Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

    Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?Направо им се чудя на тия хора как се оправят като карат по черни пътища или като идат на риба.Аз на една кола гледам да е колкото се може по висока отдолу.На пунтото съм му сложил максимално високи гуми и като карам по поляни пак ми опира отдолу бронята.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

    infineon написа:
    Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?Направо им се чудя на тия хора как се оправят като карат по черни пътища или като идат на риба.Аз на една кола гледам да е колкото се може по висока отдолу.На пунтото съм му сложил максимално високи гуми и като карам по поляни пак ми опира отдолу бронята.
    Е ми не са кърски ебачи карат само по шосе. :D
    Обичам си работата.

    Коментар


      #3
      Ми предполагам, че не върви да си накичиш цялата кола със спойлери, брони и други тунинг работи и да я оставиш да е висока като камион. Освен това си мисля, че като налееш толкова пари във въпросните части, някак си не е яко да отидеш за риба и да ги оставиш по поляните. Всичко е въпрос на вкус, де, ама сигурно няма да е приятно да разходиш подобна кола по черните пътища, особено пък, ако е направена добре. В момента, в който започнеш да тунинговаш даден автомобил, започваш да правиш компромиси, най-вече в посока лишения :D
      Fiat Bravo 1.6 16V '99
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      ------------------------------------------------------------
      Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!

      Коментар


        #4
        Попринцип колите се правят ниски с цела аеродинамика, и по добро поведение и сцепление на пътя. Едва ли ако имам хубава и спортна кола ще е карам където ми падне, това е само за удоволствое, не е за всекидневка ...

        --------------------

        Коментар


          #5
          Приеми факта, че не всички ходят за риба или си карат колите по полянки.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Защото при снижаване на колата се вдигат 15 коня, както и когато сложиш гърмящ ауспух и емблема и т.н. :D Вярно е,че не всики ходят по риба, ама предполагам им е доста неприятно да карат по улици с ледени коловози или тогава имат кола по документи,която не се движи.Друг мотив може да бъде камъни в бъбреците. Може би друсането помага за разбиването им :D
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Да .. не е приятно когато карам по неизчистени улици ... по разбити пътища .. и че трябва да заобикалям 1 километър в повече зада отида на работа, защото пътят е хубав .. Но като знам че всичко е пари ... и колко часа труд съсм си вложил в колата ... как да не я пазя? .. Ама никога немога да я вкарам в някоя поляна :D
              Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
              Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
              Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
              Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

              Коментар


                #8
                Ще дам мнение от личен опит.На старата ми кола(Браво) бях сложил спортно окачване и преправих бронята и беше на 3 пръста от земята.Първо с ниското окачване е осезаемо по-стабилна и има доста по-добро поведение на пътя.Отделно по-ниската кола изглежда по-добре погледната отстрани(лично мнение и не само мое).Трудно е по разбити пътища да се кара,даже на по-висок легнал полицай минавах на една страна,че опира,но така си ми харесваше.За риба и по поляни не съм и помислял да я вкарвам,като ми се наложи да ходя по такива места ходя с моята компания,а те са офроуд-аджии,така че все има с какво да отида.Имам си и зимна кола и Фиат-а не се караше зимата.Сега Алфата ми и тя е ниска,но бронята е малко по-нагоре и пак си ми харесва да е ниска,колкото и да трябват жертви предпочитам да е така.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  Re: Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

