bubachko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Я малко вицове
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ПРЕДИ СВАТБАТАТой:УРА!НАЙ-ПОСЛЕ!ЕДВАМ ДОЖИВЯХ...Тя:ДА СИ ХОДЯ ЛИ???Той:НЕ,ДАЖЕ НЕ СИ И ПОМИСЛЯЙ ПОДОБНИ ГЛУПОСТИ...Тя:ОБИЧАШ ЛИ МЕ????Той:РАЗБИРАСЕ....Тя:НЯКОГА ИЗНЕВЕРЯВАЛ ЛИ СИ МИ????Той:НЕ!!!КАК ВЪОБЩЕ ТИ ХРУМНА...Тя:ЩЕ МЕ ЦЕЛУНЕШ ЛИ????Той:ДА!!!Тя:ЩЕ МЕ БИЕШ ЛИ???Той:В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ....Тя:МОЖЕ ЛИ ДА ТИ ВЯРВАМ???МАЛКО СЛЕД СВАТБАТА.....ЧЕТИ ОТ ДОЛУ НА ГОРЕ....Marea 1.6 16v
Коментар
-
Мечо пух и Прасчо си стояли на един клон, и изведнъж Мечо бутнал прасчо и почнал да го налага... Прасчо: Мечо аз, си мислех, че сме приятелиМечо: Че аз, от къде да знам какво си мислиш бе свиняп.п Много тъп вицПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Из дневника на един индианец.Ден първи: Много хубав ден!!!Изгуби се жената на вожда ,намерихме я при бялата река!Оправихме я цялото племе!Ден втори: Много хубав ден!!!Изгуби се дъщерята на вожда ,намерихме я при червената гора!Оправихме я цялото племе!Ден трети: Много гаден ден...Аз се изгубих...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
7 признака, чe героите от Мечо Пух на Дисни употребяват забранени вещества:1. На магарето Ийори не му пука за нищо, реакциите му са забавени и демонстрира силна липса на мотивация. Марихуана.2. Прасчо се бои от всеки и страда от мания за преследване. Гъби.3. Зайо си бута носа навсякъде, от всичко има нужда. Кокаин.4. Тигърът не може да стои спокоен на едно място, постоянно скача и вика, никога не се уморява. Екстази.5. Кристофър Робин разговаря с животни. Халюциногени.6. Мечо Пух обича сладкото и има наистина безгранична фантазия. LSD.7. Бухалът винаги се притича на помощ на всеки, който има проблеми. Дилър. п.п. А може пък и да не е виц...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Двама руснаци стоят пред супермаркет и спорят:- Този път ще вземем две.- Как две бе - оня ден взехме две и не ни стигнаха. Вземаме три.- Как три бе - вчера взехме три и ни остана. Вземаме две.- Не. Три.- Не. Две.- Три.- Две.....И след дълъг и припрян спор, решили да вземат две. Влезли в магазина и поръчали:- Един кашон водка и две репички...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Шефа на мутрите има рожден ден и дясната му ръка тръгнал да му търси подарък.Разхождайки се видял един лъскав магазин за осветителни тела и се намъкнал вътре.Симпатична продавачка го попитала какво ще желае и мутрата оглеждайки се видял голям кристален полилей с висулки като тези в НДК и попитал какво е това.Девойката виждайки ,че е тъп му казала "дупе",но на мутрата му харесал и го взел.Вечерта на рождения ден се събрали много като него и един от тях попитал рожденика какво е това и от къде е и след като му обяснили продължило тържеството.На другия ден въпросния отишъл в магазина,но там била другата продавачка на смяна и след като го огледала и попитала какво ще желае се чуло "дупе",казала момент и отишла отзад при шефа си и му казала:"Вън има един много як и безврат и казва ,че иска дупе".Шефа уплашен от описанието казал "дай му каквото иска пък ще плащаме каквото трябва".Върнала се девойката при мутрата ,смъкнала полата и се навела.Той я погледнал и казал:"Не това .Искам от онова с висулките".Девойкта се загащила и отново при шефа си. Шефа запитал какво е станало,а тя :"Шефе тебе те търсят".MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
- Какво е наносекунда?- Интервалът от време между светването на зелената светлина на светофара и сигнала от клаксона на пернишкия голфаджия зад теб.www.seir.bg
Коментар
-
Блондинка в сервиза.- Готова ли ми е колата?- Само да сложим свещите.- А няма нужда, аз ще се прибирам по светло.Катажия спира един с джип:- Я каквсо става тука бе? Доста си се разбързал.- А бе старши недей бе, с тази малка заплата...- Как малка бе?- Ами 200 лв.- Как 200 лв. я виж какъв джип караш!- А бе в и казармата ми даваха 1,50 ама карах танк.