Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Форд Фокус 1.8 TDdi (90к.с.) МК1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Kuku написа:
    Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен Двигателя е здрав, а и колата е хубава
    Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :D
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      Колега само да знаеш,че Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.А иначе сериозно Зет ми караше такъв и беше супер доволен докато не започнаха проблеми от горивото,скъса му нервите .В един момент прогледна и сега е на Пунто а Форда на вторични
      EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
      EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
      FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.

      Коментар


        #18
        BO написа:
        Kuku написа:
        Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен Двигателя е здрав, а и колата е хубава
        Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :D
        От търговската мрежа.Цената на свещите даже май е с монтаж в сервиза на много близък приятел

        Коментар


          #19
          Kuku написа:
          BO написа:
          Kuku написа:
          Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен Двигателя е здрав, а и колата е хубава
          Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :D
          От търговската мрежа.Цената на свещите даже май е с монтаж в сервиза на много близък приятел
          Ами в този случай на това ли му викаш нищо фрапиращо?То по-скъпо от официалните цени на представителите на БМВ бе.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            diko661 написа:
            Колега само да знаеш,че Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.А иначе сериозно Зет ми караше такъв и беше супер доволен докато не започнаха проблеми от горивото,скъса му нервите .В един момент прогледна и сега е на Пунто а Форда на вторични
            Що ? За ФИАТ, какво викат хората ? :P ПС: БГ човека е странно същество. Управлява се и винаги се води от слухове. Превръща си ги в аксиоми и след това си ги издига в култ.
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #21
              BO написа:
              Kuku написа:
              BO написа:
              Kuku написа:
              Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен Двигателя е здрав, а и колата е хубава
              Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :D
              От търговската мрежа.Цената на свещите даже май е с монтаж в сервиза на много близък приятел
              Ами в този случай на това ли му викаш нищо фрапиращо?То по-скъпо от официалните цени на представителите на БМВ бе.
              Специално заради теб звънях на момчето в сервиза.60лв. са общо 4-те свещи. А 200лв. е била общата сметка за свещите, помпата и труда

              Коментар


                #22
                diko661 написа:
                Колега само да знаеш,че Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.А иначе сериозно Зет ми караше такъв и беше супер доволен докато не започнаха проблеми от горивото,скъса му нервите .В един момент прогледна и сега е на Пунто а Форда на вторични
                Твоя зет е карал Форд Фокус и го е хвърлил на фторични ?!?!?! тая кола дори и със съсипана ГНП струва много-повече от колкото ще вземе от вторичните...майтапиш ли се ?
                Brava td100 1999г.
                CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                Форд Фокус 1.8 Тдди
                http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                Коментар


                  #23
                  Kuku написа:
                  BO написа:
                  Kuku написа:
                  BO написа:
                  Kuku написа:
                  Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен Двигателя е здрав, а и колата е хубава
                  Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :D
                  От търговската мрежа.Цената на свещите даже май е с монтаж в сервиза на много близък приятел
                  Ами в този случай на това ли му викаш нищо фрапиращо?То по-скъпо от официалните цени на представителите на БМВ бе.
                  Специално заради теб звънях на момчето в сервиза.60лв. са общо 4-те свещи. А 200лв. е била общата сметка за свещите, помпата и труда
                  Това вече е друга работа. :D
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    Кво викате ?... Да скачаме във Форд-овете значи. :P
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #25
                      Да, моя грешка. Новата информация прави ФИкуса още по-примамлива оферта :DАми, защо не - за Мондео 2004г. с дизеловия 155к.с. двигател също съм чувал много добри отзиви

                      Коментар


                        #26
                        Винаги преди да си взема кола,проверявам цените на повечето части (обслужващи,окачване) останах приятно изненадан от цените за Фокуса,е има и елементи които са си скъпи но във всички коли ги има.Сравнена с други коли от същите години на призводство е изгодна...обслужването е една идея по ефтино или много близко с Бравата ми !!!
                        Brava td100 1999г.
                        CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                        http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                        Форд Фокус 1.8 Тдди
                        http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                        Коментар


