Много зависи как се кара и как се натискат педалите, за тези изтърквания. Моя Фиат го взех на 64 хиляди км(оказаха се реални впоследствие) и бяха леееко изтъркани в краищата, сега е на 106 хиляди и особена разлика от тогава не намирам. Виж, волана за тези 40+ хиляди го изтърках(беше перфектен), но при всяко положение тези неща не могат да се смятат за показател, според мен.
По обява и на километража - пробегът на колата е 158 236 км., но съдейки по износването на гумичките на педалите ми се струва, че този екземпляр е на още толкова...За какво е този бутон ESP? За изключване на системата ли?
На работа имаме един Фолксваген Транспортер 2.5 ПД 4*4.Никой от старите колеги не ще да го кара,защото винаги е вътре с горивото.По лошо стечение на обстоятелствата и като по-нов шофьор сложиха мен и още един колега .Другото нещо е че вътре е ужасно тесен и става само за пътуване на шофьор и фелдшер.ЕСП-то и при него го има и много пъти съм си играл да го изключвам.Като го изключиш на арматурното табло светва жълта лампичка-кола как занася по пътя.Ако го оставиш така при следващото палене и гасене индикацията на таблото сама се изключва.Аз лично не съм намирал никаква разлика в поведението на линейката с включено или изключено ЕСП-а не е като да не съм си играл за три години да го включвам и изключвам поне от любопитство да видя какво ще стане .Фордовете Транзит и те имат същата функция,но и при тях не съм усетил някаква разлика.Тука тея дни като отидох на работа и гледам Фолксвагена го няма,а оставили един Ситроен Джъмпер 4*4 Разпитах и ми казаха,че Фолксвагена е даден на филиал Сунгурларе,защото там имало два метра сняг и Фолксвагена като по-висок драпал доста по успешно в преспите.Ситроена бил техен,но му отказало предното предаване и затова го оставили на ремонт в оторизирания сервиз в Бургас.На последната ми нощна смяна ми звъни механика по телефона и ми казва да взема този Ситроен и да отида малко преди Карнобат да дърпам Фолксвагена защото бил закъсал.Незнам какво са правили в сервиза на Ситроена,но за 50-тината километри такова страшно и силно виене независимо от скоростта на движение не бях чувал .Отивам на мястото където спрял аварийно Фолксвагена и гледам съединителя му пропаднал долу и на която и да е предавка от 1-ва до 6-та да сложиш той не потегля..все едно е на неутрална предавка.Същото и положението,ако принудително с крака се опиташ да вдигнеш падналия долу съединител.Теглича и в сервиза.Наистина много съм любопитен какво му е станало за три дена експлоатация при колегите-някой се изказа за скъсан маховик,друг за скъсан съединител.След празниците ще видим особенно цифровата себестойност на ремонта,но отсега знам,че няма да е малка със сигурност.Това колега го казвам във връзка да си имаш едно на ум,ако на 100% си решил да си купиш Бора-та.Най-капризните и най-скъпоструващите елементи ги има във този иначе тъй-постен автомобил,а именно демпферния маховик,бомба дюзата,турбината и не на последно място системата 4*4,която също прави номера понякога.Аз не мога и друго да си обясня Фолксвагена е регистриран юли месец 2009г и няма нито ел.стъкла,нито централно заключване,нито радио,нито окабеляване поне за радио .Лятото 2/3 от деня ми отива с ръчката да свалям и дигам стъклата-ту адската жега стане вътре ту стане едно течение не си е работа.Климатика му като работи как е направен всичкия врял въздух от вентилаторите го завихря точно под седалките и вместо да охлажда вътре в купето така нагрява под седалките,че имаш чувството,че седиш във вряща вана посред лято .Много и аз навремето уважавах марката Фолскваген,но както и във техния форум казват,че истинските здрави,работни коне с минимални финансови инвестиции след гаранционния период са моделите до 96-97 година както и трябва да оправдава самото име,но явно не е така.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Ооо това последното е ... Според фауве форума и мой приятел монтьор в Еуратек, по спомен - окачване- 4 носача от страна, само предницата ти е с 8 носача, но поради факта че е 4х4 добявяме и още по 2 отзад. Двигател 2,5 тди 150кс.с, познат още като душегубеца. Яде си валовете за закуска, на период от 50000км., естествено никой не ги сменя, а продава колата. Това е достатъчно, има и още Иначе всеки казва, че ако след налятите хиляди пари за по горните неща + демпфер, колата е доста приятна. Ама за тези пари ... извинявай :D
Бих казал, избягвай 2,5 моторите по принцип. Не случайно към 2003 го ребилдват тотално, но пък 1,9 то вече е станало 131 магарета и е много добро.
Ребилдват го така, че някакъв болт на маселната помпа се саморазвиваше и мазане йок- следва основен ремонт. Единствения дизел на ФВ около/до 2001 год, който за мен си струва откъм здравина е АФН, но не ми харесва на вървеж. От бензинките 1,8Т, ако не хванеш и там промоцията с маслената помпа или веригата с обтегача на разпределителните валове
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Аз като малко пристрастен ама ...защо не поогледаш пасатите.Остави окачването настрана, понеже в ауди форума има колега, който от доста време прадава комплекти носачи по 300лв и няма рекламация досега.Но ако ще ти е за кола, в която ще си возиш колички, багаж и т.н.седана не е дачен вариант, особено ако има газова бутилка.Има добри екземпляри на добри цени в момента.Ауди А4 е по - тясно от пасат Б5.
То тия носачи всеки ги знае. И все пак 8 носача за 300лв ??!?!? Всеки си хвали неговото, ама хора покрай мен с а4-ки и пасати бол. Не знам как издържат да ги карат, по-скоро да не ги карат. Всичките карат макс. 50км. градско, с няколко километрова засилка до тази скорост. Все пак едно "ТДИ" не трябва да харчи повече от 5-6 градско. За дупките не говорят, че на всички им е ясно, че за 300лв. носачи и незаинтересованост към дупките, са две неща, които трябва да се избягват в едно изречение. Та търси си луноход. Ако има, дай два насам .
Коментар