Незнам при тези пасати дали го има двигателя, който по-често се намира в голямата кака а6, а именно 2,6 v6 150к.с. Супер готин спокоен шестак, с равна като плато крива на въртящият елемент, с горе-долу същият разход като на 1,8т. Газифицира се прекрасно. Е остава въпроса с окачването, но след 1-2 години всичко ще си дойде по-местата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?
Collapse
X
-
pakumba написа:... Ами ФВ/Ауди нямат двигател, който мен да ме грабне. Сега ясно, че всеки си има специфични изисквания, но не може да си водеща премиум марка и да имаш толкова сериозни серийни дефекти в двигателите /дизел/.
Коментар
-
PASSARELLA написа:pakumba написа:... Ами ФВ/Ауди нямат двигател, който мен да ме грабне. Сега ясно, че всеки си има специфични изисквания, но не може да си водеща премиум марка и да имаш толкова сериозни серийни дефекти в двигателите /дизел/.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Малко за великите немски коли...Принуден бях да покарам известно време Polo 1.4TDI 2005г. и Golf 5 1.9TDI 2004г., натрупах доста наблюдения. Хубави колички, за този, който не е слязъл преди това от някоя италиянка. Полото е просто под всякаква критика от към комфорт, шума вътре е уникален, а колко бавно потегля не е истина. Сравнение с Punto 2000г. което карам в момента (струва може би 2 пъти по-малко пунтака) просто не може да се направи. Отделно полото е като сглобено в час по трудово. А голфа - не е толкова лош, пак е гадния TDI ручащ двигател, но да погледнем цената - 8000. И какво получавам за 8000? ГОЛФ. Получавам синьо голфаджийско осветление на таблото, някакви мизерно CD, волан който има онова гумено покритие и се бели, седалки от гаден плат и други "екстри". Пичове, за 8000лв даже и по-малко се купува 166 фейслифт 2005г. 2.4 мултиджет 175к.с. с всевъзможни екстри които ги няма и при най-луксозното изпълнение на гоуфо, даже ще е и автоматик. Някой ще скочи - ама то немската кола не знам какво здрава бърза, е - аз искам да получа максимума за парите си а не да робувам на тъпи шваби. Днес гледам голф 6 - едвам го различавам от 5-цата, пълна ебавка. А цената му май е доста по-различна.Хората с голфове да не се обиждат - нищо лично към никой.Сега проверих - вървят даже по 9000-10000лв. Та от същия клас за тези пари може да се купи 4 годишно Punto Evo, а не 8-9 годишен гоУф.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Tempras,те великите немски коли не са само поло и голф.Не е много коректно да ги сравняваш с Алфа 166,съвсем различни класове са а това че са на почти една цена не е защото са безумно скъпи а защото Алфата се обезценява много бързо.Покарай малко А6 3.0 ТДИ,530Д или Е320 ЦДИ примерно и тогава направи сравнение с Алфата :D ..айде не ми разправяй..Иначе с ръка на сърцето казвам че според мене от мъниците пунтото определено им скрива шапката.Преди около седмица купих на жената и ги огледах всичките почти в този клас.Най-ми допаднаха пунтото и донякъде полото,но за цена качество пунтото е нр.1Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
Да, сам се усетих че от гледна точка на класата не е много коректно и затова най-долу в поста направих друго сравнение в което немската кола припада. Карал съм пряк конкурент на алфата - E39 525d Common Rail 2003г. За 6500лв някъде, колкото струва и алфата от подписа ми получаваш... хмм... 5 скорости вместо 6, поне за мен далеч по-малко удоволствие от шофирането, CD вместо CD changer, едно мъничко монохромно дисплейче на радиото вместо 5 инчово цветно LCD (ICS), нищо вместо навигация. За темпомат само си мечтаеш. 12 коня по-малко, седалки с ръчно регулиране вместо ел. седалки с памет... Не се сещам какво още имаш повече ако си купиш 166-цата. А да, ел. прибиране на огледалата. Ако искаш такова E39 което да има екстрите на алфата, а особено ако е и автомат 9-10 000лв не те оправят . И за чий, питам аз?1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Аз тоя разговор за/против немските коли съм го водил с моя майстор. Той ми даде няколко примера.На моя сценик пролетта радиатора му даде фира и беше за смяна. Водя колата при моя майстор, човека се обажда да поръча радиатор. И се почва. За тоя автомобил, тоя модел, това гориво, с климатик, тая и тая година - три различни радиатора. Това е единичен конкретен пример, но общо взето каквото и да поръчва за сценика се минава през тоя филм, описва частта по телефона, понеже има няколко варианта. А (според него) с немските автомобили не било така. Казваш данните - ей тая е частта, точка. Дали е точно така вие ще кажете, аз си цитирам майстора. Другото което ми дава за пример е разглабянето, което се налага да направи по сценика за да стигне до тази или онази част. И пак сценика бил добре, с еспаса например достъпа до каквото и да е бил пълен кошмар, разглабяш половината кола. А с немските (според него) достъпа бил много по-лесен и разглабянето по-малко. Също с френските понякога диагностиката е трудна, не знаеш кое създава проблема. При мен ремъка беше почнал да изскача, майстора ми директно ми каза ’човек, не си първия, това им е болка на сцениците, обаче ти казвам - няма как да знам от кое е. Някоя ролка е, коя - Божа работа’. И почнахме да сменяме една по една (минавайки пак през филма с различните части) докато накрая нацелихме точната, само дето удоволствието ми струваше...абе бая. Докато при немските (според него) не било така, веднага можело да се каже в такъв случай кое е причината. Това е само гледна точка, разбира се, но е обяснението на моя майстор защо той, пък и по сервизите, масово се хвалят фолксвагените.
Коментар
-
ls1 написа:Аз тоя разговор за/против немските коли съм го водил с моя майстор. Той ми даде няколко примера.На моя сценик пролетта радиатора му даде фира и беше за смяна. Водя колата при моя майстор, човека се обажда да поръча радиатор. И се почва. За тоя автомобил, тоя модел, това гориво, с климатик, тая и тая година - три различни радиатора. Това е единичен конкретен пример, но общо взето каквото и да поръчва за сценика се минава през тоя филм, описва частта по телефона, понеже има няколко варианта. А (според него) с немските автомобили не било така. Казваш данните - ей тая е частта, точка. Дали е точно така вие ще кажете, аз си цитирам майстора. Другото което ми дава за пример е разглабянето, което се налага да направи по сценика за да стигне до тази или онази част. И пак сценика бил добре, с еспаса например достъпа до каквото и да е бил пълен кошмар, разглабяш половината кола. А с немските (според него) достъпа бил много по-лесен и разглабянето по-малко. Също с френските понякога диагностиката е трудна, не знаеш кое създава проблема. При мен ремъка беше почнал да изскача, майстора ми директно ми каза ’човек, не си първия, това им е болка на сцениците, обаче ти казвам - няма как да знам от кое е. Някоя ролка е, коя - Божа работа’. И почнахме да сменяме една по една (минавайки пак през филма с различните части) докато накрая нацелихме точната, само дето удоволствието ми струваше...абе бая. Докато при немските (според него) не било така, веднага можело да се каже в такъв случай кое е причината. Това е само гледна точка, разбира се, но е обяснението на моя майстор защо той, пък и по сервизите, масово се хвалят фолксвагените.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
ls1 написа:Аз тоя разговор за/против немските коли съм го водил с моя майстор. Той ми даде няколко примера.На моя сценик пролетта радиатора му даде фира и беше за смяна. Водя колата при моя майстор, човека се обажда да поръча радиатор. И се почва. За тоя автомобил, тоя модел, това гориво, с климатик, тая и тая година - три различни радиатора. Това е единичен конкретен пример, но общо взето каквото и да поръчва за сценика се минава през тоя филм, описва частта по телефона, понеже има няколко варианта. А (според него) с немските автомобили не било така. Казваш данните - ей тая е частта, точка. Дали е точно така вие ще кажете, аз си цитирам майстора. Другото което ми дава за пример е разглабянето, което се налага да направи по сценика за да стигне до тази или онази част. И пак сценика бил добре, с еспаса например достъпа до каквото и да е бил пълен кошмар, разглабяш половината кола. А с немските (според него) достъпа бил много по-лесен и разглабянето по-малко. Също с френските понякога диагностиката е трудна, не знаеш кое създава проблема. При мен ремъка беше почнал да изскача, майстора ми директно ми каза ’човек, не си първия, това им е болка на сцениците, обаче ти казвам - няма как да знам от кое е. Някоя ролка е, коя - Божа работа’. И почнахме да сменяме една по една (минавайки пак през филма с различните части) докато накрая нацелихме точната, само дето удоволствието ми струваше...абе бая. Докато при немските (според него) не било така, веднага можело да се каже в такъв случай кое е причината. Това е само гледна точка, разбира се, но е обяснението на моя майстор защо той, пък и по сервизите, масово се хвалят фолксвагените.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Tempras написа:Да, сам се усетих че от гледна точка на класата не е много коректно и затова най-долу в поста направих друго сравнение в което немската кола припада. Карал съм пряк конкурент на алфата - E39 525d Common Rail 2003г. За 6500лв някъде, колкото струва и алфата от подписа ми получаваш... хмм... 5 скорости вместо 6, поне за мен далеч по-малко удоволствие от шофирането, CD вместо CD changer, едно мъничко монохромно дисплейче на радиото вместо 5 инчово цветно LCD (ICS), нищо вместо навигация. За темпомат само си мечтаеш. 12 коня по-малко, седалки с ръчно регулиране вместо ел. седалки с памет... Не се сещам какво още имаш повече ако си купиш 166-цата. А да, ел. прибиране на огледалата. Ако искаш такова E39 което да има екстрите на алфата, а особено ако е и автомат 9-10 000лв не те оправят . И за чий, питам аз?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колега,то там е работата че при 166-та дизел нещата свършват при 175 коня което си е почти нищо за това купе.А и това 525 за 6000лв нещо не му е много читава работата :DFiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
Не е по темата и се извинявам, ноTempras имаш сериозна почерпка! Просто не мога да го кажа по-добре Понеже имаме такова служебно Поло, купено за 6 000 лв и като каза единият от шофьорите "Леле какъв старт има...", около седмица след това не можах да спра да се смея, а за интериора и возията и пространството вътре, айде няма нужда.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Тъстът ми има Поло и се наложи смяна на семерина, мисля на водната помпа. Купува я човека, отива в сервиза и хоп - не става. Оказва се, че за неговия модел са се вграждали три различни по едно и също време и докато не извадят старата няма как да се знае точно коя е. Аз като търсех пистов ремък ме питаха какъв е диаметъра на шайбата на климатика, защото имало с различни размери. Така че Сценикът не е изолиран случай. Честно казано и аз не съм фен на немските коли, не ме грабват, някак си.Но, за да не съм офф по темата като германофоб, след японките предлагам на Humpрa и няколко немкини, с големи задници и три различни двигателя :http://www.cars.bg/u601553http://www...ars.bg/u904410
Коментар
-
Първо да слушаш некой майстор... Ама няма кво да правя, та ще се изкажа и аз :DЗа частите съм съгласен частично. Пример горе-долу добър. Пазарувал съм части за Фиат Добло и за Vw Touran. И за двата "извратени" метанови версии. Общо взето при Vw наистина почти няма тъпи въпроси с хиляда версии. И при двата двигателите се поставят мнооого години. За мястото... Едното е по-скоро баничарка, но да кажем че са ванове. И при двата майсторите реват, че няма място. Но не е защото са италианка или германец, а заради самата конструкция - много малък преден капак. Част от двигателя е под предното стъкло и т.н Същото е и при теб със Сценика, затова ти "реве", а не защото е френска...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар