Здравей,сега виждам темата.Да аз съм с такъв Сценик и май съм единствения все още.По въпроса ти-мога да ти пратя доста неща да прочетеш за него...но по-добре да ти кажа моето мнение за колата.Това че е с усилено окачване е вярно.Освен,че е по-високо,то е направено и по-здраво от обикновения Сценик.Двигателите са попринцип 3 вида(1,9DCi ; 1,9DTi ; 2,0 16V).Последния е бензинов и точно с този е и моя Предполагам основните характеристики си ги видял за него-140 к.с. и 188НМ.Като разход...между 11,5 и 11,8 100% градско каране.Което за мен е доста добре в предвид класа на колата.Единственото дразнещо е малко по-дългите предавки и поради това малко не се усеща мощността на прекрасния двигател Но все пак това не е бегачка и точно тези дълги скорости ще са ти много полезни ако я караш извън пътя Клиренса е 18см в най-ниската си точка и няма да имаш никакви проблеми с бордюри,легнали полицай и т.н. Под двигателя имаш доста здрава стоманена броня,която го предпазва от евентуални удари.Сценика се кара абсолютно както и обикновенна кола.Системата 4X4 радоти в сътрудничество с тракшън контрол и се задейства само при положение,че предните колела(които са движещите в нормално положение) започват да губят сцепление.При това положение до 40% от тягата се предава и към задния мост.Имаш страхотна видимост напред и в страни,но доста лоша назад поради малкото задно прозорче и вдигнатото купе.Като казах,че модела не е бегачка...имай в предвид че едва ли ще го караш с повече от 140км/ч.Поради голямото и вдигнато купе въздушното съпротивление след 100-120км/ч е много голямо и разхода скача с доста.Иначе като цяло стои много стабилно на пътя и в завой.Ако я караш офроуд с много бабуни купето има един недостатък че амплитудите се натрупват в него и започва доста да се клати при определена скорост(все още не съм засякал около каква точно скорост го прави).Трябва или много бавно да се минава през тях,или по-бързичко.Но все пак това не е истински джип Ами не знам какво повече да ти кажа,ако имаш въпроси питай директно Можду другото къде си гледал въпросния Сценик?Ако има снимка в мобилето,прати ми да го погледна и аз П.С. Видях,че питаш дали съм доволен или разочарован от него....мога да ти дам в проценити-90% доволен и 10% разочарован Но все пак при евентуална покупка много трябва да внимаваш и да го тестваш,защото съм виждал на няколко места същите Сценици в много лошо състояние
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?
Collapse
X
-
-
Humppa
Kuku написа:Изобщо не мисли горивото - купи възможно най-запазения екземпляр, който намериш
Коментар
-
Humppa написа:Имам наблюдения върху новия Сценик 1,9 дЦи (2004 г.) на близък човек, постоянно нещо й се скапва...Гранд Витарата нещо не ме грабва, изглежда ми малко тесничка. Реното Сценик 4*4, второто предложено ми харесва. Каква точно му е системата на задвижване?---galinchooo написа:Баща ми кара Тино бензинова от 2 години.Колата е чук от всякъде.Без забележки.......FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Humppa
Да, забелязах още сутринта Но ние вече сме се насочили към Алмера-та. Даже има една тук, в Козлодуй, след празниците ще ходим да я гледаме.
Коментар
-
Humppa
-
А и дръго - винаги съм се чидел как може авто-дизайнерите да правят коли без грам стойка...Тиното е жив пример за това...Отпред прилича сритан жабок, отстрани на прикуцена кобила... Не ми се сърди - просто от италианка на това... Колкото и да е по хубаво, ново и здраво...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Humppa
-
И аз като гледам някои коли ... все си мисля, че да се изсера ще направя нещо по угледно...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Humppa
Emzo, бензиновите Алмери по обявите са кът, стари са, и ми се струват по-изхабени от някои дизелови представители. Не знам какви са болежките на този 2,2 dCi, повечето коли на пазара са именно с този двигател.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар