Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Франсетата не ги правят хубави дизелите? Например 1,5 го хвалят по форумите...

    Коментар


      Но пък 1.9 мятка турбини за закуска.Немските премиум марки ги засегнах само в разговора с Томазо, въпреки, че по поддръжка едва ли отстъпват много на Мазда

      Коментар


        Но пък 1.9 мятка турбини за закуска.Немските премиум марки ги засегнах само в разговора с Томазо, въпреки, че по поддръжка едва ли отстъпват много на Мазда

        Коментар


          БМВ или Мерцедес да си търси колегата и да не прави щуротии - втори път му го казваме.

          Коментар


            emzo написа:
            Лично аз никога няма да си купя dci
            И аз така. Приятел с Лагуна 2, 1.9 dCi. Първо турбината смени, която е консуматив там, после основен ремонт. От този дизел на Рено недоволните не са малко.
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              Humppa написа:
              Франсетата не ги правят хубави дизелите? Например 1,5 го хвалят по форумите...
              HDI го хвалят много, аз затова такъв взех, засега няма ядки ама ще видим. Имам приятел с 2.0 HDI, който от 3 години редовно го кара на 4К оборота. Грешка няма
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                PASSARELLA написа:
                tyson написа:
                Някой може ли да изкаже мнение за поддръжката на Мерцедеса от предложението на PASSARELLA ?
                Значи стоиш и гледаш сега мненията и разбираш кой се е докосвал до Мерцедес и кой не.Аз от 3 години, освен масло филтри и бензин - разходи нямам. Цените на частите са по-евтини от на Мареа и Алфа 166. Като Бонус - поддържан екземпляр - няма кога да го строши.Да не говорим, че 270 дизел е един от много добрите мотори на Мерцедес. Нещо повече - сложено за една година време, ако един Мерцедес излезе по-скъп за поддръжка от който и да е италиански автомобил на същите години, аз съм готов да му възстановя разходите на Хумпа по поддръжка - нотариално ще се подпиша.
                Братчед, не се изхвърляй толкоз.Карам служебен Мерцедес, който посещава сервиза по-често, отколкото всички останали коли до които съм се докосвал. Да не говорим какво дърво е вътре. То бива бива, ама никакъв и намек за дизайн няма в това...нещо. При това е купен от БалканСтар, чисто нов, не е каран навън и цялата му история ми е пред очите. Не знам защо, но като му се кача, винаги го асоциирам с учебния ЗИЛ, който карах едно време.А на Капата за 1 година минах 45 хил. км без да пипам нищо по нея. Ама нищо. Само 2 тампона отзад по 8 лв съм сменил и един реглаж на задницата за 20 лв. Туй то. Преди това Дедрата я карах 4 години без да разбере какво е това сервиз. Единствено консумативи съм сменял.

                Коментар


                  нищо не си пипал ама и тропа като за последно.Има хора, които карат нищо не пипат и колите им са пред разпадане, има хора , които при най-малкото тропане - сменят, квото трябва.По нашите пътища - 2 и повече години нищо не съм пипал = кошница отвсякъде !Да не говорим, че има хора по 20 000км масло не сменят
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    По нашите пътища - 2 и повече години нищо не съм пипал = кошница отвсякъде !
                    1 година. Иначе какво излиза сега - на Мецедес дизела не става, френските са калпави, маздите били проблемни, TDi и той се чупел, дори митичния жетеде имал кусури. Явно не е до страната производител, ами като цяло дизела си е един голям проблем
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      VAG TDI, това е мотора, много по-лесно се тюнингова от жабарския дизел, повече железа има, по-достъпни, по-масов.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Въпроса е на какво купе, че "лонгори" като мен над 1,85м има бая. Аз като седна в клас Голф, зад мен забрави освен чанта да седи .

                        Коментар


                          Ами то затова има форуми. Аз с цел да не съм фанатичен в избора си отново на Либра, реших да направя обективен и информиран избор - посветих няколко дена на детайлен преглед на форумите на различните марки. Гледах дизелови автомобили от среден клас - започнах от японските... бая ровене и четене падна, придружено с установяване на ужасяващи, неизвестни за мен до този момент факти свързани с често срещани проблеми и дефекти и... умопомрачителни цени на части и ремонти... Накрая стигнах до извода, че по-добре познатото "зло", отколкото скок в бездната на неизвестността. Каквато и кола да се вземе ще има разходи по нея (в зависимост от претенциозността на собственика) да се приведе в състояние гарантиращо надеждност и комфорт. На мен тови ми струваше доста скъпо (полуоски и съединител + стандартното обслужване = 2000 лева), но пък за сметка на това абсолютно безпроблемни 53000 км за 14 месеца, с основа за още поне толкова без да се бара нещо съществено. Състоянието на автомобила е функция от поддръжката, състоянието на пътищата и качествата на водача.
                          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                          Коментар


                            dikanio написа:
                            emzo написа:
                            По нашите пътища - 2 и повече години нищо не съм пипал = кошница отвсякъде !
                            1 година. Иначе какво излиза сега - на Мецедес дизела не става, френските са калпави, маздите били проблемни, TDi и той се чупел, дори митичния жетеде имал кусури. Явно не е до страната производител, ами като цяло дизела си е един голям проблем
                            Аааааааааа, не така - оплюхме конкретни модели и конкретни дизелови модификации, а не дизеловите автомобили изцяло И все пак, мисля, че Мазда не е най-сполучливия избор - то си е Форд, като Волво и Ягуар От Японските май най-добре СУБАРУ! Поддръжката не е много по-скъпа от МазНа, има 4х4 и не се среща на всеки светофар

                            Коментар


                              dikanio написа:
                              Иначе какво излиза сега - на Мецедес дизела не става, френските са калпави, маздите били проблемни, TDi и той се чупел, дори митичния жетеде имал кусури. Явно не е до страната производител, ами като цяло дизела си е един голям проблем
                              Не, изводът май е друг - опитваме се да таковаме дявола във въздуха.Да купим кола на 7-8 години и тя да е по-добра отколкото като излезе от завода като това разбира се ни струва съвсем малко, по възможност нищо.
                              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                              Коментар


                                За Субару, мое наблюдение, е че джамбазите се усетиха и леко по-леко покачиха цените, близки до тези на немските "премиум" марки. Трябва да пробвам някой Форестер, че отдавна са ми на душата

                                Коментар

                                Working...
                                X