                  infineon написа:
                  Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?Направо им се чудя на тия хора как се оправят като карат по черни пътища или като идат на риба.Аз на една кола гледам да е колкото се може по висока отдолу.На пунтото съм му сложил максимално високи гуми и като карам по поляни пак ми опира отдолу бронята.
                  На първия въпрос?-Защото се снижава центъра на тежестта,освен това се увеличава ефекта на прилепване при висока скорост,и последното, се намалява челното съпротивление ,оттам и по-висока скорост на развиване....На втория?-Тоз който си сваля окачването, като я кара, винаги си има едно на ум.А тое , всеки един момент може да отнесе тази част от колата ,която е най-ниска....И на последния?! :D За нашите пътища ,както си направил ,е най-добре.Защото ,пътищата не са о т тези както съм ги виждал от Унгария нататък, и основната пътна настилка в БГ,е второкласна и третокласна,въпреки че по пътната карта на БГ ,ги водят първи и втори клас път.Причината така да го тълкувам е, че прекалено много неравностти и дупки има.....
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #10
                    Моята си дойде с окачване обаче си минавам откъдето трябва да мина без излишни колебания...естествено гледам да не оставя картер или някое гърне ама в крайна сметка да не е ставала кола.То ако ще е тъй да я оставям на пътя да вървя пеш в калта,снега,кишата и водата по-добре 1 чифт гумени ботуши вместо кола
                    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #11
                      Това съм го изпитал на собствен гръб. Харесах предишната си кола на външен вид много За добро или лошо беше тунингована (спортно окачване Билщайн амортисьори и пружини, разпънка спарко, и кит на Абарт оптичен).Душеше асфалта на една кутия цигари разстояние. Още с влизането в града спуках предната броня на първия спящ полицай Всяка пролет я вкарвах в бокса, за прагове и предна броня - лепене и пръскане.Ад беше да я карам зимата, дерях коловозите и плачех вътре. Просто се бях примирил, че всяка пролет ще влиза в бокса за оптика.Да кажа и за риболова, един път отидох с нея за риба. Слязох колкото можех до Дунава, за да пренеса по-бързо багажа. И на тръгване закачам стойката на радиатора на един камък, перките насичат радиатора - и честито - 350лв. за нов радиатор. Як риболов беше :D Те така, извода е - ниска кола, тунингова - не става за риболов по Дунава.
                      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                      Коментар


                        #12
                        Re: Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

                        betuk написа:
                        infineon написа:
                        Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?Направо им се чудя на тия хора как се оправят като карат по черни пътища или като идат на риба.Аз на една кола гледам да е колкото се може по висока отдолу.На пунтото съм му сложил максимално високи гуми и като карам по поляни пак ми опира отдолу бронята.
                        На първия въпрос?-Защото се снижава центъра на тежестта,освен това се увеличава ефекта на прилепване при висока скорост,и последното, се намалява челното съпротивление ,оттам и по-висока скорост на развиване....На втория?-Тоз който си сваля окачването, като я кара, винаги си има едно на ум.А тое , всеки един момент може да отнесе тази част от колата ,която е най-ниска....И на последния?! :D За нашите пътища ,както си направил ,е най-добре.Защото ,пътищата не са о т тези както съм ги виждал от Унгария нататък, и основната пътна настилка в БГ,е второкласна и третокласна,въпреки че по пътната карта на БГ ,ги водят първи и втори клас път.Причината така да го тълкувам е, че прекалено много неравностти и дупки има.....
                        За нисък център на тежеста хората са измислили боксер двигателите като на субару.Иначе е глупаво двигателя да е разположен високо, а да се мъчиш да я смъкнеш 5 см с окачването.А за развиването на по висока скорост не е ли по лесно да си купиш модел с по мощен двигател, отколкото да хванеш едно браво 1.2 примерно и да се мъчиш как да му изцедиш ощ 10 км в час отгоре.Миналата зима в големия сняг при опит да изляза от коловоз веднъж заседнах с прага върху леда. Чудно ми е какво правите в такава ситуация с тунинг "бегачките".
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Според мен не ги правят, по-скоро някой маниак си е продал колата и някой, който не го е грижа за тунинга, я е купил и ходи за риба.
                          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                          Коментар


                            #14
                            Re: Защо тунинг маниаците си правят колите ниски

                            infineon написа:
                            Защо тунинг маниаците си правят колите по ниски?.
                            По същата причина жените се изрусяват...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              muns61, e това е истинският точен отговор! И колегата Ивайло Рачев горе го каза - извън състезателна писта няма практическа полза, просто му е по-симпатично за окото.

                              Коментар

                              Working...
                              X