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Голф 2VW Golf 2Голф 2 е аристократичен модел на шведската фирма Ауди (или Алуди, както някои провинциални девойки го произнасят), първоначално създаден да докаже или отхвърли Специалната Теория на Относителноста на Айнщайн или с други думи - да провери дали е възможно телата да се движат със скорост, по-голяма от тази на светлината. Съществуват и други мнения - например според известния учен-дисидент Александър Бойчев, Голф 2, не е автомобил, а е истинско социално явление (също като Дявола). Среща се предимно в провинцията и обратното. Водачът на голф Представете си скучна лекция в университета. Представете си потния лектор, който разгорещено обяснява еволюционната теория. Мислете за неговата уста - много се е разгорещил, небрежно разпръсква слюнка в пространството около себе си. Засъхналата слюнка се събира в ъгълчето на устата му под формата на досадно, безмозъчно и тотално непотребно парченце слуз. Ето това е голфаджията. Той не спазва правилата за движение по пътищата - той е над тях... щото бърза. Всичко пречи на голфаджията, всички са му виновни - останалите шофьори - за това, че се осмеляват да карат пред него с разумна скорост; общината - за това, че не е направила специална голф-лента (задължително някъде в средата на насрещното платно); полицаите - че му спират кефа, като го карат да си ремонтира спирачките или да си завари гърнето. За голфаджията светофарите винаги са зелени (или поне така той си мисли), а газенето на пешеходци по тротоарите и в градинките е нещо като малък оргазъм. Конски сили Ваденка Ремус на задното стъкло вдига мощността с 10 коня.Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила: 1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI 2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140 3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150 4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160 5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станаха 185 Тръба от тоалетна сложена на ауспуха дава още 15 коня. Двойна такава - 25. Произведено в Юнайтед Стейтс Роботс анд Меканикъл Мен 6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка Remus на задния джам... минимум още 25 => станаха 210.. 7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225 Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250 9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270 10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290 11) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени! 12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина. За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират екологично по-чисти енергийни алтернативи за бутала кючек и наред с басите Neo/Elite - много държат да зареждат праисторически отлежали фекални газове под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня. Важна е стойката тип тежко ми е - много и честата употреба клаксон тип прегракнала гарга - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки на пешеходна пътека, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност. Седалките "Рекаро" са стандартно оборудване във всеки Голф 2. Те се ползват още и в във военните изтребители F-15 TomCat и F-16 Fighting Falcon. Опцията "катапулт" спасява при опасни гонки / ластици.12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лакътя му се е показал през прозореца, дясната е на скоростния лост, държи го 3 пъти по-силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя, за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300. 13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач. 14) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването отдясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е, че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки, които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: "Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева" и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по-заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче", кит и вестници за визуален тунинг. 15) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2 лв. стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня. 16) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000 лв (носи 10 т.) или 5 000 еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу. 17) Ако шоферът е с ментекс кожено яке Diesel (черно и бело), допълнително 25 коня. Разпознаване на членовете Собственик на Голф 2 от Люлин на ежегодния голф-парад в Берлин.Тъй като Голфаджиите са много задружен народ, помежду си и те се поздравяват по кръстовищата, магистралите, тесните улици, планинските пътеки и паланките по следния начин (степенуването на крясъците и виковете е задлъжително до момента в който колегата не реагира): Спиране на ръчна зад колегата. Светкане, свиркане и ръкомахане към предния. Отваряне на прозореца и усилване на музиката. Същевременно псуване на бакшиша отстрани. Потропване отгоре по покрива с лявата ръка. Жест "наздраве" - с празна ръка. Сваляне и вдигане на сенника - левия или десния. Среден пръст. За да се отличава от обидния жест - показва се с двете ръце едновременно през преден ляв прозорец. За да сме сигурни в съпричасността си, може да се вика силно и продължително: "УУУУУУУУУ". Изкъртване на ръчната и махане с нея през левия прозорец на Голфарата. Вдигане на колата 4 пъти на крик. Два пъти бързо и два пъти бавно. Изваждане на помпата и надуване на презервативи. Пилотите на убер-машината Голф са известни сред специалистите с кодовото име "Голфари", а тези в по-висш чин и/или сан - "Голфони".FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Голф 3Генерален ъпгрейд на Голф 2. Новата версия на прословутото возило съчетава в себе си, освен 3-та космическа скорост, и миловиден дизайн тип "овца във вълча кожа". Особености Новият модел се отличава и с куп нови екстри: поставка за чаша пред CD плейъра, по-висок километраж, бели калъфчета за седалки с фирмената марка и атрактивна по-висока цена. Освен всички нововъведения, окачването остава все така твърдо, за да гарантира, че колата ще издържи на огромното натоварване от силата на аудио системата. Известен е още като Голф 2 с костюм. Както се казва "Вълка козината си мени, но нрава не". За повече подробности виж Голф 2. Конспирацията Съществува теория, според която Те са навсякъде. Golf-a не е модел на VW. За нашата действителност това определено си е диагноза. Golf III е модел на Pernik Heavy Industries, по-точно на секретния му отдел, който се занимава със слънчевото притегляне и отблъскване. Поради нуждата от повишаване на мощността на мотора по заявка на редовните потребители, от PHI са се отказали от двигателя със студен водороден синтез, заменяйки го с малко по-неикономичния, но значително по-мощен термоядрен micro point агрегат. Решението на инженерите на фирмата да махнат радиационната и биологична защита в спортния му вариант придава още повече агресивност на колата, естествено безопасността на водача не е тотално пренебрегната - за това са се погрижили специалистите от "Росатомекспортстрой", като са монтирали в седалките вложки от специален материал "C-arton", чиито технически данни за сега се пазят в тайна. Говори се само, че са използвани за конструктивен елемент в руските ракети "Столичная" и "Мягкая серебряная". И в двата модела - спортния и градския - има интегриран софтуер на фирмата за навигационни продукти "Hanzel und Grattel GMBH", с които моментално можете да си намерите километража, дори и да се е търкулнал под седалката. В градския модел е предвидено място за малка торбичка с покупки вдясно от голямата бас туба на задната седалка. За феновете вече е пуснат в продажба и новият модел Голф 4. А за още по-големите фенове, Голф 5 предлага груба сила от 850 коня - на практика се оказва най-бързата кола на планетата, дава ускорение от 0 до 100 км за рекордните 2.2 секунди. Разход на гориво 5-6 на 100. Цената й варира от 20000 Eur до 26000 Еur в зависимост от мястото на закупуванe. От 1-ви април официално ще се предлага и у нас.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Голф 4Както беше известно, немският концерн беше обединил усилията си с NASA за взаимопомощ в разработването на Голф 4. Налице е първото земно превозно средство, оптимизирано за пласмент и на други планети. Возилото е проектирано за изместване на класическия луноход на NASA в т.н. лунобег, който през следващите лунни мисии ще превърне повърхността на Луната в Голф игрище. Отразителна дъбилна боя Новият модел Голф се доставя със сребриста отразяваща боя, която служи за предпазване от слънчевото лъчение, което на Луната не се филтрира от атмосфера... 2F2F система за ускорение 2 Fast 2 Furious системата за ускорение е специална разработка на БАН (патентен номер 22-7684-13), по-известна на български като Фифи. Тя служи за фокусиране на тягата на Бас тубите към пропелера. Армагедон краш тестинг Специален краш тестинг разработен от Ахмед Мерчев за Голф 4. Тестът е специален. На предните седалки се тества с 2 Кибертрон кукли, а на задната със секс кукли. GuZaR система Специална система за защита при катастрофа. В седалката има специални активни магнити "Д-р Ливайн", които придържат поцинкования ланец на шофьора при сблъсък и го предпазват от камшичен удар. Поставката за чаша пък се прибира, като така се елиминира риска за панталона на шофьора. На мястото на белите калъфки на седалките са монтирани специални ортопедични калъфки с NASA светлинни и звукови ефекти. Блиц-крик система Специална система за въртене на гуми. Скрито монтиран под колелата крик повдига колата за по-добро въртене на гумите на едно място. Дроп-стоп система Специална система са спиране, която намалява спирачния път под 1 метър за 100 км/ч. При активиране на системата колата автоматично се насочва към най-близкия водоем, река, дере или море, в което да падне колата. Поглед в бъдещето За VW Голф Слънчевата система е тясна. Очаквайте скоро по главната в Перник, а след това и в други галактики още по-зашеметяващия модел Голф 5, базиран на съчетание от космически технологии с промишлен шпионаж в завода в Рюселсхайм (поточната линия на Опел Астра ІІІ GTV).и като допълнение http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=83441FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Как би се отнесъл доктор Хаус ако бе специалист по автомобилна диагностика.Д-р Чейс: 12 годишен Опел Вектра. X20XEV.Със склонност към внезапно прегряване.Д-р Хаус: Откога започнахме да се занимаваме с елементарни случаи? Да си смени термостата. И без повече глупости.Д-р Чейс: Термостата е сменен преди няколко седмици. Симпомът си остава.Д-р Камерън: Стария антифриз може да бъде причината.Д-р Чейс: И той е сменен.Д-р Хаус: Хм. Интересно. Ще поемем случая. Направете проба от антифриза.Д-р Чейс: Няма нужда. Антифризът е сменен съвсем скоро. Собственикът ми каза.Д-р Хаус: Правило номер едно. Всички лъжат. Направете пробата./////Д-р Чейс: Етилен - гликолът е в нормата. Определено не е антифриза.Д-р Камерън: Ерозиралото работно колело на водната помпа би могло да доведе до лоша циркулация и от там проблемът с прегряването.Д-р Хаус: Хей. Говорим за внезапно прегряване. Ако нещо не е наред с водната помпа симптомът щеше да е постоянен. Защо не се върнеш обратно в университета и да учиш механици сукалчета как се сменят накладки. Предложения?Д-р Чейс: Запушване на радиатора също отпада от списъка на възможните повреди. Отхлабен ремък? Д-р Хаус: Ремъкът на водната помпа на X20XEV е ангренажният. Ако беше разхлабен би довел до превъртане на зъби. Моторът отдавна щеше да се е окончил.Д-р Камерън: Лошо гориво? Все пак не знаем анамнезата.Д-р Хаус: Добра идея. Като за жена. Въпреки това не съм убеден. Да сложим вектрата на Дино тест.Д-р Чейс: Според шофьора, мощността на автомобила не се е променила. Има ли смисъл да подлагаме колата на такова мъчение? Д-р Хаус: Непостоянните симпоми са най-страшните. За това такива случаи идват при мен. Направете дино тест./////Д-р Камерън: Имаме нов симптом- По време на теста лампата на АБС-а примигва.Д-р Чейс: Проблемът може да е в генератора. Износените четки на генератора създават променливо зарядно напрежение.Д-р Хаус: Чудесно. Но това не обяснява проблемът с прегряването.Д-р Камерън: Може двата симптома да са свързани по някакъв начин.Д-р Хаус: Запомнете едно. Нещата никога не са такива каквито са. Имаме проблем с АБС-а, който не би трябвало да се задейства при дино тест и непостоянно прегяване. Искам да докарате този мотор до изтощение. Прегрейте го.Д-р Чейс: Датчикът за температурата на маслото може да интерферира в компютъра. Може би става въпрос за проблем в мениджмънта на двигателя.Д-р Хаус: Малко вероятно. Но направете тест и рестартирайте компютъра./////Д-р Камерън: Лог файла от компютъра не показва никакви грешки. Мозъкът на двигателя е чист.Д-р Чейс: Двигателя вече не прегрява. Но лампата за АБС п родължава да примигва.Д-р Камерън: Само че чистачките се задействат без причина.Д-р Хаус: Идеално. Сега пък чистачките.Д-р Чейс: И двигателя губи антифриз.Д-р Камерън: Това е абсурдно. Трябва да пристъпим към основен ремонт.Д-р Хаус: Няма да отворя един двигател само защото отвреме навреме му се приисква да прегрява и чистачките му се задействат току така. АБС-а е вторично заболяване.Д-р Чейс: Би трябвало да има връзка.Д-р Хаус: Загуба на антифриз и електрически проблем. Плюс прегряването, което вече го няма.Д-р Камерън: Може би прегряването да е било бутафорно. Може просто да е лъжлива информация. Шофьорът вижда, че на арматурното табло температурата се е покачила. Това не означава, че това е така.Д-р Хаус: Това би обяснило внезапното прегряване. Ако изобщо е имало такова.Д-р Чейс: А и няма загуба на мощността.Д-р Хаус: Какъв е ефекта ако течност попадне между няколко протрити кабела?Д-р Камерън: Късо съединение. Тогава би имало изгорял предпазител.Д-р Чейс: Не и ако късото съединение се разпределя между няколко отделни вериги.Д-р Хаус: Това обяснява и примигването на АБС-а. На двигателя му няма нищо. Натоварете го до краен предел.Д-р Камерън: Това може да го убие....Д-р Хаус: ...Или да ни покаже, че нямаме никакво прегряване. И всичко е лъжлива информация. Натоварете мотора./////Д-р Чейс: Хаус, беше прав. Механиката е желязна. Двигателят си работи като по ноти. Охладителната система си работи нормално.Д-р Камерън: Въпреки това двигателят губи по малко антифриз. И уредът на арматурното табло показва, че моторът прегрява.Д-р Чейс: И лампата за АБС-а примигва.Д-р Хаус: Този антифриз трябва да отива някъде. Проверихте ли маслото в картера?Д-р Чейс: Нормално е. Няма покачване на нивото.Д-р Камерън: Определено не е гарнитура на главата.Д-р Хаус: Не съм те наел на работа за да ми казваш неща, които вече знам.Д-р Чейс: И сега какво?Д-р Хаус: Загубата на антифриз всъщност е разковничето. Шофьорът не е забязал това по-рано, защото е сменил антифриза си скоро и загубата на охладителна течност той е приел като изчистване на въздушните каверни в охладителната система. Всеки двигател след смяна на антифриз се нуждае от няколко последващи вливания вследствие на елиминирането на въздушните камери в мотора. Ако пациентът губи антифриз в голямо количество, то следва моторът да прегрее. Но прегряването не е постоянно, а загубата на антифриз минимална. След като загубата на антифриз се съчетава с електрически проблеми явно става дума за късо съединение. Намерете го.Д-р Чейс: И как да стане това?Д-р Камерън: Определено е около мотора.Д-р Хаус: Изключете всички предпазители и консуматори. Включете 220 волта в инсталацията на автомобила. Това трябва да свърши работа.Д-р Камерън: Това може да подпали цялата инсталация.Д-р Хаус: Вземете си пожарогасители. И правете каквото ви казвам.Д-р Камерън: Какво подозираш?Д-р Хаус: Синдромът на Рено-Клио./////Д-р Камерън: Появи се пушек. Бял пушек зад всмукателните колектори.Д-р Чейс: Хаус, ти беше прав.Д-р Хаус: Аз винаги съм прав. Намерете източника на белия пушек и започнете лечение чрез смяна на кабелите в този район. Д-р Камерън: А загубата на антифриз?Д-р Хаус: Имаме нужда от трансплантация на всмукателни колектори. Ще включа пациента в списъкът на чакащите от моргите.Д-р Чейс: Сигурен ли си, че това е причината? Че това е синдром на Рено-Клио?Д-р Хаус:. Определено. Внезапното прегряване без загуба на мощност не е никакво прегряване. Просто нещо лъже уредите. След като имаме минимална загуба на антифриз, присвяткване на лампата за АБС-а и спонтанно включване на чистачките това говори за напрежение във веригите. Всмукателния колектор е с двойни стени между които циркулира антифриз. За предпазване от спукване конструкторите са предвидили тапа като средство срещу замръзване и напукване на колектора. След като е сменен антифриза, миещите качества на новия етилен-гликол е предизвикал прокапване от тапата в колекторите. Капещият антифриз е влизал в снопа кабели под колектора и е предизвикал примигването на лампата на АБС-а и спонтанното включване на чистачките. Както и грешни показания на термометъра. Клиничен случай на синдромът на Рено-Клио.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Не ми се четат всички страници, за да видя дали е пуснат моят виц или аналогичен на него. Та да го пусна .Комарът тръгвал към гората и срещнал заекааа. Зайо го попитал на къде е тръгнал, а той отговорил, че отива да е*е светулки. Преминала нощта, Зайо излязъл да посрещне изгрева и вижда в далечината комарът едвам лети, свил се и охка. - Какво стана, попитал Зайо. - Какво да ти кажа, от светулка на светулка, та на фаса на горския, отговорил с голяма мъка комарът. Това е от мен! Поздрави!NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар