dikanio написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?
Collapse
X
-
Humppa
-
Купуването на рядък модел понякога води до сериозни разходи. Представи си, че те нацели някой левак и ти се наложи да купуваш броня, фар, врата...Отделно за нен Нисан са уникално грозни, след жабешката Микра насам всичките им модели се борят за приза "Грозник на годината", заедно с предницата на Мултипла и задницата на Меган. Наистина, какво стана с Бора-та?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Humppa
По принцип Бората е хубав автомобил, но като цяло не съм никакъв фен на VW, даже по-скоро бих казал, че съм антифен. Това 4моушън по принцип леко ме притеснява, парт-тайм 4*4, което става фул-тайм по решение на електрониката... В самото начало на темата някои колеги спомехана за каруцарската возия от голфа. С тази кола ще се пътува много, винаги по 3-4 големи хора. Иначе добрите страни на конкретния екземпляр се виждат на обявата - 6 скорости и т.н.Пък и пословично скъпи и пазещи цена, без особено покритие. Общо взето за мен са прехвалена марка.
Коментар
-
Humppa написа:Пък и пословично скъпи и пазещи цена, без особено покритие. Общо взето за мен са прехвалена марка.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Humppa
Общо-взето чуствам се като дете в магазин за играчки... Хвърлям се от едната крайност към другата. Не знам как точно да го опиша... Но може би това е следствие от виртуалното избиране на автомобил. Като тръгна по автоморгите, пардон автокъшите, и започна да сядам в различните коли, тогава ше се вземе решение. Ето един врачански екземпляр http://www.cars.bg/u860313Явно Бора-та не е изпаднала от списъка с желанията. Поразгледах цените на окачването - не са чак толкова зверски. Всичкото окачване е на отделни части - носач, шарнир и т.н., не като на Бравото например - носач комплект. Това си е + за мен. На Нисана носача също е комплект.От друга страна Нисана е с верига, а комплекта ремък+ролки на Бората е цифра. В сайта на Канекс от 245 до 410 лв. в зависимост от кода на двигателя...
Коментар
-
Humppa написа:kiro_of_the_day написа:И аз като гледам някои коли ... все си мисля, че да се изсера ще направя нещо по угледно...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Humppa
И аз се извинявам, Кире, реагирах малко първосигнално Следствие на нерви, коледна почерпка и лек махмурлукemzo написа:Врачанската ми харесва.Само иди с някой да усети маховика и да логне турбината дали вдига налягане, а ако я видят и за луфтове .... Окачването е евтино, шарнира е отделен, абе харна колица
Коментар
-
Тоя Нисан и на мен не ми харесва. Но и друг път съм казвал - италианците имат толкова дизайнерски катастрофи, че... Мултипла, 166, Епсилон, Либра и т.н. Да, знам, че някой сега ще каже, че това са много красиви коли. Както някой ще каже същото за този Нисан. Така че - въпрос на вкус казало кучето....dCi - говори се, че турбините им са слаби. Общо взето не ги хвалят много дизелите на Рено и изобщо по-новите Рендета. Това го знам от форума им, от един познат с Лагуна 2, 1.9 DCI и от един много добър сервиз за френски автомобили.Разбира се, винаги можеш да попаднеш на читава бройка и това е най-важното. Много лоши неща можеш да чуеш и за Фиат, пък аз съм довоен... Всичко е относително. Но факт е, че колкото и мнения да чуеш все ще са различни. Всеки тук плюе по нещо или хвали друго, но опитът му се базира на 1-2 неща чути от някъде или е имал опит с толкова.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
emzo написа:Сваля се въдуховода на входа на турбината и се гледа за теч на масло и луфтове - ако ги има тия двете - бягай като дявол от тамян.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Вземай Бората колега и не му мисли. ПД мотор със стабилен вървеж и нисък разход на гориво. Вярно че ако се пре*бе някоя дюза ремонта ще е скъп ама шанса да ти се случи не е много голям, а и при всеки дизел като се купува има опасност я от помпа я от дюза. И другия най голям + на Бората - двойното предаване , е няма такъв кеф колега. Кой каквото и да говори 4х4 си е блажена работа, аз на 80% съм решил следващата ми кола да е 4х4 от рода на ВАГ семейството или ако стигнат финанси за субару . Пък и какво толкова те плаши че електрониката ще решава кога да включва и втория чифт гуми, все пак тя самата си усеща кога има нужда да се подпомогнат основно теглещите колела. Все пак успех с търсенето и дано направиш правилния избор.
Коментар
-
Humppa
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар