Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    BO написа:
    ФЕРАРИСТ написа:
    Кола за писта - колкото се може по ниско до земята.....Кола за ежедневно каране - колкото се може по високо от земята....Кола за неделни разхотки и удоволствие - някъде по средата......Така е при мен.......
    Все едно говориш за всичко в едно = Ситроен ВХ, примерно
    Не е точно така. Този BX нито най долу нито най горе може да се движи с висока скорост.

    Коментар


      #32
      chaveto написа:
      BO написа:
      ФЕРАРИСТ написа:
      Кола за писта - колкото се може по ниско до земята.....Кола за ежедневно каране - колкото се може по високо от земята....Кола за неделни разхотки и удоволствие - някъде по средата......Така е при мен.......
      Все едно говориш за всичко в едно = Ситроен ВХ, примерно
      Не е точно така. Този BX нито най долу нито най горе може да се движи с висока скорост.
      4 години карах точно това.Най-горе - не може, става прекалено твърд и висок, но става за черен път и преминаване през средно големи бордюри.Най-долу - може да се кара с много висока скорост, особено ако е 1.9 GTi (160 к.с.). Лошото е, че има спирачки само за 1 натискане. После- фантазия.Относно ниското окачване - Делтата ни беше с червени спортни пружини, не помня марката."Красивата" визия ми коства 2 пъти смяна на картер.Продадохме червените спортни пружини и сложихме обикновени. Колата се вдигна поносимо и стана много по-караема. И пак толкова красива, дори лично на мен много повече ми харесваше по-височка.

      Коментар


        #33
        BO написа:
        ФЕРАРИСТ написа:
        Кола за писта - колкото се може по ниско до земята.....Кола за ежедневно каране - колкото се може по високо от земята....Кола за неделни разхотки и удоволствие - някъде по средата......Така е при мен.......
        Все едно говориш за всичко в едно = Ситроен ВХ, примерно
        Тва е само едно - ежедневна кола........нито мое да се кара както трябва на писта, нито да ти чупи врата като хората......тва е кола за друг тип хора.......още помня преди 5-6 месеца на некъв ситроенник как му изфърча сферата на хидравликата през капака.....
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          #34
          Вие на подбив ме взехте Ето я колата, аз нищо не разбирам от пружини, спортни окачвания и т.н.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #35
            Защо ли? Защото ми оправи бърбецитеЗащото малкия спи прекрасно в колата, докато го возяЗащото колата се управлява доста по добре при висока скоростЗащото знам всички дупки, релси, бабуни и спящи полицай в СофияЗащото супер много ме кефиППГоворя за истинско спортно окачване, на четирите колела, а не само две пружини отпред или отзад.ппп Фифи пак е в бокса за , картер, какво да се прави, 5-ти през съвместния ни живот.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #36
              vili151279 представа си нямаш колко са 5 см от асфалта.Позволи ми да знам, 4.5г съм карал ниска кола. Мерил съм с линийката Ето за сравнение:
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #37
                Това са няколко по 5см.(без да се обиждаш колежке).Браво-то ми беше бая по-ниско.Относно майсторлъка при шофиране,недей да говориш така,не знаеш аз и колегите от форума колко километра имаме зад гърба си и какъв ни е коефициента на майсторство(не се карам,само споделям).Както каза Infineon майсторлъка няма да ти помогне в тресавищата и окопите.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #38
                  ivailo rachev написа:
                  Това са няколко по 5см.(без да се обиждаш колежке).Браво-то ми беше бая по-ниско.Относно майсторлъка при шофиране,недей да говориш така,не знаеш аз и колегите от форума колко километра имаме зад гърба си и какъв ни е коефициента на майсторство(не се карам,само споделям).Както каза Infineon майсторлъка няма да ти помогне в тресавищата и окопите.
                  Не се обиждам по никакъв повод, не знам дали тези дни ще имам нервите и времето да взема линия и фотоапарата и да направя снимки....и да видя колко, какво и що. А за шофирането не съм искала да обидя нито теб нито колегите. Аз в тази кола съм само пътник обикновенно с много багаж :D Карала съм я няколко пъти, ама ми е тегаво- много по-къс ход на скоростния лос, педалите, и не мога свободно да си минавам през дупките като с моя Фичко :D

                  Коментар


                    #39
                    Re: Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

                    infineon написа:
                    betuk написа:
                    infineon написа:
                    Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?Направо им се чудя на тия хора как се оправят като карат по черни пътища или като идат на риба.Аз на една кола гледам да е колкото се може по висока отдолу.На пунтото съм му сложил максимално високи гуми и като карам по поляни пак ми опира отдолу бронята.
                    На първия въпрос?-Защото се снижава центъра на тежестта,освен това се увеличава ефекта на прилепване при висока скорост,и последното, се намалява челното съпротивление ,оттам и по-висока скорост на развиване....На втория?-Тоз който си сваля окачването, като я кара, винаги си има едно на ум.А тое , всеки един момент може да отнесе тази част от колата ,която е най-ниска....И на последния?! :D За нашите пътища ,както си направил ,е най-добре.Защото ,пътищата не са о т тези както съм ги виждал от Унгария нататък, и основната пътна настилка в БГ,е второкласна и третокласна,въпреки че по пътната карта на БГ ,ги водят първи и втори клас път.Причината така да го тълкувам е, че прекалено много неравностти и дупки има.....
                    За нисък център на тежеста хората са измислили боксер двигателите като на субару.Иначе е глупаво двигателя да е разположен високо, а да се мъчиш да я смъкнеш 5 см с окачването.А за развиването на по висока скорост не е ли по лесно да си купиш модел с по мощен двигател, отколкото да хванеш едно браво 1.2 примерно и да се мъчиш как да му изцедиш ощ 10 км в час отгоре.Миналата зима в големия сняг при опит да изляза от коловоз веднъж заседнах с прага върху леда. Чудно ми е какво правите в такава ситуация с тунинг "бегачките".
                    Явно не гледаш Формула, не случайно колите на формулите отдолу пода е равен, освен че е нисък.Помисли малко над това ,и току виж се сетиш защо са така направени,и не само в формулата прилагат тоя начин ,и дори и в други високо скоростни надпреварвания ползват подобни обтекаеми и прочие системи,всичко е това е за по-добро прилепване към земята..... :D Относно скороста, зависи от челното съпротивление, но там вече е друга история....
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #40
                      Е тя като се направи ниска трябва да забравиш за свободното минаване през кратерите.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #41
                        ivailo rachev написа:
                        Е тя като се направи ниска трябва да забравиш за свободното минаване през кратерите.
                        Ми всяко нещо по предзназначението си, висока кола за къра и кратерните ни пътища, а ниската само за магистрали.....
                        Fiat palio 1.7td

                        Коментар


                          #42
                          Последния път като обяснявах на жена колко са 20 сантиметра и удари колата при паркиране... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

                          Fiat Bravo T-Jet 120

                          Коментар


                            #43
                            Re: Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

                            muns61 написа:
                            infineon написа:
                            Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?.
                            По същата причина жените се изрусяват...
                            По-точен и ясен отговор не знам дали има
                            Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16V /// Lancia Delta 2 LE 1.6 16V /// Renault 21 GTS 1.7mpi

                            Коментар


                              #44
                              Re: Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

                              CeCko2 написа:
                              muns61 написа:
                              infineon написа:
                              Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?.
                              По същата причина жените се изрусяват...
                              По-точен и ясен отговор не знам дали има
                              Има, виждам че си ми комшия по квартал, драсни едно лс кога искаш да те повозя и да го разбереш.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X