Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маздата е много хубава, поне на външен вид. Провери в техния форум за чести ремонти и цени. За тези печки също съм чел, че доста често се развалят, а ремонта е безбожно скъп, но като екстра е страхотно, спор няма. Навигацията за нас е доста безполезна функция. Едно обновяване на картата е стотици левове. Стойка за телефона е по-добрата инвестиция
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      Tempras написа:
      Да, сам се усетих че от гледна точка на класата не е много коректно и затова най-долу в поста направих друго сравнение в което немската кола припада. Карал съм пряк конкурент на алфата - E39 525d Common Rail 2003г. За 6500лв някъде, колкото струва и алфата от подписа ми получаваш... хмм... 5 скорости вместо 6, поне за мен далеч по-малко удоволствие от шофирането, CD вместо CD changer, едно мъничко монохромно дисплейче на радиото вместо 5 инчово цветно LCD (ICS), нищо вместо навигация. За темпомат само си мечтаеш. 12 коня по-малко, седалки с ръчно регулиране вместо ел. седалки с памет... Не се сещам какво още имаш повече ако си купиш 166-цата. А да, ел. прибиране на огледалата. Ако искаш такова E39 което да има екстрите на алфата, а особено ако е и автомат 9-10 000лв не те оправят . И за чий, питам аз?
      Колко си заблуден, друже. Защо сравняваш някакви 2 конкретни автомобила като екстри?На всяка една твоя екстра на Алфата, която се сетиш, не която ти имаш конкретно, аз ще изброявам 2 екстри на БМВ-то, които не може да ги намериш в Алфата ти като модел? Навит ли си?
      ls1 написа:
      Аз тоя разговор за/против немските коли съм го водил с моя майстор. Той ми даде няколко примера.На моя сценик пролетта радиатора му даде фира и беше за смяна. Водя колата при моя майстор, човека се обажда да поръча радиатор. И се почва. За тоя автомобил, тоя модел, това гориво, с климатик, тая и тая година - три различни радиатора. Това е единичен конкретен пример, но общо взето каквото и да поръчва за сценика се минава през тоя филм, описва частта по телефона, понеже има няколко варианта. А (според него) с немските автомобили не било така. Казваш данните - ей тая е частта, точка. Дали е точно така вие ще кажете, аз си цитирам майстора. Другото което ми дава за пример е разглабянето, което се налага да направи по сценика за да стигне до тази или онази част. И пак сценика бил добре, с еспаса например достъпа до каквото и да е бил пълен кошмар, разглабяш половината кола. А с немските (според него) достъпа бил много по-лесен и разглабянето по-малко. Също с френските понякога диагностиката е трудна, не знаеш кое създава проблема. При мен ремъка беше почнал да изскача, майстора ми директно ми каза ’човек, не си първия, това им е болка на сцениците, обаче ти казвам - няма как да знам от кое е. Някоя ролка е, коя - Божа работа’. И почнахме да сменяме една по една (минавайки пак през филма с различните части) докато накрая нацелихме точната, само дето удоволствието ми струваше...абе бая. Докато при немските (според него) не било така, веднага можело да се каже в такъв случай кое е причината. Това е само гледна точка, разбира се, но е обяснението на моя майстор защо той, пък и по сервизите, масово се хвалят фолксвагените.
      Сега аз да кажа.Преди 10-на дни качих Мултиплата на оглед, за да видя какво има още да се прави. С "радост" установих, че от сглобките на радиатора сълзи антифриз. За тия 3 месеца притежание изчезнаха около 300-400мл. Добре, че го открих, та да знам, че не е болка за умиране.Та какво последва? Естествено поръчка на радиатор.Искаш ли да ти дам рамата на колата и каквото си поискаш, без ролетка, за да го мериш и да ми поръчаш един радиатор за Мултипла?Всичко имаш право да ползваш, без ролетка, за да му измериш реалните размери?
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        Humppa, огледай за ръжда долните ръбове на вратите и отдолу всичко.Навсякъде по списанията го пишат, отделно семейни приятели си купиха такава още като нова и имаше сервизна акция по допълнително "консервиране". Иначе я дават за изключително надеждна.Имам някакъв спомен, че съединителят беше доста скъп, че моите познати го сменяха. Ама км-те бяха големи, макар че като гледам и тази, която си харесал е на 200хил.Печката е наистина страхотна екстра. Само който я е ползвал може да я оцени :D Но си похапва нафтичка де :D Поне на Дукато се усеща :D

        Коментар


          Този обявен пробег от 205 k се надявам да е реален. Но ще се огледам и за други автомобили в Сф.

