nsn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Похвали се, оплачи се! 6-та серия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Да ева и заспалите им служители на техномаркета да ева!!! Пазарихме си хладилник Уърпул с удължена гаранция 2+4 години. Питам ги на място колко е гаранцията. Била 2 години и само на някои артикули е 2+4. Влизам днес в сайта им да се запознай по подробно и хоп.Моят модел и той се мъдри сред артикулите с допълнителна гаранция. Звъня им на националният телефон и обяснявам подробно за случката. Девойката ми заяви ,че гаранцията е 2 години,ама от Урпул осигурявали още 4 след регистрация на сайта им.Влизам в сайта на Уърпул и търся форма за регистрация за да се запозная точно с нещата. Там има регистрация само за сервиз и ала бала. Нито дума за 6 години гаранция. Добре ,че имат и те национален телефон за въпроси. Свързах се с тях и ми бе заявено ,че допълнителната гаранция се дава не от тях ,а от техномаркет и важи за определени артикули и за определен от тях период на време.Към гаранционната карта се допълвал анекс и тн.Последва ново обаждане на националният телефон на Техномаркет. никой не ми вдигна на позвъняванията (5 на бр.).Тъй като хладилника и гаранционната карта все още са в магазина в Бургас и очаквам утре да ми ги доставят,реших да се обадя в магазина.Описах подробно за какво става дума,казах ,че изрично съм попитал на място в магазина за допълнителна гаранция и тн. Продиктувах и данните за модела и доставката и ми бе потвърдено ,че с доставката ще си получа и анекса за допълнителната гаранция от 4 години. Та в тоя ред на мисли да им ева и заспалите служители.
Коментар
-
Всичко е рекламен трик, не служителите са виновни в случая. Нали се сещаш колко като теб ще се заинатят - единици. Поздравления за придобивката!Manowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко
Коментар
-
Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Да ева и заспалите им служители на техномаркета да ева!!! Пазарихме си хладилник Уърпул с удължена гаранция 2+4 години. Питам ги на място колко е гаранцията. Била 2 години и само на някои артикули е 2+4. Влизам днес в сайта им да се запознай по подробно и хоп.Моят модел и той се мъдри сред артикулите с допълнителна гаранция. Звъня им на националният телефон и обяснявам подробно за случката. Девойката ми заяви ,че гаранцията е 2 години,ама от Урпул осигурявали още 4 след регистрация на сайта им.Влизам в сайта на Уърпул и търся форма за регистрация за да се запозная точно с нещата. Там има регистрация само за сервиз и ала бала. Нито дума за 6 години гаранция. Добре ,че имат и те национален телефон за въпроси. Свързах се с тях и ми бе заявено ,че допълнителната гаранция се дава не от тях ,а от техномаркет и важи за определени артикули и за определен от тях период на време.Към гаранционната карта се допълвал анекс и тн.Последва ново обаждане на националният телефон на Техномаркет. никой не ми вдигна на позвъняванията (5 на бр.).Тъй като хладилника и гаранционната карта все още са в магазина в Бургас и очаквам утре да ми ги доставят,реших да се обадя в магазина.Описах подробно за какво става дума,казах ,че изрично съм попитал на място в магазина за допълнителна гаранция и тн. Продиктувах и данните за модела и доставката и ми бе потвърдено ,че с доставката ще си получа и анекса за допълнителната гаранция от 4 години. Та в тоя ред на мисли да им ева и заспалите служители.Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
кой е по-виновен
Какво очакваш от магазин, на който управителя ходи по къси гащи на работа и ти говори все едно се познавате от детството. [/quote]Много интересно, хем сте недоволни хем пари им давате и като давате ги насърчвате да са все такива. С други думи: Вие клиентите правите лошо обслужването като го позлвате и го заплащате.Пешеходец съм, нямам кола, нямам книжка.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар