Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Похвали се, оплачи се! 6-та серия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    nsn написа:
    sa6obravoto написа:
    Хвал: Приключих ремонта на апартамента ни в предвидения срокХвал: Горд съм от постигнатото от менМрън: Много шефове в тоя апартамент, всеки дава акъл без да разбира и да е пипнал нещо, а накрая нещат и една надница да платат :D :DМРън: Е*ах си мамата на ръцете от тия мазилкиМрън: Понеже съм единствения който почива все още, на мен се падна и честа да изичистя целия апартамент от мръсотията от ремонта.
    Който цапа-чисти :D
    Да кажа и азХвалба: майстор вкъщи, оказа се голям бързак и от днес за утре ми вика кажи как да лепя плочките, а аз не знам, не ми идват идеи
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    Коментар


      Да ева и заспалите им служители на техномаркета да ева!!! Пазарихме си хладилник Уърпул с удължена гаранция 2+4 години. Питам ги на място колко е гаранцията. Била 2 години и само на някои артикули е 2+4. Влизам днес в сайта им да се запознай по подробно и хоп.Моят модел и той се мъдри сред артикулите с допълнителна гаранция. Звъня им на националният телефон и обяснявам подробно за случката. Девойката ми заяви ,че гаранцията е 2 години,ама от Урпул осигурявали още 4 след регистрация на сайта им.Влизам в сайта на Уърпул и търся форма за регистрация за да се запозная точно с нещата. Там има регистрация само за сервиз и ала бала. Нито дума за 6 години гаранция. Добре ,че имат и те национален телефон за въпроси. Свързах се с тях и ми бе заявено ,че допълнителната гаранция се дава не от тях ,а от техномаркет и важи за определени артикули и за определен от тях период на време.Към гаранционната карта се допълвал анекс и тн.Последва ново обаждане на националният телефон на Техномаркет. никой не ми вдигна на позвъняванията (5 на бр.).Тъй като хладилника и гаранционната карта все още са в магазина в Бургас и очаквам утре да ми ги доставят,реших да се обадя в магазина.Описах подробно за какво става дума,казах ,че изрично съм попитал на място в магазина за допълнителна гаранция и тн. Продиктувах и данните за модела и доставката и ми бе потвърдено ,че с доставката ще си получа и анекса за допълнителната гаранция от 4 години. Та в тоя ред на мисли да им ева и заспалите служители.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        Това е навсякъде и по всяко време... Във всяка по-голяма верига където не е ясно кой за какво отговаря и се дреме по цял ден.

        Коментар


          Всичко е рекламен трик, не служителите са виновни в случая. Нали се сещаш колко като теб ще се заинатят - единици. Поздравления за придобивката!
          Manowar - Татко
          Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
          Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
          Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
          Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

          Коментар


            Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              Оплакване - толкова съм отчаян в търсенето на кола, че вече заглеждам и френските Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

              Коментар


                krasio_79bs написа:
                Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.
                Назначават куцо и сакато. Заплатите са ниски. Мотивация нула. Навсякъде е така, а явно на мениджмънта не му пука за качественото обслужване и клиентите да са доволни. Важно е разходите да са минимум.
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  krasio_79bs написа:
                  Да ева и заспалите им служители на техномаркета да ева!!! Пазарихме си хладилник Уърпул с удължена гаранция 2+4 години. Питам ги на място колко е гаранцията. Била 2 години и само на някои артикули е 2+4. Влизам днес в сайта им да се запознай по подробно и хоп.Моят модел и той се мъдри сред артикулите с допълнителна гаранция. Звъня им на националният телефон и обяснявам подробно за случката. Девойката ми заяви ,че гаранцията е 2 години,ама от Урпул осигурявали още 4 след регистрация на сайта им.Влизам в сайта на Уърпул и търся форма за регистрация за да се запозная точно с нещата. Там има регистрация само за сервиз и ала бала. Нито дума за 6 години гаранция. Добре ,че имат и те национален телефон за въпроси. Свързах се с тях и ми бе заявено ,че допълнителната гаранция се дава не от тях ,а от техномаркет и важи за определени артикули и за определен от тях период на време.Към гаранционната карта се допълвал анекс и тн.Последва ново обаждане на националният телефон на Техномаркет. никой не ми вдигна на позвъняванията (5 на бр.).Тъй като хладилника и гаранционната карта все още са в магазина в Бургас и очаквам утре да ми ги доставят,реших да се обадя в магазина.Описах подробно за какво става дума,казах ,че изрично съм попитал на място в магазина за допълнителна гаранция и тн. Продиктувах и данните за модела и доставката и ми бе потвърдено ,че с доставката ще си получа и анекса за допълнителната гаранция от 4 години. Та в тоя ред на мисли да им ева и заспалите служители.
                  Какво очакваш от магазин, на който управителя ходи по къси гащи на работа и ти говори все едно се познавате от детството.
                  Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                  Ex.Opel Astra

                  Коментар


                    кой е по-виновен

                    Какво очакваш от магазин, на който управителя ходи по къси гащи на работа и ти говори все едно се познавате от детството. [/quote]Много интересно, хем сте недоволни хем пари им давате и като давате ги насърчвате да са все такива. С други думи: Вие клиентите правите лошо обслужването като го позлвате и го заплащате.
                    Пешеходец съм, нямам кола, нямам книжка.

                    Коментар


                      krasio_79bs написа:
                      Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.
                      Честито Краси. Ако ти доставят хладилника до врата задължително го разопаковай пред тях и виж дали не е чукнат, ударен, одраскан. Брат ми сенаигра така преди време и изхабихме много нерви докато подменим хладилника му. Стана за наша сметка, с наш транспорт после. И като за капак ни пращаха по всички Техномаркет - и. В магазините си имаха налични 3 такива модела от, които само един се оказа без транспортен дефект.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        Аз и с пералнята така процедирах. Качват я до горе разопакова се,прави се визуален оглед отвсякъде,проверявам окомплектоваката на аксесоарите и едва тогава разписвам документите.
                        FIAT FORUM BULGARIA
                        Ракията е над политиката

                        Видео от Италфест 2011

                        Коментар


                          dikanio написа:
                          Оплакване - толкова съм отчаян в търсенето на кола, че вече заглеждам и френските Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                          Алфа, братле, Алфа!
                          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                          Коментар


                            avvasilev написа:
                            dikanio написа:
                            Оплакване - толкова съм отчаян в търсенето на кола, че вече заглеждам и френските Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                            Алфа, братле, Алфа!
                            Сещам се за една много сгодна 147

                            Коментар


                              Главата е като нова
                              Fifi - Fiat Bravo 1.6 16v 103hp, 1997

                              Коментар


                                DaLinda написа:
                                Главата е като нова
                                Сякаш четири котета са се вторачили в мен . Така изглежда отдалеч ....
                                FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                                FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                                Коментар

                                Working...
                                X