Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    dikanio написа:
    Какво стана с Бора-та, за която всъщност е отдавна вече забравеното заглавие на темата? Добре се беше ориентирал автора, вие на Рено го метнахте Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 - какво ви е направил човека :D
    Всъщност от самото начало на темата не бях сигурен каква кола точно искам. Бората ми се видя добра. Минах и през Санта Фе-то и доста други. Накрая се спрях на това. Дали е точно рено или не - не знам. Имат доста общи черти със Сценика, но си мисля, че са на базата на обикновената Алмера. Предполагам япончугите са се справили по-добре със сглобките.

    Коментар


      Купуването на рядък модел понякога води до сериозни разходи. Представи си, че те нацели някой левак и ти се наложи да купуваш броня, фар, врата...Отделно за нен Нисан са уникално грозни, след жабешката Микра насам всичките им модели се борят за приза "Грозник на годината", заедно с предницата на Мултипла и задницата на Меган. Наистина, какво стана с Бора-та?
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        По принцип Бората е хубав автомобил, но като цяло не съм никакъв фен на VW, даже по-скоро бих казал, че съм антифен. Това 4моушън по принцип леко ме притеснява, парт-тайм 4*4, което става фул-тайм по решение на електрониката... В самото начало на темата някои колеги спомехана за каруцарската возия от голфа. С тази кола ще се пътува много, винаги по 3-4 големи хора. Иначе добрите страни на конкретния екземпляр се виждат на обявата - 6 скорости и т.н.Пък и пословично скъпи и пазещи цена, без особено покритие. Общо взето за мен са прехвалена марка.

        Коментар


          Ako сравяняват с возията на Голф3 може, 4ката не вози лошо.Уцели кола със здраво турбо и маховик, пък да видиш здрава кола, не като италианските кошници, които всички тук хвалят. Изключая мен
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Humppa написа:
            Пък и пословично скъпи и пазещи цена, без особено покритие. Общо взето за мен са прехвалена марка.
            Скъпи и държат цена, защото има основание. Всички приказки за дървена возия на Бора са ЕЖК, а качеството на WAG няма как да се отрече.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              Общо-взето чуствам се като дете в магазин за играчки... Хвърлям се от едната крайност към другата. Не знам как точно да го опиша... Но може би това е следствие от виртуалното избиране на автомобил. Като тръгна по автоморгите, пардон автокъшите, и започна да сядам в различните коли, тогава ше се вземе решение. Ето един врачански екземпляр http://www.cars.bg/u860313Явно Бора-та не е изпаднала от списъка с желанията. Поразгледах цените на окачването - не са чак толкова зверски. Всичкото окачване е на отделни части - носач, шарнир и т.н., не като на Бравото например - носач комплект. Това си е + за мен. На Нисана носача също е комплект.От друга страна Нисана е с верига, а комплекта ремък+ролки на Бората е цифра. В сайта на Канекс от 245 до 410 лв. в зависимост от кода на двигателя...

              Коментар


                Humppa написа:
                kiro_of_the_day написа:
                И аз като гледам някои коли ... все си мисля, че да се изсера ще направя нещо по угледно...
                Кире, и аз като се напъна може да изкарам нещо, приличащо на чинкуеченто (автомобил, който лично за мен е много грозен), но не си спомням да съм дрискал в твоята тема.
                Извинявай ако съм те засегнал - не беше това замисъла, нито съм визирал конкретно твоя избор - говорех по принцип.Весела Коледа!
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  Врачанската ми харесва.Само иди с някой да усети маховика и да логне турбината дали вдига налягане, а ако я видят и за луфтове .... Окачването е евтино, шарнира е отделен, абе харна колица
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    И аз се извинявам, Кире, реагирах малко първосигнално Следствие на нерви, коледна почерпка и лек махмурлук
                    emzo написа:
                    Врачанската ми харесва.Само иди с някой да усети маховика и да логне турбината дали вдига налягане, а ако я видят и за луфтове .... Окачването е евтино, шарнира е отделен, абе харна колица
                    Я с по-простри думички, че не разбрах това за турбинката.Едит: Тази, врачанската, да ме притеснява ли факта, че е с теглич? Кои предавки се прецакват при теглене на тежък товар?

