Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    BO написа:
    galinchooo написа:
    Хах.Как ще е малка бре колега.От изброените до тук като изключим парахода(кошницата) на фолксваген шаран си е най голямата и широка кола.Багажника е огромен и мястото за пътниците е в пъти повече от на комби например.Висока и удобна кола.Скоро мислех да взимам такава 2004г и гледах една 1,7цдти.Уникален автомобил.Даже и го покарах.Вътре е такова удобство и има такава динамика за 100те си коня.Нямам думи.Големината му е на зафира В,2000г.Ако кажеш че зафирата е малка и багажника е малък значи си за форд транзит.....ашкосум
    Ама ти май сериозно говориш... :D
    Сериозен съм бре колега.Може да му ареса на момчето...Нека има повече избор..
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #47
      Базата и е на Корса. За какъв повече обем да си говорим .някой по-запознат да раздуха за цените на резервните части за Волво. Още ли са "като едно време" караш Волво, купуваш като за БМВ. Че съм се загледал във в70 .

      Коментар


        #48
        Ако ще е Опел по-добре мисля Вектра Б-Евтина поддръжка и данък,ако е в границата т.е 100к.с,но там попада единствено 1.6 бензиновия .
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #49
          Още една находка - кандидат. И жената ги харесва тези алфи http://www.cars.bg/u846312Едит: Прекалено чисто, да не кажа ново, ми се вижда казанчето за антифриза, пък и самият антифриз един бистър...

          Коментар


            #50
            Личното ми мнение, че това са прекалено много пари за един вече много остарял модел, макар и с фейслифт. Вярно, че е малко по-лачена от тези за 1800-2000лв... http://www.cars.bg/u900109Вчера, като предложих Санта Фе-то нямах време да пиша и затова пуснах само намигване към модела, но щях да пиша и аз като ВО, че купуваш "джип" за около 3000 евро и решиш ли да го продадеш обезценяването ще е по-малък процент върху вложените пари. И в тоя ред на мисли - винаги съм се чудел на хора, купуващи нови коли на лизинг - излезе ли от магазина веднага губи над 20% от стойността си, а те плащат лихви, които са оскъпяване на постоянно обезценяваща се вещ.

            Коментар


              #51
              Поровичках малко из форумите, Санта Фе предимно го хвалят, здрав, стабилен на пътя. Малко ме притеснява (откъм разход) този двигател 2,4 бензин. Но иначе предложеният екземпляр определено ни харесва, освен това изглежда мнооого запазен. По онлайн магазините за авточасти направих справки - цените определено не са чак толкова солени, колкото лично аз очаквах.Хвърлям някое око и на близначките от котилото на Юлис/С8/Федра.

              Коментар


                #52
                =Rudi= написа:
                И в тоя ред на мисли - винаги съм се чудел на хора, купуващи нови коли на лизинг - излезе ли от магазина веднага губи над 20% от стойността си, а те плащат лихви, които са оскъпяване на постоянно обезценяваща се вещ.
                Нали все някой трябва да се пр**бе по твойта логика, че да има коли 2ра употреба...СантаФе-то си е здраво механично и двигател, тук там като в целия концерн има някакви дребни проблеми по електрониката - ел.стъкла, огледала и т.н.

                Коментар


                  #53
                  Humppa написа:
                  Почнах да разглеждам и други марки/модели. Честно казано трудно ми е да се спра на нещо конкретно. Явно не съм достатъчно на ясно какво точно търся... Ван/джип/комби, абе предпочитам по-голяма кола от Бравото. Ще продължа да се ровя по обявите, от време на време ще пускам някоя тук за обсъждане. Предложения приемам всякакви, само да не е нещо екзотично или с безумно скъпа поддръжка...
                  Дано не те объркам, но и аз съм с такава дилема. Искам нещо средно между средното. :D За сега съм се спрял на Форд С макс. По-конкретно ме грабна този:http://www.cars.bg/u709491Чувам много добри отзиви за тези модели ( има и съмнения де). Имам поглед върху служебните ни Форд Торнео и Форд Фокус с CR двигатели...Биват. Кучета са.
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #54
                    =Rudi= написа:
                    Личното ми мнение, че това са прекалено много пари за един вече много остарял модел, макар и с фейслифт. Вярно, че е малко по-лачена от тези за 1800-2000лв... http://www.cars.bg/u900109Вчера, като предложих Санта Фе-то нямах време да пиша и затова пуснах само намигване към модела, но щях да пиша и аз като ВО, че купуваш "джип" за около 3000 евро и решиш ли да го продадеш обезценяването ще е по-малък процент върху вложените пари. И в тоя ред на мисли - винаги съм се чудел на хора, купуващи нови коли на лизинг - излезе ли от магазина веднага губи над 20% от стойността си, а те плащат лихви, които са оскъпяване на постоянно обезценяваща се вещ.
                    Абе не съм съгласен много с тебе. Около 5 000 е добра цена за ФЛ2. 156цата е си е хубава кола. И не го казвам защото карам такава, а защото е така. Въпреки всичките проблеми по поддръжката, които са крайно преувличени, поради това че масово се купуват удушени екземпляри на ръба на финансовите възможности на купувача... Преди две години исках Крома или 156 фл2, ама прецених ле е по добре да спестя 4 бона, колкото беше разликата. А взех гледана 156 фл1 с макс екстри и кожа, вместно нещо постно и измъчено и 1-2 год по ново. Досега за 30 месеца съм сменил жила на ръчната и едно каре. За 10 годишна кола и то ремапната мисля е добре.
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #55
                      =Rudi= написа:
                      Личното ми мнение, че това са прекалено много пари за един вече много остарял модел, макар и с фейслифт. Вярно, че е малко по-лачена от тези за 1800-2000лв... http://www.cars.bg/u900109
                      Да не забравяме че тези за 1800-2000лв са 13-15 годишни кошници, колега. Не може колата да е на 7-8 годинки (2004-2005) и да струва малко повече от тях, примерно 3000лв. Това не е дачия, а Алфа Ромео - държи все пак някаква цена. Да не говорим, че освен външен е направен и вътрешен фейслифт, доста успешен според мен. Освен това има нови двигатели - 1.9JTDm 16V Multijet, 2.4 JTDm 20V Multijet, разни бензинови JTS-и... Когато фактите говорят, и Боговете мълчат. Иначе на конкретната някой и е задигнал пластмасовия капак на двигателя... а и няма кожа и CD...http://www.cars.bg/u896791
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #56
                        vital написа:
                        Нали все някой трябва да се пр**бе по твойта логика, че да има коли 2ра употреба...
                        Mисълта ми е за коли на лизинг, а не изобщо за нови. Пак казвам/пиша, според мен, колата е много скъпа вещ и същевременно много бързо се губят вложените пари при обезценяването й. Имаш 1млн. евро - имаш Вейрон, който не само че не поевтинява, а дори поскъпва, след време. Може и да не съм прав, ама...едва ли.

                        Коментар


                          #57
                          Колега, Фордчето грабва окото, но ми е пряко сили.

                          Коментар


                            #58
                            Ами то на лизинг и изобщо нови е почти едно и също... И не само в България C-max е мнооого добър. Изключително спортен за ван е

                            Коментар


                              #59
                              Tempras написа:
                              =Rudi= написа:
                              Личното ми мнение, че това са прекалено много пари за един вече много остарял модел, макар и с фейслифт. Вярно, че е малко по-лачена от тези за 1800-2000лв... http://www.cars.bg/u900109
                              Да не забравяме че тези за 1800-2000лв са 13-15 годишни кошници, колега. Не може колата да е на 7-8 годинки (2004-2005) и да струва малко повече от тях, примерно 3000лв. Това не е дачия, а Алфа Ромео - държи все пак някаква цена. Да не говорим, че освен външен е направен и вътрешен фейслифт, доста успешен според мен. Освен това има нови двигатели - 1.9JTDm 16V Multijet, 2.4 JTDm 20V Multijet, разни бензинови JTS-и... Когато фактите говорят, и Боговете мълчат. Иначе на конкретната някой и е задигнал пластмасовия капак на двигателя... а и няма кожа и CD...http://www.cars.bg/u896791
                              То и Пежо 405 /моя мечта преди време/ имаше фейслифт, но остарелия модел си е остарял, даже и с нов мотор и подобрения в интериора. Когато събрах пари и можех вече да си купя 405 с фейслифт, покрай другите по-нови модели, за същите пари, изглеждаше като изхабена хубавица, която външно се отличаваше от кака си по задницата. Бих посъветвал колегата да се оглежда за коли на които най-ниската възможна цена за модела е неговия бюджет, а не като при Алфата бюджета да му е за най-скъпата в обявите за модела.

                              Коментар


                                #60
                                =Rudi= написа:
                                Бих посъветвал колегата да се оглежда за коли на които най-ниската възможна цена за модела е неговия бюджет, а не като при Алфата бюджета да му е за най-скъпата в обявите за модела.
                                Е това пък защо? Най-евтините екземпляри не случайно са най-евтини.
                                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                                Коментар

                                Working...
                                X