Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за Типо 1,6 моноинжекция

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за Типо 1,6 моноинжекция

    Здравейте колеги.Реших да купя на децата някаква кола за придвижване от точка А до точка Б и като се има предвид че са отскро шофьори , неми се рискува с нещо по-ново все пак според мен не е лошо да понатрупат и опит дори и по ремонта.Та вчера ходих да оглеждам едно Типо 1,6 моно 1993г. на пръв поглед е много добро с АГУ ,добри гуми и си личи, че е гледана кола или по-скоро не карана, защото още не е сменен ангренажа от как то е закупена ,защото по сервизната книжка има още километри ,а жена му е минала едва 4 хил.км. за две години Та с две думи ме интерисува 1000 лв. как Ви се виждат за такъв автомобил?Колко приблизително би струвало обслужването му т.е. ремък,ролки ,филтри. И ако някой знае и цена на прехвърлянето .
    FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
    FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
    FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
    HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

    #2
    Моето типо е 1,4 моно и понеже и по 1,6 съм се борил 1-2 пъти,на съседа,смея да заявя,че освен запалването(при неговата е с две бубини без дистрибуторна капачка) двигателите са механично почти еднакви,естествено без очевидната разлика с обема Да ти кажа честно,ако колата е наистина гледана и в добро здраве си заслужава парите.Моята не бих дал за по-малко от 1500лв. Може би само ако съм на зор. Но от Типо до типо разликите са огромни, виждал съм невероятни бараки....просто отчайващи.Ремъкът,в зависимост от марката и отстъпките, е от 10 до 20 и малко лева. Ролката при 1,4 може да не се сменя цялата,а само лагерът и, но и цялата последно беше около 30лв без отстъпки,но това съм го гледал отдавна. Филтрите, като на всяка друга по-проста кола - от 5 до 10лв за маслен и толкова за въздушен.Трябва да се погледне с каква резба е масления,често по каталог се случва да ги объркат.Добре е,че колата е 93г.,понеже след фейслифта има някаква антикорозионна обработка,която досега изглежда надеждна,поне при мен. Няма никъде избила ръжда,освен където е удрян пода примерно. Имат си и разни болежки,но като цяло за 5+ години с три сваляния на скоростната кутия и два нейни ремонта(правени от мен обаче - семеринг и лагери),нов съединител,задни амортисъори,два пъти термостат,нова спирачна помпа,дежурните носачи,заради шарнирите(препоръчам рециклиране,че единият нов изкара година някъде и нищожен пробег),смяна на всичко кофти с ново и т.н. колата ми е изяла има няма 500лв.Най-много мразя да й обезвъздушавам спирачките на тази кола.Става някак си много трудно и бавно в сравнение с други,а уж процедурата е същата.Иначе - малък багажник,когато човек има по-голяма газова бутилка,но път мнооого място в купето.Не съм се качвал в по-просторен автомобил от този клас,че напоследък и от много по-високи класове.Може би нещо с два класа нагоре поне.Успех и гледайте внимателно,пък то пак нещо ще роди,но като цяло добри коли са.
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    Коментар


      #3
      Благодаря колега.Явно и аз вече се реших,защото гледах и едно Punto JDT1.9 цената му е три пъти по -висока ,двигателя е супер , интериора е без забележки единствения недостатък е, че е внос от Германия и купето е прехванало нещо от Опел или сдве думи го няма Затова се спирам на по-евтиния вариант -Типото и после "Дим да го няма"А и по принцип като за кола на която ще придобиват шофьорски навици не е зле . После с хубавото лесно се свиква :D само здраве да има. :D Весели празници на всички колеги
      FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
      FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
      FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
      HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

      Коментар


        #4
        Прехвълянето на моето в Плевен излезна към 60-70 лв. по спомен.Иначе фейслифта е доста по-красиво,но 1.6 i.e си е каприз.ТПС,ламбда сонда,стъпков мотор - консумативи ... Ако се кара нормално гори що годе прилично,почне ли да се настъпва обаче става ламята Спаска. Обслужването е евтино (ремъци,ролки),масло каквото купиш,но те съветвам Репсол.От това съм най-доволен.Окачването не се надявай да е евтино.Особенно ако е с АБС.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар

        Working...
        X