                          #27
                          А нее, Мондео не. Даже Мотопфое не го препоръчваха когато още бяхме на Форд, а баща ми си го беше харесал... Сервизите им бяха пълни предимно с Мондеота. При Форд и 1.4дизела от тия години е по-добре да се избягва. На нова фиеста за около 1год и няколко месеца се наложи да сменят 2пъти двигател, защото не можаха да разберат защо не държи обороти... Общо взето през по-голямата част от времето карахме оборотен фокус бензин 1.6 - 10/100 е без проблем в София :D

                          Коментар


                            #28
                            diko661 написа:
                            ... Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.
                            Съседа през миналото Лято ходи да бачка в Швеция. Мина над 10 000 км без грам проблем и се върна в началота на Септември. А Ескорта въобще не е първа младост - само на 22 години, но е поддържан. Всяка Зима го викат по 4-5 пъти в големите снегове да вади някой японка или германка от преспите и харчи по 4 на 100 най-обикновенна нафта.Преди 2-3 години му се случи да спре изведнъж по пътя от морето, но с един два удара на точното място се оправи и се прибра благополучно.
                            Няма начин да няма начин!

                            Коментар


                              #29
                              nikolovvd написа:
                              diko661 написа:
                              ... Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.
                              Съседа през миналото Лято ходи да бачка в Швеция. Мина над 10 000 км без грам проблем и се върна в началота на Септември. А Ескорта въобще не е първа младост - само на 22 години, но е поддържан. Всяка Зима го викат по 4-5 пъти в големите снегове да вади някой японка или германка от преспите и харчи по 4 на 100 най-обикновенна нафта.Преди 2-3 години му се случи да спре изведнъж по пътя от морето, но с един два удара на точното място се оправи и се прибра благополучно.
                              Аз имам преки наблюдения от Форд Ескорт 1.6 Д. Предполагам, че за този модел говориш. Железен. Беше на брат ми. Купи си го, като първа своя кола през далечната вече 1997 година. Форда му беше 86 - ти набор, каран в Германия и произведен в Испания. Едва преди 3-4 години загуби компресия скъсан от каране. Заслужаваше си ремонта, но пък вече гниеше...и го погребахме с почести. :D
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                #30
                                ntodorov написа:
                                И аз взех да налитам на тези Фордове...От 16-17 години служебните ни коли са такива. Всякакви дизелови двигатели ( от ТД до ТДЦИ) и модели имаме ( Галакси, Турнео, Фокуси, Рейнджъри, S-max). Ами кучета са. Карат се нон стоп и зима и лете. Едва сега първите ни ТД започват да сдават багажа откъм компресия, но са коли над 400 000 км. без ремонти по ДВГ или помпи. За дюзи не съм чул да имат проблеми...А на всички е ясно как се кара служебна кола.
                                За какъв период от време са тия километри,ако годишно не падат под 20 000км, бих приел че са здрави, но ако се карат годишно 6-7 хиляди, тук вече не съм съгласен, защото , двигателя го мори на най-вече температурннте разлики при експлоатация, колкото по-често и на къси интервали се ползва/КАРА/,толкова по-често ще дават проблеми,независимо километрите.В едно предаване по немски канал,не-помня кой, инженер от ВАГ групата се изказа за здравината на двигателите .,независимо дизел ли е или бензин.Всичко зависи от неговата експлоатация, ако годишно двигателя навърта 20 хил.км, спокойно може да изкара 400 хил.километра ,без даде проблем, това е за бензиновите коли, а за дизелите, там цифрата бе 800 хил до милион без да се отваря мотора.Така че ,здрави мотори няма, има правилно експлоатирани, и мърляви експлоатирани мотори.....Виждал съм мотор, няма и 100хип, да е прецакан от недоглеждане на нивото за масло, пък камо ли, и за смяна,като изключим фабрично технолигични дефекти, на дадена част от мотора.
                                Fiat palio 1.7td

                                Коментар

                                Working...
                                X