Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dudulia написа:
    Защото при снижаване на колата се вдигат 15 коня, както и когато сложиш гърмящ ауспух и емблема и т.н. :D Вярно е,че не всики ходят по риба, ама предполагам им е доста неприятно да карат по улици с ледени коловози или тогава имат кола по документи,която не се движи.Друг мотив може да бъде камъни в бъбреците. Може би друсането помага за разбиването им :D
    Разбирач си явно... щом сравняваш монтажа на едно окачване с поставянето на лепенки!Все интересни теми из тоя наш форум,да четеш и да се смееш ли,или да плачеш...
    Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
    KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
    Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

    Коментар


      #17
      Re: Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

      infineon написа:
      Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?Направо им се чудя на тия хора как се оправят като карат по черни пътища или като идат на риба.Аз на една кола гледам да е колкото се може по висока отдолу.На пунтото съм му сложил максимално високи гуми и като карам по поляни пак ми опира отдолу бронята.
      Разбира се, че въпроса е разбиващо абсурден, НО , колега - а как си го представяш тунинга по-точно!? В коя от четирите посоки на света е по-удачно да се насочи?

      Коментар


        #18
        Racer GT написа:
        dudulia написа:
        Защото при снижаване на колата се вдигат 15 коня, както и когато сложиш гърмящ ауспух и емблема и т.н. :D Вярно е,че не всики ходят по риба, ама предполагам им е доста неприятно да карат по улици с ледени коловози или тогава имат кола по документи,която не се движи.Друг мотив може да бъде камъни в бъбреците. Може би друсането помага за разбиването им :D
        Разбирач си явно... щом сравняваш монтажа на едно окачване с поставянето на лепенки!Все интересни теми из тоя наш форум,да четеш и да се смееш ли,или да плачеш...
        Естествено, че лепенките и ремуса качват конете, иначе защо ще ги слагат? Не толкова, колкото окачването, ама пак е нещо. Виж, че всички състезателни коли са налепени с лепенки и са по 300+++ коня. Даже три плюса нищо не са.

        Коментар


          #19
          Еми въпрос на вкус.Аз пък не разбирам хората дето махат всички заводски надписи,емблеми,че и лайсни от колата и се радват колко била "изчистена".На мен не ми се струва изчистена ами изкорубена По тая логика да си измахаме и форумските стикери,защото са лепенки...Ползата от окачването на улицата е несравнимото удоволствие при шофиране в планински условия или по път с доста завои.През останалото време си е компромис с возията.
          EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
          Fiat Punto 1.2 16v Sporting

          Коментар


            #20
            Чшшшшттттт! Форумският стикер (кръглият) има вграден един кон в него, а големият - кон и половина до два! За турбо двигатели - два коня и четири кокошки, като не важи размяната на кон за кокошка.

            Коментар


              #21
              Това последното ми звучи малко като играта "момче с кофа-момиче с балон" :D
              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

              Коментар


                #22
                Супер зададен въпрос..Всички ходят на риба и по полянки и имат само една кола...Колега разшири си мирогледа.И се сваля основно поради 2 причини - по-стабилна става колата и е по-добре изглежда особенно с хубави джанти.А кадърно ли се сваля или се режат пружини тва е си е за друга тема.Основно си се прави от млади хора дето нямат семейство - камо ли деца :Д
                Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                Коментар


                  #23
                  ivailo rachev написа:
                  Ще дам мнение от личен опит.На старата ми кола(Браво) бях сложил спортно окачване и преправих бронята и беше на 3 пръста от земята.Първо с ниското окачване е осезаемо по-стабилна и има доста по-добро поведение на пътя.Отделно по-ниската кола изглежда по-добре погледната отстрани(лично мнение и не само мое).Трудно е по разбити пътища да се кара,даже на по-висок легнал полицай минавах на една страна,че опира,но така си ми харесваше.За риба и по поляни не съм и помислял да я вкарвам,като ми се наложи да ходя по такива места ходя с моята компания,а те са офроуд-аджии,така че все има с какво да отида.Имам си и зимна кола и Фиат-а не се караше зимата.Сега Алфата ми и тя е ниска,но бронята е малко по-нагоре и пак си ми харесва да е ниска,колкото и да трябват жертви предпочитам да е така.
                  На моят приятел колата му е на 5 см. от земята, с нея се качихме на Бяло камъне , ходили сме на язовир на палатки.......и къде ли не. Въпрос на навик и майсторско каране :D

                  Коментар


                    #24
                    тия 5см. за нищо ги нямаш вземи една линииика и виж колко са че така както го каза все едно до Бяло Камъне и местата по които ходите на палатка се стига по магистрала... е те така някои искат функционалност други я жертват само заради външния вид...
                    Haters Gonna Hate

                    Коментар


                      #25
                      Ама то е въпрос на майсторско каране бре.

                      Коментар


                        #26
                        Еб..си темата !
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #27
                          vili151279 написа:
                          ivailo rachev написа:
                          Ще дам мнение от личен опит.На старата ми кола(Браво) бях сложил спортно окачване и преправих бронята и беше на 3 пръста от земята.Първо с ниското окачване е осезаемо по-стабилна и има доста по-добро поведение на пътя.Отделно по-ниската кола изглежда по-добре погледната отстрани(лично мнение и не само мое).Трудно е по разбити пътища да се кара,даже на по-висок легнал полицай минавах на една страна,че опира,но така си ми харесваше.За риба и по поляни не съм и помислял да я вкарвам,като ми се наложи да ходя по такива места ходя с моята компания,а те са офроуд-аджии,така че все има с какво да отида.Имам си и зимна кола и Фиат-а не се караше зимата.Сега Алфата ми и тя е ниска,но бронята е малко по-нагоре и пак си ми харесва да е ниска,колкото и да трябват жертви предпочитам да е така.
                          На моят приятел колата му е на 5 см. от земята, с нея се качихме на Бяло камъне , ходили сме на язовир на палатки.......и къде ли не. Въпрос на навик и майсторско каране :D
                          Пхах... Колешке без да се обиждаш. Айде обясни ми как ти помага майсторското каране по поляната да минеш през трапове или коловози по големи от 5 см.Ще мине само ако твоя приятел майсторски кара един булдозер пред колата
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #28
                            това с маисторското каране ми е ясно твърдя че доста добре заобикалям дупките и знам от къде как да мина но браво с спортни пружини почертавам спортни не рязани неможе да се кара извън асфалт затова ги махнах моите ако караш само в града е супер не говоря за устоичивост или други а за визия другата причина по която ги махнах е че си ходя с колата на море и немога да стигна до плажа с тези пружини

                            Коментар


                              #29
                              Кола за писта - колкото се може по ниско до земята.....Кола за ежедневно каране - колкото се може по високо от земята....Кола за неделни разхотки и удоволствие - някъде по средата......Така е при мен.......
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                #30
                                ФЕРАРИСТ написа:
                                Кола за писта - колкото се може по ниско до земята.....Кола за ежедневно каране - колкото се може по високо от земята....Кола за неделни разхотки и удоволствие - някъде по средата......Така е при мен.......
                                Все едно говориш за всичко в едно = Ситроен ВХ, примерно
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X