроградно. Имаш чувството, че японците са препуснали срещу развиващия се свят и за тръгнали наопаки да дирят края на 50-те.Не се чувствах в кожата си. Скоростния лост, таблото, волана, дори седалките...Абе една симбиоза между Мултипла ( интериор) и Хонда FR-V (екстериор)би било много по-добре, колкото и тракащо да е. Без това идеята на двете коли е еднаква. Двигателя нека си остане в коша на японката.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #20
            Лошооо! Връщаме се към Москвича на пича с космата тапицерия от 80-те години на миналия век! С други думи, ако искаш нищо по-така - тунинг на интериора в стил направи си сам.
            Няма начин да няма начин!

            Коментар

            Working...
            X