          Коментар


            Бо, съжалявам, не разбирам какво искаш да ми кажеш. Ако поясниш вероятно ще ти отговоря.

            Коментар


              tyson написа:
              Мечтая си аз за една МАзда 6, комби, дизел, с печка Уебасто. ... Страхотен избор, вкусовете ни съвпадат
              И аз така, но нямам нужда от комби и седан ме устройва, даже Мазда 3, че е по-малка. Humppa, тази може и да има втори комплект лети джанти, защото задните са прави петолъчки, а предните - "усукани" петолъчки. Възможно е да са сменени само двете предни със зимни гуми, а задните да са от летния комплект. Два комплекта - още един плюс за теб. Възможно е обаче и джантите да са сбирщайн.

              Коментар


                BO написа:
                Tempras написа:
                Да, сам се усетих че от гледна точка на класата не е много коректно и затова най-долу в поста направих друго сравнение в което немската кола припада. Карал съм пряк конкурент на алфата - E39 525d Common Rail 2003г. За 6500лв някъде, колкото струва и алфата от подписа ми получаваш... хмм... 5 скорости вместо 6, поне за мен далеч по-малко удоволствие от шофирането, CD вместо CD changer, едно мъничко монохромно дисплейче на радиото вместо 5 инчово цветно LCD (ICS), нищо вместо навигация. За темпомат само си мечтаеш. 12 коня по-малко, седалки с ръчно регулиране вместо ел. седалки с памет... Не се сещам какво още имаш повече ако си купиш 166-цата. А да, ел. прибиране на огледалата. Ако искаш такова E39 което да има екстрите на алфата, а особено ако е и автомат 9-10 000лв не те оправят . И за чий, питам аз?
                Колко си заблуден, друже. Защо сравняваш някакви 2 конкретни автомобила като екстри?На всяка една твоя екстра на Алфата, която се сетиш, не която ти имаш конкретно, аз ще изброявам 2 екстри на БМВ-то, които не може да ги намериш в Алфата ти като модел? Навит ли си?
                Защо сравнявам 2 конкретни автомобила ли?Ами друже, сравнявам ги защото са в един ценови диапазон, не е много трудно да се сетиш. И сигурно защото дърто Е39 което има екстрите на алфата не струва 6500, а 10 000. И защото не виждам смисъла да дам 4000 отгоре за да карам BMW с темпомат, кожа, седалка с памет и автоматична кутия. Иначе за това което ми предлагаш - навит съм. Но първо искам да ми намериш от мобиле/карс.бг едно Е39 за 6500, което да има всичко, което има 166 - тя струва толкова. :D :D :D Успех.
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  Бе тя и 20 годишна циганка има същото като на 20 годишна българка, ама аз нема да си взема циганката...

                  Коментар


                    Благодаря за hint-a с джантите, не бях забелязал разликата. Джантите даже въобще не ги бях загледал...

                    Коментар


                      PASSARELLA написа:
                      Бе тя и 20 годишна циганка има същото като на 20 годишна българка, ама аз нема да си взема циганката...
                      Защо наричаш италианците - цигани?

                      Коментар


                        Kuku написа:
                        PASSARELLA написа:
                        Бе тя и 20 годишна циганка има същото като на 20 годишна българка, ама аз нема да си взема циганката...
                        Защо наричаш италианците - цигани?
                        Неволно...Ама ето, че се разбра’аме

                        Коментар


                          Малко по тъча, надявам се Хъмпа да ме извини Как не стана изобщо на въпрос за кола от класа 2000-3000лвТемата ,,избуя,,до 8000-10000лв от нищото.Имаше една тема -похвали се -оплачи се-изправи ми се косата от рев и лошотии.Ей тука дали се заглеждат данъчни. Но като цяло разговора върви в посока оправяме се щом посред зима хоп кола за 10 000. Весели празници на всички!!! :D
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар


                            Прегледай темата за равносметките. Там съм писал също. 2011 беше гадна. 2012 започна гадно, но завършва с тема за кола за 7 000 лв. Надявам се 2013 да завърши с тема за избор на джип за 20 000 лв.

                            Коментар


                              Е пък тия джипови мераци изобщо не мога да ги разбера-ако ще е ,,престиж,, не е ли същото да сложа на предното стъкло на бравата извлечение от банката за 20 000лв Или ми станаха множко годинките...........
                              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                              Коментар


                                Това по=добра оферта ли е: http://www.cars.bg/u810324Всичко платено, липсата на печка може да се прежали. Това, че е платено всичко ще ми спести главоболия, разправии и висене по опашки...П.П. Абе това за джипката беше майтап Но все пак, надявам се 2013-та да е по-добра за всички ни!

                                Коментар

                                Working...
                                X