Маздата е много хубава, поне на външен вид. Провери в техния форум за чести ремонти и цени. За тези печки също съм чел, че доста често се развалят, а ремонта е безбожно скъп, но като екстра е страхотно, спор няма. Навигацията за нас е доста безполезна функция. Едно обновяване на картата е стотици левове. Стойка за телефона е по-добрата инвестиция
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?
Collapse
X
-
Tempras написа:Да, сам се усетих че от гледна точка на класата не е много коректно и затова най-долу в поста направих друго сравнение в което немската кола припада. Карал съм пряк конкурент на алфата - E39 525d Common Rail 2003г. За 6500лв някъде, колкото струва и алфата от подписа ми получаваш... хмм... 5 скорости вместо 6, поне за мен далеч по-малко удоволствие от шофирането, CD вместо CD changer, едно мъничко монохромно дисплейче на радиото вместо 5 инчово цветно LCD (ICS), нищо вместо навигация. За темпомат само си мечтаеш. 12 коня по-малко, седалки с ръчно регулиране вместо ел. седалки с памет... Не се сещам какво още имаш повече ако си купиш 166-цата. А да, ел. прибиране на огледалата. Ако искаш такова E39 което да има екстрите на алфата, а особено ако е и автомат 9-10 000лв не те оправят . И за чий, питам аз?ls1 написа:Аз тоя разговор за/против немските коли съм го водил с моя майстор. Той ми даде няколко примера.На моя сценик пролетта радиатора му даде фира и беше за смяна. Водя колата при моя майстор, човека се обажда да поръча радиатор. И се почва. За тоя автомобил, тоя модел, това гориво, с климатик, тая и тая година - три различни радиатора. Това е единичен конкретен пример, но общо взето каквото и да поръчва за сценика се минава през тоя филм, описва частта по телефона, понеже има няколко варианта. А (според него) с немските автомобили не било така. Казваш данните - ей тая е частта, точка. Дали е точно така вие ще кажете, аз си цитирам майстора. Другото което ми дава за пример е разглабянето, което се налага да направи по сценика за да стигне до тази или онази част. И пак сценика бил добре, с еспаса например достъпа до каквото и да е бил пълен кошмар, разглабяш половината кола. А с немските (според него) достъпа бил много по-лесен и разглабянето по-малко. Също с френските понякога диагностиката е трудна, не знаеш кое създава проблема. При мен ремъка беше почнал да изскача, майстора ми директно ми каза ’човек, не си първия, това им е болка на сцениците, обаче ти казвам - няма как да знам от кое е. Някоя ролка е, коя - Божа работа’. И почнахме да сменяме една по една (минавайки пак през филма с различните части) докато накрая нацелихме точната, само дето удоволствието ми струваше...абе бая. Докато при немските (според него) не било така, веднага можело да се каже в такъв случай кое е причината. Това е само гледна точка, разбира се, но е обяснението на моя майстор защо той, пък и по сервизите, масово се хвалят фолксвагените.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Humppa, огледай за ръжда долните ръбове на вратите и отдолу всичко.Навсякъде по списанията го пишат, отделно семейни приятели си купиха такава още като нова и имаше сервизна акция по допълнително "консервиране". Иначе я дават за изключително надеждна.Имам някакъв спомен, че съединителят беше доста скъп, че моите познати го сменяха. Ама км-те бяха големи, макар че като гледам и тази, която си харесал е на 200хил.Печката е наистина страхотна екстра. Само който я е ползвал може да я оцени :D Но си похапва нафтичка де :D Поне на Дукато се усеща :D
Коментар
-
Humppa
Този обявен пробег от 205 k се надявам да е реален. Но ще се огледам и за други автомобили в Сф.
Коментар
-
tyson написа:Мечтая си аз за една МАзда 6, комби, дизел, с печка Уебасто. ... Страхотен избор, вкусовете ни съвпадат
Коментар
-
BO написа:Tempras написа:Да, сам се усетих че от гледна точка на класата не е много коректно и затова най-долу в поста направих друго сравнение в което немската кола припада. Карал съм пряк конкурент на алфата - E39 525d Common Rail 2003г. За 6500лв някъде, колкото струва и алфата от подписа ми получаваш... хмм... 5 скорости вместо 6, поне за мен далеч по-малко удоволствие от шофирането, CD вместо CD changer, едно мъничко монохромно дисплейче на радиото вместо 5 инчово цветно LCD (ICS), нищо вместо навигация. За темпомат само си мечтаеш. 12 коня по-малко, седалки с ръчно регулиране вместо ел. седалки с памет... Не се сещам какво още имаш повече ако си купиш 166-цата. А да, ел. прибиране на огледалата. Ако искаш такова E39 което да има екстрите на алфата, а особено ако е и автомат 9-10 000лв не те оправят . И за чий, питам аз?1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Humppa
Благодаря за hint-a с джантите, не бях забелязал разликата. Джантите даже въобще не ги бях загледал...
Коментар
-
Малко по тъча, надявам се Хъмпа да ме извини Как не стана изобщо на въпрос за кола от класа 2000-3000лвТемата ,,избуя,,до 8000-10000лв от нищото.Имаше една тема -похвали се -оплачи се-изправи ми се косата от рев и лошотии.Ей тука дали се заглеждат данъчни. Но като цяло разговора върви в посока оправяме се щом посред зима хоп кола за 10 000. Весели празници на всички!!! :DУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Humppa
Прегледай темата за равносметките. Там съм писал също. 2011 беше гадна. 2012 започна гадно, но завършва с тема за кола за 7 000 лв. Надявам се 2013 да завърши с тема за избор на джип за 20 000 лв.
Коментар
-
Humppa
Това по=добра оферта ли е: http://www.cars.bg/u810324Всичко платено, липсата на печка може да се прежали. Това, че е платено всичко ще ми спести главоболия, разправии и висене по опашки...П.П. Абе това за джипката беше майтап Но все пак, надявам се 2013-та да е по-добра за всички ни!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар