Хвал: Приключих ремонта на апартамента ни в предвидения срокХвал: Горд съм от постигнатото от менМрън: Много шефове в тоя апартамент, всеки дава акъл без да разбира и да е пипнал нещо, а накрая нещат и една надница да платат :D :DМРън: Е*ах си мамата на ръцете от тия мазилкиМрън: Понеже съм единствения който почива все още, на мен се падна и честа да изичистя целия апартамент от мръсотията от ремонта.
Който цапа-чисти :D
Да кажа и азХвалба: майстор вкъщи, оказа се голям бързак и от днес за утре ми вика кажи как да лепя плочките, а аз не знам, не ми идват идеи
Да ева и заспалите им служители на техномаркета да ева!!! Пазарихме си хладилник Уърпул с удължена гаранция 2+4 години. Питам ги на място колко е гаранцията. Била 2 години и само на някои артикули е 2+4. Влизам днес в сайта им да се запознай по подробно и хоп.Моят модел и той се мъдри сред артикулите с допълнителна гаранция. Звъня им на националният телефон и обяснявам подробно за случката. Девойката ми заяви ,че гаранцията е 2 години,ама от Урпул осигурявали още 4 след регистрация на сайта им.Влизам в сайта на Уърпул и търся форма за регистрация за да се запозная точно с нещата. Там има регистрация само за сервиз и ала бала. Нито дума за 6 години гаранция. Добре ,че имат и те национален телефон за въпроси. Свързах се с тях и ми бе заявено ,че допълнителната гаранция се дава не от тях ,а от техномаркет и важи за определени артикули и за определен от тях период на време.Към гаранционната карта се допълвал анекс и тн.Последва ново обаждане на националният телефон на Техномаркет. никой не ми вдигна на позвъняванията (5 на бр.).Тъй като хладилника и гаранционната карта все още са в магазина в Бургас и очаквам утре да ми ги доставят,реших да се обадя в магазина.Описах подробно за какво става дума,казах ,че изрично съм попитал на място в магазина за допълнителна гаранция и тн. Продиктувах и данните за модела и доставката и ми бе потвърдено ,че с доставката ще си получа и анекса за допълнителната гаранция от 4 години. Та в тоя ред на мисли да им ева и заспалите служители.
Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.
Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.
Назначават куцо и сакато. Заплатите са ниски. Мотивация нула. Навсякъде е така, а явно на мениджмънта не му пука за качественото обслужване и клиентите да са доволни. Важно е разходите да са минимум.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Да ева и заспалите им служители на техномаркета да ева!!! Пазарихме си хладилник Уърпул с удължена гаранция 2+4 години. Питам ги на място колко е гаранцията. Била 2 години и само на някои артикули е 2+4. Влизам днес в сайта им да се запознай по подробно и хоп.Моят модел и той се мъдри сред артикулите с допълнителна гаранция. Звъня им на националният телефон и обяснявам подробно за случката. Девойката ми заяви ,че гаранцията е 2 години,ама от Урпул осигурявали още 4 след регистрация на сайта им.Влизам в сайта на Уърпул и търся форма за регистрация за да се запозная точно с нещата. Там има регистрация само за сервиз и ала бала. Нито дума за 6 години гаранция. Добре ,че имат и те национален телефон за въпроси. Свързах се с тях и ми бе заявено ,че допълнителната гаранция се дава не от тях ,а от техномаркет и важи за определени артикули и за определен от тях период на време.Към гаранционната карта се допълвал анекс и тн.Последва ново обаждане на националният телефон на Техномаркет. никой не ми вдигна на позвъняванията (5 на бр.).Тъй като хладилника и гаранционната карта все още са в магазина в Бургас и очаквам утре да ми ги доставят,реших да се обадя в магазина.Описах подробно за какво става дума,казах ,че изрично съм попитал на място в магазина за допълнителна гаранция и тн. Продиктувах и данните за модела и доставката и ми бе потвърдено ,че с доставката ще си получа и анекса за допълнителната гаранция от 4 години. Та в тоя ред на мисли да им ева и заспалите служители.
Какво очакваш от магазин, на който управителя ходи по къси гащи на работа и ти говори все едно се познавате от детството.
Какво очакваш от магазин, на който управителя ходи по къси гащи на работа и ти говори все едно се познавате от детството. [/quote]Много интересно, хем сте недоволни хем пари им давате и като давате ги насърчвате да са все такива. С други думи: Вие клиентите правите лошо обслужването като го позлвате и го заплащате.
Баш те са си виновни. На голяма част от хладилниците си беше обявена със стикер допълнителната гаранция. Моят модел дори го нямаше изнесен като мостра и се налагаше да го купувам по снимки от нета.Именно и заради това ги питах дали има допълнителна гаранция. Достатъчно беше да си направят труда да проверят за минутка от ценното им време. Между другото от събота чакам да ми се обадят от магазин Зора, за да ми кажат дали могат да ми доставят една от 3-те бройки които имат в София.Пълно безхаберие.
Честито Краси. Ако ти доставят хладилника до врата задължително го разопаковай пред тях и виж дали не е чукнат, ударен, одраскан. Брат ми сенаигра така преди време и изхабихме много нерви докато подменим хладилника му. Стана за наша сметка, с наш транспорт после. И като за капак ни пращаха по всички Техномаркет - и. В магазините си имаха налични 3 такива модела от, които само един се оказа без транспортен дефект.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Аз и с пералнята така процедирах. Качват я до горе разопакова се,прави се визуален оглед отвсякъде,проверявам окомплектоваката на аксесоарите и едва тогава разписвам документите.
Коментар