                    Коментар


                      Тоя Нисан и на мен не ми харесва. Но и друг път съм казвал - италианците имат толкова дизайнерски катастрофи, че... Мултипла, 166, Епсилон, Либра и т.н. Да, знам, че някой сега ще каже, че това са много красиви коли. Както някой ще каже същото за този Нисан. Така че - въпрос на вкус казало кучето....dCi - говори се, че турбините им са слаби. Общо взето не ги хвалят много дизелите на Рено и изобщо по-новите Рендета. Това го знам от форума им, от един познат с Лагуна 2, 1.9 DCI и от един много добър сервиз за френски автомобили.Разбира се, винаги можеш да попаднеш на читава бройка и това е най-важното. Много лоши неща можеш да чуеш и за Фиат, пък аз съм довоен... Всичко е относително. Но факт е, че колкото и мнения да чуеш все ще са различни. Всеки тук плюе по нещо или хвали друго, но опитът му се базира на 1-2 неща чути от някъде или е имал опит с толкова.
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        Сваля се въдуховода на входа на турбината и се гледа за теч на масло и луфтове - ако ги има тия двете - бягай като дявол от тамян.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Сваля се въдуховода на входа на турбината и се гледа за теч на масло и луфтове - ако ги има тия двете - бягай като дявол от тамян.
                          Ти па. Всичко се прави. Ако един екземпляр ти харесва, то трябва да го купиш.Вярно, че ако нямаш поне малко усет към автомобилите може да се набиеш с някоя тотална гробница, но ако имаш малко познания, то всичко останало се прави.Само мерак да имаш. :D Аз моята като я купувах, като легнах от долу и половината предница и двигател беше в масло. Отварям капака и гледам целия двигател от дясно в масло. Цялата турбина и тя в масло. А не е и да не е и с предно предаване (баси и изречението ). Така, че подводните камъни бяха доста. В последствие смених 4-5 гарнитури и всичко заспа.Humppa, веднъж подкарал 4х4 автомобил, то трудно след това ще се върнеш на друг, "нормален". Изпитано на мой гръб и се чудя как някой може да си купи нов автомобил за 100к лева, да има опцията 4х4 и да не я сложи.Както казах, веднъж опитал благините, трудно ще се върнеш на "стандартно" предаване.Повечето казват - защо да го мъкна всичко за 1-2 пъти в годината. Но както се казва, точно тия 1-2 пъти в годината се усмихваш и края на усмивката ти свършва на врата отзад.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            Вземай Бората колега и не му мисли. ПД мотор със стабилен вървеж и нисък разход на гориво. Вярно че ако се пре*бе някоя дюза ремонта ще е скъп ама шанса да ти се случи не е много голям, а и при всеки дизел като се купува има опасност я от помпа я от дюза. И другия най голям + на Бората - двойното предаване , е няма такъв кеф колега. Кой каквото и да говори 4х4 си е блажена работа, аз на 80% съм решил следващата ми кола да е 4х4 от рода на ВАГ семейството или ако стигнат финанси за субару . Пък и какво толкова те плаши че електрониката ще решава кога да включва и втория чифт гуми, все пак тя самата си усеща кога има нужда да се подпомогнат основно теглещите колела. Все пак успех с търсенето и дано направиш правилния избор.

                            Коментар


                              По обява и на километража - пробегът на колата е 158 236 км., но съдейки по износването на гумичките на педалите ми се струва, че този екземпляр е на още толкова...За какво е този бутон ESP? За изключване на системата ли?
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                Колега стилото дето е на 200к даже няма гумички. Стига с тея протръквания и т.н. Като не ви харесват, на магазина са без забележки.

                                Коментар

                                Working...
                                X