Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предимство при кръгово движение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    nedialko- написа:
    Immortal написа:
    popara801 написа:
    Няма кво да се спори по темата.Навлезлият в кръговото е с предимство.Този на който му предстои да навлезе се съобразява с това дали идват коли по посока на кръговото.Елена Елена невероятна си.Само с автобуса и да не си седнала в кола да караш.
    Митак, не си прав.Няма такова нещо като "навлезлият в кръговото е с предимство".В действащите ЗДвП и Правилник НИКЪДЕ не се разглежда понятието кръгово движение. Освен в описанието на знаците, които го обозначават.НЯМА СПЕЦИАЛНИ ПРАВИЛА ЗА ДВИЖЕНИЕ В ТАКОВА КРЪСТОВИЩЕ. ТАМ СИ ВАЖАТ ПРАВИЛАТА ЗА ДВИЖЕНИЕ В НОРМАЛНО КРЪСТОВИЩЕ. Ако е регулирано със светофари като това до Сточна гара - гледаш светофарите.Ако е регулирано със знаци - гледаш знаците - в Бургас например си с предимство ако си в кръга. В Ямбол до ХЕИ - не си с предимство ако си в кръга, с предимство са идващите по булеварда.Ако не е регулирано - важи правилото на дясно-стоящия (аз лично никъде в България такова не съм виждал, а смея да твърдя че пътувам много и познавам всички големи градове в страната добре).
    мисля, че това мнение изчерпва всичко по въпроса, а някои колеги да четат добре аз лично нерегулирано кръгово не съм виждал
    Абсолютно.Това съм и написал.След като преди да влезеш имаш знак номер 1,след като си навлязъл означава,че вече си на път с предимство.Кво не разбрахте?Дидо ти си писал,че не съм прав,а след това си написал същото с други думи.
    FIAT BRAVO 1.6
    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

    Коментар


      #32
      В един друг форум имаше даже и анкета за това кой е с предимство... резултатите бяха почти равни ... просто в България опорочават основната идея на "кръговото движение", независимо от точната формулировка, каквато между другото липсва в закона ...

      Коментар


        #33
        Митаче, спорът е за нерегулирано кръстовище. Когато е регулирано е ясно.Останах с впечатление, че ти твърдиш, че който е в кръстовището е с предимство, когато лиспват знаци, а то не е така.Ако не съм те разбрал - извинявам се.

        Коментар


          #34
          Immortal написа:
          Останах с впечатление, че ти твърдиш, че който е в кръстовището е с предимство, когато лиспват знаци, а то не е така..
          Кога си в кръстовището и кога не си ? И не на последно място- къде са границите на кръстовището ?

          Коментар


            #35
            Airfan написа:
            Тези кръстовища, които са изброени в Пловдив са регулирани със знаци. Когато са нерегулирани кръстовища, били те кръгови, ромбоидни и т.н. важи правилото за дясно стоящия.
            Точно така, щом няма допълнителни знаци да указват кой е спредимство, но има знак който показва че навлизаме в кръгово кръстовище, то действа правилото за десно стоящия е с предимство,но това доколкото съм запознат с новите изисквания на европа, е задължително да има допълнителни табели които да дават ясна представа на водача за всеки определен участък от пътя или кръстовище. :D
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #36
              jorko написа:
              Immortal написа:
              Останах с впечатление, че ти твърдиш, че който е в кръстовището е с предимство, когато лиспват знаци, а то не е така..
              Кога си в кръстовището и кога не си ? И не на последно място- къде са границите на кръстовището ?
              Щом минеш перпендикулярната линия на знака който е поставен непосредствено преди кръстовище, то вече си в зоната на кръстовището.А действието, е до излизането от кръстовището, демек влиза правилото, ако няма друг знак или маркировка който да указва края на деиствието/зона/,то важи правилото: до следващото отклонение ,или кръстовище....
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #37
                Аз действам на принципа "аз знам, че съм с предимство, ама не знам другия знае ли го" . По темата, не съм виждал нерегулирано кръгово. Инъче всички са различни според знаците.
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #38
                  Ние си дискутираме правилата за движение на нерегулирани кръстовища, а вече съм напълно убедена, че има хора, които не разпознават и знаците. Как изобщо шофират? Преди малко една жена щеше да ми удари колата, защото навлезе в стеснен участък при наличието на знак Б5 "Пропусни насрещнодвижещите се пътни превозни средства" и дори не реагира, че ми отнема предимството.
                  http://www.youtube.com/watch?v=flgNCrXaeA0

                  Коментар


                    #39
                    GbGzTeaM написа:
                    Седя и са чудя, хубав спор водите, ама къде го намерихте това "нерегулирано кръгово" или просто ей така си спорите ? :D
                    Току що минах през 2 такива кръгови и се сетих за тази тема във форума. На паркинга на Jumbo на Ботевградско шосе в София, кръговите не са регулирани.
                    http://www.youtube.com/watch?v=flgNCrXaeA0

                    Коментар


                      #40
                      jenshen73 написа:
                      Масово не се спира на знак СТОП, а ние спорим за сложни кръстовища като кръговите. Толкова пъти ми се е искало да не съм с любимата кола, а с някой ЗИЛ, че да имам вградена кола вместо броня...
                      Абсолютно си прав! Шофьорите масово не познават знаците, как да очакваме да ги спазват. Сигурен съм, че 90% от шофьорите по пътищата ако им изкочи регулировчик и регулира с сигналите по правилника ще глътнат бастуна. Това нерегулирано кръгово си е направо висша математика.

                      Коментар

                      Working...
                      X