е закакво да го пазя ще го слагам него. той си е оригиналния на колата
А сегашния на колата какво ще го правиш Не ти ли излиза много скъпо. Слагаш нов, ремонт на стар, слагане на стария пак... Предполагам ти си преценила тези неща, но на мен ми е странно. При мен оригиналния си замина
Майстора каза да го продавам на части.Още не знам какво ще го правя, но няма да ми трябва. Скъпо е естествено Просто колата е много важна за мен и искам да я стегна и да си я карам.
е закакво да го пазя ще го слагам него. той си е оригиналния на колата
А сегашния на колата какво ще го правиш Не ти ли излиза много скъпо. Слагаш нов, ремонт на стар, слагане на стария пак... Предполагам ти си преценила тези неща, но на мен ми е странно. При мен оригиналния си замина
Майстора каза да го продавам на части.Още не знам какво ще го правя, но няма да ми трябва. Скъпо е естествено Просто колата е много важна за мен и искам да я стегна и да си я карам.
Ами разкикечваш го в хол-а и част по част. Хубавичка ти е колата. Виждал съм я преди време покрай фестивална, но тогава не беше в розовите джанти
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Оплак: Изобщо не разучих нищо за транзитните номера и придвижването на автомобил нов внос до точка различна от покупната и преди малко ми казаха, че трябва да вися в КАТ за номерата, а преди това да и направя застраховка, да платя някакви такси (?) и още неща, които вече ми беше причерняло пред очите и не чух/запомних. За номерцата също ми казаха някакви доволно солени суми от по 100-120 лв. Объркаха ми се сметките!Хвал: След това лято се оказа, че за пръв път няма да има нужда от голям есенен ремонт за Палиото.
Колко пари взимат за качване или както се разберете?
От техно-микс преди месец за хладилник ни искаха по 20лв. на етаж.
Хаха то 2ма от тъмно-зелените да хванеш за по 5 лева ще го качат от раз. Иначе зависи на какъв попаднеш от тия с жълтите бусчета, дето разнасят на маркета стоките - 2 хладилника и 1 пералня, единия до 4тия, другия до 5тия само аз и разносвача и не искаше и за кафе да му остава бакшиш, та си има хора - хора
Мисълта ми беше има ли нещо регламентирано БлагодаряОплакване: почти не останаха хора във форума с Фиати Серджо не ги мисли добре щом няма почти никакъв интерес към моделите след Стило.
Мисълта ми беше има ли нещо регламентирано БлагодаряОплакване: почти не останаха хора във форума с Фиати Серджо не ги мисли добре щом няма почти никакъв интерес към моделите след Стило.
Регламентирано е да ти го доставят до врата, поне тия от маркета, в случая не до входната на блока, а до входната на апартамента
Хвалба ли е, оплакване ли е нз ...за първи път от както имам книжка (5 години и нещо) преди малко за първи път ме спират за проверка за алкохол (това добре) но в рамките на 15 мин. духах 2 пъти
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Оплак: Изобщо не разучих нищо за транзитните номера и придвижването на автомобил нов внос до точка различна от покупната и преди малко ми казаха, че трябва да вися в КАТ за номерата, а преди това да и направя застраховка, да платя някакви такси (?) и още неща, които вече ми беше причерняло пред очите и не чух/запомних. За номерцата също ми казаха някакви доволно солени суми от по 100-120 лв. Объркаха ми се сметките!
Тук във форума поне на няколко места сме разисквали какви са допълнителните разходи при покупка нов внос.Учудвам се обаче защо тая работа не са я свършили от автокъщата?При мен единия ден оставих капаро за колата и пари за застраховка и транзитни номера, на другия ден като отидох с остатъка от парите - колата ме чакаше готова за път - с номера, залепен стикер за застраховката и дори със затоплено купе (беше зимата).Аз си купих само винетка и газ към Сливен (където ми е постоянния адрес), там платих еко-таксата и нормалните номера.Ако платите цялата застраховка, сумата отива към 650 лв.Това са еко-такса, застраховка ГО, годишна винетка, транзитни номера, редовни номера. Горивото отделно.Оплакване: аз пък не мога да заспя! Снощи заспах в 20 ч, станах сутринта в 6 (10 часа сън), днес ей го вече отива 2 - сън не ме лови. А пак трябва да ставам в 6
Ти поне ще вземешОплак:двете к.рви дето ми бяха шефки ме изпързаляха много здраво,а и другите ми колеги.Хвал(засега)другата седмица отново обръщам страница в трудовата книжка
Мрън:купих си по-голяма турбина, днес я качих и какво да вида-хвърля масло от студения охлюв.Последва сваляне и качване на оригиналната.И този път се разминах с по-голямото стадо коне.
Първи невероятен ден на писта LAUSITZRING. Утре ни очаква още един.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Oooo колега ти си бил там? Благородно ти завиждам. Хубаво прекарване днес на състезанието
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар